15.1 C
Athens
November 21, 2019
Image default
ECONOMY

ΑΑΔΕ: 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων

Σε πάνω από 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης ανταποκρίθηκε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, από το Μάιο έως τις 6/10/2019, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση

Μόνο το Σεπτέμβριο, μετά την αποστολή ενημερωτικών sms και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ΑΑΔΕ σχετικά με τη ρύθμιση των 120 δόσεων, το ΚΕΦ δέχθηκε πάνω από 7.000 αιτήματα εξυπηρέτησης, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων μέσω του τηλεφωνικού κέντρου.

Από το σύνολο των αιτημάτων εξυπηρέτησης, που έχει δεχθεί το ΚΕΦ από την αρχή της χρονιάς στη θεματική κατηγορία των Ρυθμίσεων (25.529 αιτήματα), το 80,47% των προέρχονται από το Τηλεφωνικό Κέντρο. Από αυτά, μόλις το 2,50% χρειάστηκε να προωθηθεί στο 3 ο επίπεδο, δηλαδή στην ειδική ομάδα προγραμματιστών και εφοριακών, για περαιτέρω διευκρινίσεις.

Το πρώτο σημείο επαφής των πολιτών με το ΚΕΦ είναι το σύγχρονο Τηλεφωνικό του Κέντρο, που από τις 10/10/2016 απαντά στον τηλεφωνικό αριθμό 213- 1621000.

Από το 2016 έως και τις 6/10/2019, το ΚΕΦ έχει εξυπηρετήσει 1.991.389 αιτήματα που έχουν υποβάλει 806.634 μοναδικά ταυτοποιημένοι πολίτες και υπάλληλοι της Α.Α.Δ.Ε. Από αυτά τα αιτήματα, το 89,13% έχει ικανοποιηθεί άμεσα (την ίδια ημέρα από τον ίδιο χρήστη του συστήματος). Το ίδιο διάστημα, το 1 ο επίπεδο – Τηλεφωνικό Κέντρο δέχθηκε 2.022.041 κλήσεις, το 80,49% των οποίων απαντήθηκε εντός 20 δευτερολέπτων.

Από τον Φεβρουάριο 2018 το ΚΕΦ καταγράφει και αξιολογεί την ικανοποίηση των φορολογουμένων που επικοινωνούν τηλεφωνικά με αυτό, με υψηλό ποσοστό ικανοποίησης τόσο ως προς την επίλυση των αιτημάτων τους όσο και ως προς τη συμπεριφορά των Εκπροσώπων Εξυπηρέτησής του.

Συγκεκριμένα, από 21/2/2018 έως 4/10/2019 έχουν απαντήσει στην Έρευνα Ικανοποίησης (που πραγματοποιείται δειγματοληπτικά μετά το πέρας της τηλεφωνικής κλήσης) 9.502 φορολογούμενοι εκ των οποίων δηλώνουν ικανοποιημένοι (πλήρως και πολύ) το 82% με την επάρκεια της απάντησης που έλαβε, το 81% με την επίλυση του προβλήματός του και το 91% με τη συμπεριφορά του Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης του ΚΕΦ.

Related posts

Ανοδικές τάσεις στο Χρηματιστήριο -Στις 801,45 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών

banks

ΑΑΔΕ: Μεγάλη φοροδιαφυγή από ελέγχους σε τουριστικά καταλύματα

banks

Χρηματιστήριο: Ανοιγμα με ανοδικές τάσεις -Στις 863,83 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών

banks

ΕΛΓΑ: Αύριο καταβάλλονται 172.500 ευρώ σε 43 δικαιούχους

banks

ΣΕΒ: Αναγκαίες οι επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες και επένδυση

banks

Επεκτείνονται τέσσερις συλλογικές συμβάσεις εργασίας

banks

Leave a Comment