13.4 C
Athens
December 10, 2019
Image default
BUSINESS

Επένδυση 12 εκατ. στο Αρσάκειο Μέγαρο

Από τη έντυπη έκδοση


Με στόχο να μετατρέψει το Αρσάκειο Μέγαρο στον δεύτερο πιο επισκέψιμο τουριστικό προορισμό στην Αθήνα, ο οποίος θα υποδέχεται περίπου τρία εκατομμύρια επισκέπτες τον χρόνο, η Legendary Food προχωρά στην υλοποίηση ενός φιλόδοξου σχεδιασμού, ο οποίος στην πρώτη φάση λειτουργίας του προβλέπει επενδύσεις ύψους 12 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικότερα, η Legendary Food, μετά τον σχετικό διεθνή διαγωνισμό που έλαβε χώρα τον περσινό Ιανουάριο, προχώρησε τον φετινό Ιούλιο σε συμφωνία με τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία στο πλαίσιο της οποίας προβλέπεται η μίσθωση του ιστορικού ακινήτου για 37 χρόνια, με το ετήσιο μίσθωμα να ανέρχεται σε 1,2 εκατ. ευρώ.

Στόχος είναι το Αρσάκειο Μέγαρο να αναμορφωθεί σε ένα «food hall», δηλαδή σε ένα «γαστρονομικό κόμβο», ο οποίος θα αναδεικνύει και προβάλλει την ελληνική μεσογειακή διατροφή.

Ο σχεδιασμός προβλέπει δύο φάσεις, με το ύψος της επένδυσης για την πρώτη να αγγίζει τα 12 εκατ. ευρώ, ενώ για τη δεύτερη εκτιμάται ότι θα είναι πολλαπλάσιο. Το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο στο εγχείρημα κυμαίνεται σε 3,5 εκατ. ευρώ, ενώ η υπόλοιπη χρηματοδότηση θα γίνει με την άντληση κεφαλαίων από τις αγορές και τις τράπεζες.

Το εγχείρημα περιλαμβάνει την αναδιαμόρφωση της Στοάς Βιβλίου, της Στοάς Ορφέως και του Αίθριου του Αρσακείου, συνολικής έκτασης 11.000 τ.μ., ενώ παραμένουν ως έχουν οι χώροι που μισθώνει από το 1984 το Συμβούλιο της Επικρατείας. Στο πλαίσιο της πρώτης φάσης προβλέπεται η δημιουργία ενός πολυκαταστήματος που θα προσφέρει εγχώρια προϊόντα, με αιχμή τους μικρούς παραγωγούς.

Οι παραγωγοί θα μπορούν χωρίς μεσάζοντες και χωρίς διανομείς να διαθέτουν απευθείας τα προϊόντα τους και να καθορίζουν την τιμή πώλησης του προϊόντος (σ.σ.: θα υπάρχει ένα μικρό ποσοστό από τις πωλήσεις για τα διαχειριστικά έξοδα). Παράλληλα προβλέπεται η λειτουργία εστιατορίων και ταχυφαγείων, καθώς και δημιουργία ενός e-shop. Πέρα από το εμπορικό κομμάτι, στο ανανεωμένο Αρσάκειο Μέγαρο θα πραγματοποιούνται και εκπαιδευτικές – πολιτιστικές δράσεις.

Το 2021

Οι εργασίες ανακαίνισης θα ξεκινήσουν σε 10 μήνες, ενώ το Αρσάκειο Μέγαρο θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει υπό τη νέα του μορφή τον Ιούνιο του 2021. Ο γαστρονομικός κόμβος αναμένεται να προσεγγίσει 10.000-12.000 επισκέπτες ημερησίως, ήτοι περί τα 3 εκατ. επισκέπτες ετησίως, με μια μετριοπαθή κατά κεφαλήν κατανάλωση στα 14 ευρώ, ενώ υπολογίζεται ότι θα δημιουργηθούν 500 άμεσες και 5.000 έμμεσες θέσεις εργασίας. 

Η δεύτερη φάση του εγχειρήματος αφορά την «επέκτασή» του μέσω franchise σε μεγάλες πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Τόκιο. Παράλληλα, προβλέπεται η δημιουργία ενός επενδυτικού ταμείου, το οποίο θα εστιάσει στον πρωτογενή τομέα, με σκοπό τη δημιουργία ομάδων παραγωγών που θα χρησιμοποιούν βέλτιστες πρακτικές καλλιέργειας, δημιουργώντας οικονομίες κλίμακος στην κατεύθυνση της στήριξης της ανταγωνιστικότητας των εγχώριων προϊόντων.

Οι ιδρυτές της Legendary Food είναι δύο πρώην τραπεζικοί, οι Βαγγέλης Κοντζιάς και Παναγιώτης Τριανταφυλλόπουλος, ο brand strategist Peter Economides και ο επιχειρηματίας Άρης Κεφαλογιάννης.
   [SID:13154543]

Related posts

ΕΛΠΕ: Στόχος τα 1 δισ. ευρώ EBITDA για το 2020

banks

Την 1η Ιουλίου η αποκοπή μερίσματος της ΓΕΒΚΑ

banks

Οnline πλατφόρμα ομαδικών ασφαλίσεων από τη Groupama

banks

Sunlight: Κέρδη προ φόρων €6,3 εκατ. έναντι ζημιών στο εξάμηνο

banks

Intracom Telecom: Συμμετέχει σε δοκιμές διαλειτουργικότητας του IP/MPLS

banks

Κωτσόβολος: Μια υποτροφία για 4ετή φοίτηση στους υπαλλήλους της

banks

Leave a Comment