10.5 C
Athens
February 28, 2021
Image default
ECONOMY

Στη Β’ Φάση ο διαγωνισμός του οδικού άξονα Καλαμάτα- Ριζόμυλος- Πύλος- Μεθώνη με ΣΔΙΤ

Ενέκρινε με απόφασή του το τεύχος πρόσκλησης της Β’ φάσης του διαγωνισμού για τη «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, με Σ.Δ.Ι.Τ.», ο υπουργός κ. Κώστας Καραμανλής

Σύμφωνα με το υπουργείο, ένα ακόμα σημαντικό βήμα έγινε για την υλοποίηση του μεγάλου οδικού έργου Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, κατασκευαστικού κόστους 180 εκατομμυρίων ευρώ, που θα κατασκευαστεί με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα. 

Σε συνέχεια του αποτελέσματος της Α΄ Φάσης, προκρίθηκαν στη Β’ Φάση όλοι οι Υποψήφιοι που κατέθεσαν Φάκελο Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος oι: Άβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία Acciona Concesiones – Μυτιληναίος.

Στο πλαίσιο της προτεινόμενης Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης θα υλοποιήσει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος  – Μεθώνη, συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, που περιλαμβάνει τα ακόλουθα διακριτά τμήματα:  Το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος μήκους 16,4 χλμ., το τμήμα Ριζόμυλος – Πύλος μήκους 25,7 χλμ. και το τμήμα Πύλος – Μεθώνη μήκους 7,9 χλμ. 

Το υπουργείο τονίζει ότι τον Μάρτιο θα ξεκινήσει η προβλεπόμενη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου με τους 5 συμμετέχοντες στο Διαγωνισμό, ώστε το καλοκαίρι να κατατεθούν οι προσφορές και εντός του 2021 να υπάρχει ανάδοχος για το έργο.

Ο γενικός γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης δηλώνει ότι  «Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε, η Πελοπόννησος υπήρξε προτεραιότητά μας. Προχωράμε, λοιπόν, με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με μεγάλα έργα υποδομών για τη συνολική αναβάθμιση της περιοχής.  Σήμερα, ένα οδικό έργο, ένα έργο πνοής, ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος, περνάει πλέον στη Β’ φάση του Διαγωνισμού ως έργο ΣΔΙΤ και μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης.

Με το έργο αυτό, στόχος μας είναι, να αναβαθμίσουμε και να εκσυγχρονίσουμε το οδικό δίκτυο της περιοχής προσφέροντας ένα έργο ζωτικής σημασίας για τον τόπο. Γιατί, στο Υπουργείο Υποδομών μας αρέσει να μιλάμε με τα έργα μας και πλέον τα αποτελέσματα της δουλειάς μας αρχίζουν να γίνονται ορατά».

Related posts

H Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε. μια από τις 7 νικήτριες των Growth Awards

banks

Ανάλυση IW: Αποδίδουν οι μεταρρυθμίσεις στις χώρες της κρίσης

banks

Folli Follie: Ανασυγκρότηση Διοικητικού Συμβουλίου

banks

Γραφείο Προϋπολογισμού: Χρηματοδοτική στήριξη από την Ευρώπη για να αντιμετωπιστεί το χρέος

banks

Τουρισμός: Τηλεφωνική συνάντηση Θεοχάρη με τον Σαουδάραβα ομόλογό του- Συμφωνία Μικτής Επιτροπής

banks

Αναρτήθηκαν οι βεβαιώσεις κρατήσεων για τους συνταξιούχους -Ποιους αφορούν

banks