24.6 C
Athens
August 7, 2020
Image default
ECONOMY

Τέλος το χτύπημα κάρτας για τους δημόσιους υπαλλήλους

Με ηλεκτρονικό-ψηφιακό μηχανισμό σήμανσης θα πρέπει να διενεργείται ο έλεγχος τήρησης του ωραρίου των δημοσίων υπαλλήλων, στο σύνολο των δημοσίων υπηρεσιών, ενώ παρελθόν θα πρέπει να αποτελέσουν το χτύπημα της κάρτας στις απλές συσκευές σήμανσης (ρολόγια) και τα σχετικά βιβλία στα οποία υπογράφουν οι υπάλληλοι κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους.

Την εγκατάσταση του ηλεκτρονικού-ψηφιακού μηχανισμού ζητά το υπουργείο Εσωτερικών από τους φορείς του Δημοσίου (δημόσιες υπηρεσίες, ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού και ΝΠΔΔ) προκειμένου να διασφαλιστεί ο αποτελεσματικός έλεγχος τήρησης του ωραρίου εργασίας των υπαλλήλων.

Με εγκύκλιο, το υπουργείο διασαφηνίζει την ανάγκη να υπάρξει ενιαίο σύστημα ελέγχου και συνολική καταγραφή και αποτίμηση της υφιστάμενης κατάστασης, συγκέντρωσης και αποστολής όλων των στοιχείων -σχετικά με την τήρηση του ωραρίου- στην αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Εσωτερικών.

Σημειώνεται ότι σήμερα παρατηρείται ανομοιομορφία μεταξύ των φορέων του δημοσίου, καθώς άλλοι διαθέτουν τον ηλεκτρονικό-ψηφιακό μηχανισμό, άλλοι τα ρολόγια και ορισμένοι φορείς διατηρούν τα βιβλία.

Με άλλη εγκύκλιο που υπογράφει ο υπουργός Εσωτερικών, Τάκης Θεοδωρικάκος, υπενθυμίζεται η υποχρέωση τήρησης συγκεκριμένης προθεσμίας εντός της οποίας οι δημόσιες υπηρεσίες οφείλουν να προβαίνουν στις απαραίτητες ενέργειες, με σκοπό την αποφυγή χρονικών καθυστερήσεων στην αποστολή προς τις αρμόδιες Υγειονομικές Επιτροπές των απαιτούμενων δικαιολογητικών για την έκδοση γνωματεύσεων και τη χορήγηση αναρρωτικών αδειών στους υπαλλήλους.

Επιπλέον, επισημαίνεται, προκειμένου να διαπιστωθούν οι ενδεχόμενες αιτίες καθυστέρησης έγκρισης χορήγησης αναρρωτικών αδειών, οι αρμόδιες Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού οφείλουν ανά περίοδο έξι μηνών να ενημερώνουν την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Εσωτερικών.

Με τρίτη εγκύκλιο, το υπουργείο Εσωτερικών επισημαίνει την ανάγκη για ενημέρωση της Γενικής Γραμματείας Ανθρώπινου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα με τα στοιχεία των πειθαρχικών υποθέσεων Πρωτοβάθμιων Πειθαρχικών Συμβουλίων για το έτος 2019, προκειμένου να έχει πλήρη εικόνα για την πορεία των πειθαρχικών υποθέσεων, η οποία κρίνεται απαραίτητη για την εξαγωγή χρήσιμων στοιχείων για την παρακολούθηση της ομαλής λειτουργίας των υπηρεσιών.

Τέλος, με άλλη εγκύκλιο, παρέχονται οδηγίες για τη διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης (ΕΔΕ), όπως προβλέπει ο Υπαλληλικός Κώδικας.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Related posts

ΕΥ: Απαραίτητος ο ψηφιακός μετασχηματισμός του εσωτερικού ελέγχου

banks

ΕΛΣΤΑΤ: «Ζεσταίνεται» η αγορά αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας

banks

Το παραεμπόριο στο επίκεντρο της συνάντησης ΓΣΕΒΕΕ – Χρυσοχοΐδη

banks

Αντιδράσεις της αγοράς στο σχέδιο νόμου για τα Επαγγελματικά Ταμεία

banks

Πρωτογενές πλεόνασμα 822 εκατ. ευρώ στον προϋπολογισμό Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2019

banks

Ξεμπλοκάρει η έκδοση συντάξεων σε πρώην εργαζόμενους ΝΠΔΔ

banks