Το Κουβέιτ κατηγόρησε το Ιράν για την στοχοθέτησή του με πυραύλους και drones, την Τετάρτη το βράδυ, κάνοντας λόγο για “επικίνδυνη κλιμάκωση”.
Νωρίτερα, οι ένοπλες δυνάμεις του Κουβέιτ δήλωσαν ότι είχαν αναχαιτίσει drones και πυραύλους που εκτοξεύθηκαν προς τη χώρα, αλλά δεν ανέφεραν ποιος βρισκόταν πίσω από τις επιθέσεις.
Οι ΗΠΑ και τα ΗΑΕ απέδωσαν την ευθύνη αποκλειστικά στο Ιράν.
Σε δήλωσή του, το υπουργείο Εξωτερικών του Κουβέιτ ανέφερε ότι εκφράζει την “έντονη καταδίκη και αποδοκιμασία της χώρας για τις εγκληματικές επιθέσεις του Ιράν που στόχευσαν το έδαφος του κράτους του Κουβέιτ με πυραύλους και drones, σε μια επικίνδυνη κλιμάκωση”.
Πρόσθεσε:
“Το υπουργείο επιβεβαιώνει ότι αυτή η κλιμάκωση έρχεται σε μια στιγμή που καταβάλλονται σοβαρές προσπάθειες από μια σειρά αδελφικών και φιλικών χωρών για τη μείωση των εντάσεων, την αποκλιμάκωση και την αποφυγή περαιτέρω κλιμάκωσης στην περιοχή, γεγονός που ενισχύει τη σοβαρότητα αυτών των επιθέσεων και υπονομεύει τις διπλωματικές προσπάθειες που αποσκοπούν στη διατήρηση της περιφερειακής ασφάλειας και σταθερότητας”.


