Monday, December 23, 2024
10 C
Athens

Νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις για την Cosmote eValue

Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ και της Telekom, διακρίθηκε για 4η συνεχή χρονιά στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs), τον μακροβιότερο και πιο σημαντικό θεσμό στην Ευρώπη για τον κλάδο των contact centers, με 2 βραβεία.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, στην τελετή απονομής των βραβείων στο Λονδίνο, η COSMOTE eValue απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία “Customer Experience Awards” για την πιο Αποτελεσματική Προσέγγιση Πωλήσεων και το Silver βραβείο στην κατηγορία “Operational Excellence Awards”, για την πιο Αποτελεσματική Πρωτοβουλία Επιχειρησιακής Βελτίωσης.

Από το 2021 έως σήμερα η COSMOTE eValue έχει διακριθεί με συνολικά 11 βραβεία στα ECCCSAs για τις πρωτοβουλίες και τις καινοτομίες που δημιουργούν αξία στην εμπειρία του πελάτη, αλλά και για τις υπηρεσίες BPO (Business Process Outsourcing) που διαθέτει.

Η COSMOTE e-Value αποτελεί σήμερα το μεγαλύτερο contact center στην ελληνική αγορά, παρέχοντας υψηλής ποιότητας ολοκληρωμένες υπηρεσίες, ενώ σημειώνει ανάπτυξη 38% σε νέα έργα την τελευταία πενταετία. Εκτός από τις ανάγκες του Ομίλου OΤΕ, εξυπηρετεί και έργα για 80 brands σε πολλές διαφορετικές γλώσσες. Αξιοποιώντας την τεχνολογική της υπεροχή, την πολυετή εμπειρία και τη δυναμική των 6.000 στελεχών της, η COSMOTE eValue κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του customer relationship management.

«Οι κορυφαίες αυτές ευρωπαϊκές διακρίσεις αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά τη δέσμευσή μας για εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης στους πελάτες μας, σε κάθε επαφή μαζί τους. Επιτυχίες σαν αυτές, αποτελούν έμπρακτη αναγνώριση της αφοσίωσης και του πάθους των ανθρώπων μας, που χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους μας και στις τεχνολογίες αιχμής, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε και να διευρύνουμε τις υπηρεσίες μας και να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας», δήλωσε ο κ. Αθανάσιος Στράτος, Chief Customer Operations Officer Ομίλου OΤΕ και CEO COSMOTE eValue.

Στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs) συμμετέχουν πολυεθνικές εταιρείες outsourcing και διεθνή brands με παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως. Τα βραβεία αυτά αναγνωρίζουν εταιρείες και οργανισμούς που πρωτοστατούν στην παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών στους πελάτες τους.

Hot this week

Ήπια άνοδος στην Wall Street- Οδεύει προς νέα κερδοφόρα εβδομάδα

Με ήπιες μεταβολές και μεικτά πρόσημα κινείται την Παρασκευή (11/10) η Wall Street, μετά τα στοιχεία για τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ. Στο άνοιγμα της συνεδρίασης, ο Dow Jones σημειώνει άνοδο 0,58% φτάνοντας τις 42.701,45 μονάδες, ο S&P 500 καταγράφει κέρδη 0,23% στις 5.803,69 μονάδες και ο τεχνολογικός Nasdaq σημειώνει ήπια άνοδο 0,10% στις 18.302,20 μονάδες. Οι βασικοί δείκτες κινούνται με μεικτά

Τι συζήτησαν θεσμοί, ΤτΕ, τράπεζες και servicers στις συναντήσεις της Αθήνας

"Απόβαση" στην Αθήνα πραγματοποίησαν αυτές τις ημέρες κλιμάκια εκ Βρυξελλών και Φρανκφούρτης, τα οποία είχαν back to back συναντήσεις, τόσο με την Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ), όσο και με τις τράπεζες, αλλά και τους servicers, προκειμένου να ενημερωθούν… από πρώτο χέρι για όλα τα ζητήματα που αφορούν στο εγχώριο χρηματοπιστωτικό σύστημα.  Πέρα

Southrock: «Πράσινη» πιστοποίηση EDGE για τα οικιστικά έργα στη Μύκονο

Τη διεθνή πιστοποίηση EDGE (Excellence in Design for Greater Efficiencies) από τoν ανεξάρτητο φορέα Green Business Certification Inc. (GBCI) απέκτησε η Southrock Asset Management για τα πολυτελή οικιστικά της έργα στις περιοχές Άγιος Ιωάννης και Φωκός στη Μύκονο. Σύμφωνα μάλιστα με σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για την πρώτη φορά που αντίστοιχα έργα στην Ελλάδα λαμβάνουν αυτή

Σκλαβενίτης: Εκτακτο bonus 300 ευρώ σε όλους τους εργαζόμενους

Bonus ύψους 300 ευρώ χορηγεί σε όλους τους υπαλλήλους της η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης,  όπως επιβεβαίωσαν πηγές κοντά στην αλυσίδα. Η παροχή καταβάλλεται σε όλους τους εργαζόμενους, ανεξαρτήτως αν είναι πλήρους ή μερικής απασχόλησης, λόγω της καλής πορείας της αλυσίδας σούπερ μάρκετ.  To κόστος της έκτακτης παροχής εκτιμάται περίπου στα 10 εκατ. ευρώ.  

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στον επόμενο τόνο η μετοχή θα γράφει τα 20 ευρώ

Κάποιος να αλλάξει την μπαταρία στο ακουστικό της αγοράς γιατί δεν άκουγε που δεν άκουγε τελευταία τα θετικά νέα των εταιρειών, τώρα έχει κουφαθεί τελείως. Ό,τι και να πλησιάσεις να της πεις στο αυτί, ό,τι και αν της φωνάξεις, ακόμα και μπόμπα από ένα μεγάλο επενδυτικό deal να της πετάξεις δίπλα της, αυτή στην κοσμάρα

Related Articles

Popular Categories

READ MORE