Ολοκλήρωσε την αναμόρφωση του πρώτου αθηναϊκού ΙΚΕΑ ο όμιλος Φουρλή, περιορίζοντας μεν τα τετραγωνικά μέτρα των αποθηκών του, δημιουργώντας δε χώρο για τη συστέγαση τόσο των «ομόσταυλων» Holland & Barret και Intersport, όσο και της αλυσίδας Πλαίσιο.
Το σχέδιο ήταν αποφασισμένο από καιρό στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της ΙΚΕΑ, σύμφωνα με την οποία αφήνει μικρότερο χώρο για το pick up προϊόντων, επιτρέποντας ταυτόχρονα την εμπορική εκμετάλλευση των επιπλέον τετραγωνικών στον όμιλο Φoυρλή.
Το μοντέλο έχει ήδη εφαρμοστεί σε Ιωάννινα και Λάρισα και τώρα πλέον και στην Αθήνα, με τον πρόεδρο του ομίλου Φουρλή να παραδέχεται πως αποσκοπεί και στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των σημείων της ΙΚΕΑ.
Ο ίδιος ανάφερε δε πως μετά την περίοδο της αναπροσαρμογής του ακινήτου, το εν λόγω σημείο της ΙΚΕΑ εμφανίζει από το καλοκαίρι και μετά αύξηση πωλήσεων κατά 30%. Υποστήριξε δε πως η δημιουργία του νέου πόλου εντός του εμπορικού πάρκου του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» αναμένεται να έχει σημαντικές συνέργειες προς όλους τους εμπλεκόμενους.
Υπενθυμίζεται ότι μετά τα πρόσφατα εγκαίνια του ΙΚΕΑ στην Πάτρα, το καλοκαίρι του 2025 θα λειτουργήσει το πρώτο ΙΚΕΑ στην Κρήτη (12.000 τ.μ.) ενώ θα ακολουθήσει το Ελληνικό, στο πλαίσιο του πλάνου επέκτασης της αλυσίδας.
Σε ό,τι αφορά το νέο μοντέλο στο hub του αεροδρομίου το soft launching είχε γίνει ήδη από το καλοκαίρι με τη λειτουργία των καταστημάτων της Intersport (περίπου 1.100 τ.μ.) και της Holland & Barret, ωστόσο τα εγκαίνια του νέου καταστήματος της Πλαίσιο, χθες, συμπληρώνουν το παζλ.
Πρόκειται για επένδυση της τάξης του 1 εκατ. ευρώ εκ μέρους της Πλαίσιο και αποτελεί το 26ο και μεγαλύτερο σε εμβαδό κατάστημα της αλυσίδας, καθώς εκτείνεται σε 3.000 τ.μ. και ασφαλώς φιλοξενεί και λευκές συσκευές καθώς και οικιακό εξοπλισμό.
«Πλαίσιο»: Οκτώ νέα σημεία πώλησης ως το 2026
Κατά τον διευθύνοντα σύμβουλο της αλυσίδας, Κ. Γεράρδο το νέο κατάστημα εντός της σκέπης του πόλου Φουρλή αποτελεί επίσης το νέο μοντέλο καταστημάτων για την αλυσίδα. Στο πλαίσιο επέκτασης της παρουσίας της έχει ήδη εγκαινιάσει ένα νέο σημείο στα Ιωάννινα και εκτιμά ότι θα προσθέσει έως το 2026 ακόμη οκτώ σημεία, επενδύοντας αθροιστικά πέριξ των 30 εκατ. ευρώ.
Όλες οι νέες επεκτάσεις θα συμπεριλαμβάνουν και τις λευκές συσκευές, εκπροσωπώντας πλέον τη νέα ταυτότητα της “Πλαίσιο”.
Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία έκλεισε το 2023 με ιστορικό υψηλό πενταετίας καθώς ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 468,8 εκατ. ευρώ έναντι 434,7 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 7,8%.
Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις τόσο της χρήσης 2023, όσο και του 2022 έχουν επηρεαστεί από το πρόγραμμα «Ανακυκλώνω-Αλλάζω Συσκευή», ωστόσο η βαρύτητα της κατηγορίας στις πωλήσεις της «Πλαίσιο» – αν και αυξάνει σταθερά φθάνοντας στα 75 εκατ. ευρώ για το 2023- παραμένει μικρή σε σχέση με τον κύριο όγκο πωλήσεων ειδών τεχνολογίας.