11.4 C
Athens
January 22, 2022
Image default
BUSINESS

Φ. Καραβίας προς πελάτες Eurobank: Υιοθετούμε ένα νέο Μοντέλο Εξυπηρέτησης

«Μεταβαίνουμε στη phygital εποχή παρέχοντας τις περισσότερες τραπεζικές υπηρεσίες ηλεκτρονικά, χωρίς να χρειάζεται φυσική παρουσία. Αξιοποιούμε τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις και δουλεύουμε με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον», γράφει ο Φ. Καραβίας σε επιστολή του προς τους πελάτες της τράπεζας με αφορμή το νέο λογότυπο του ομίλου

Η επιστολή

Ίσως ανοίγοντας αυτή την επιστολή θα παρατηρήσατε ότι το λογότυπο της Τράπεζάς μας, της Τράπεζάς σου, άλλαξε. Δεν πρόκειται για μια απλή αισθητική παρέμβαση. Το νέο λογότυπο σηματοδοτεί τη μετάβαση της Eurobank σε μια νέα εποχή.

Λίγο πριν ξεσπάσει η πανδημία, είχαμε ξεκινήσει πρώτοι μια μεγάλη προσπάθεια εξυγίανσης και απαλλαγής από το βάρος των μη εξυπηρετούμενων δανείων. Παρά τις απρόβλεπτες συνθήκες, καταφέραμε να ολοκληρώσουμε το σχέδιό μας, πρωτοποριακό για τον κλάδο. Έτσι σήμερα η Eurobank έχει αφήσει πίσω της την περίοδο της οικονομικής κρίσης και είναι η πιο ισχυρή ελληνική τράπεζα, με θεμελιώδη οικονομικά μεγέθη συγκρίσιμα με εκείνα των ευρωπαϊκών τραπεζών.

Έχουμε, λοιπόν, τις βάσεις για να κάνουμε το επόμενο μεγάλο βήμα για τη Eurobank 2030. Χτίζουμε από τώρα μια τράπεζα προσαρμοσμένη στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας, της χώρας και της οικονομίας. Μια σύγχρονη και δυναμική τράπεζα, με τις πιο σύγχρονες διεθνείς προδιαγραφές, έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις αυτής της δεκαετίας. Μια δυνατή ελληνική Τράπεζα με ευρύτερη περιφερειακή εμβέλεια.

Η Eurobank είναι Τράπεζα της Ανάπτυξης. Μια τράπεζα που βλέπει το μέλλον με διαφορετικό τρόπο. Εστιάζουμε στους πρωτοπόρους της κοινής μας ευημερίας. Δίνουμε προτεραιότητα στην ανάδειξη εκείνων που θα φέρουν στην Ελλάδα την οικονομική άνθιση, το αναπτυξιακό άλμα που αναμένεται στη χώρα μας τα επόμενα χρόνια. Νοικοκυριά και επιχειρήσεις που θέλουν να κάνουν ένα βήμα μπροστά στη ζωή και τη δραστηριότητά τους έχουν στη Eurobank έναν εταίρο, ένα σύμβουλο, έναν υποστηρικτή, ένα συνεργάτη.

Για να το πετύχουμε, υιοθετούμε ένα νέο Μοντέλο Εξυπηρέτησης και λειτουργίας. Αξιοποιούμε την τεχνολογία, με επίκεντρο τον άνθρωπο. Δεν θα γίνουμε μια ψηφιακή τράπεζα. Το μοντέλο μας συνδυάζει εργαλεία τεχνολογικής αιχμής με την σταθερή προτεραιότητα στην ανθρώπινη επαφή και τις σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει μαζί σας. Αυτό το μοντέλο το αποκαλούμε phygital – επειδή εκεί συναντιέται ο φυσικός κόσμος με τον ψηφιακό.

Μεταβαίνουμε στη phygital εποχή παρέχοντας τις περισσότερες τραπεζικές υπηρεσίες ηλεκτρονικά, χωρίς να χρειάζεται φυσική παρουσία. Αξιοποιούμε τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις και δουλεύουμε με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον. Στο νέο μοντέλο καταστημάτων δεν θα βρείτε χαρτί. Θα βρείτε οθόνες και ηλεκτρονικά έγγραφα και παραστατικά, όπως ηλεκτρονικές θα είναι και οι υπογραφές στις περισσότερες συναλλαγές. Διαμορφώσαμε ειδικούς χώρους, ώστε να μιλήσετε άνετα και διακριτικά με τον εξειδικευμένο Σύμβουλό σας.

Ολα αυτά συγκροτούν μια νέα Τράπεζα. Γι’ αυτό και σχεδιάσαμε ένα νέο λογότυπο. Θελήσαμε να αποτυπώσουμε εικαστικά τη νέα πραγματικότητα στην οποία έχουν μερίδιο όλοι οι πελάτες μας και οι οικογένειές τους, οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις, από την πιο μικρή έως την πιο μεγάλη. Προσδοκούμε να προσφέρουμε μια νέα τραπεζική εμπειρία, με κέντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του, και με τεχνολογία από το μέλλον για την εξυπηρέτησή σας. Για να βοηθήσουμε να γίνει κάθε σχέδιο και προσδοκία σας πραγματικότητα. Για να μπορέσουμε να πάμε όλοι μαζί μπροστά.

Related posts

Το πρώτο τρίμηνο του 2022 η αύξηση κεφαλαίου της Intrakat

banks

Οικονομική ενίσχυση των ξενοδοχείων καραντίνας

banks

Βράβευση για το mobile banking της Optima bank

banks

Τσίπρας στην ΕΣΕΕ: Ρύθμιση ιδιωτικού χρέους, ρευστότητα στις επιχειρήσεις και νέο πτωχευτικό

banks

Talk of the market: Στην Alpha Bank τα «σκήπτρα» στις χορηγήσεις κεφαλαίου κίνησης

banks

MyDATA: Τι ισχύει από αύριο για επιχειρήσεις και επαγγελματίες

banks