Βασικές πρώτες ύλες δέχονται σημαντικές πιέσεις λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων σε χώρες παραγωγούς όπως η Βραζιλία. Την ίδια στιγμή η νέα όξυνση στη Μέση Ανατολή και οι εντάσεις μεταξύ Ισραήλ και Ιράν δημιουργούν επιπλέον ανησυχίες για την ομαλή λειτουργία του διεθνούς εμπορίου. Πιθανές διαταραχές στις θαλάσσιες μεταφορές ή στις αγορές ενέργειας ενδέχεται να επιβαρύνουν το παγκόσμιο κόστος logistics. Ενώ η αυξανόμενη αστάθεια στην προσφορά πρώτων υλών οδηγεί σε ανοδική τροχιά τις τιμές, γεγονός που ενδέχεται να επηρεάσει το κόστος παραγωγής και τη διαμόρφωση τιμών.
Παρά όλες αυτές τις προκλήσεις, η Coca-Cola 3Ε «βλέπει» να διατηρείται η ανάπτυξη. Καθοριστικό ρόλο στην πορεία του έτους αναμένεται να διαδραματίσει ο τουρισμός. «Ο τουρισμός αποτελεί για εμάς στρατηγικό μοχλό ανάπτυξης», είπε ο γενικός διευθυντής Ελλάδας και Κύπρου, Svetoslav Atanasov, ο οποίος δεν αποκλείει το ενδεχόμενο εξαγορών, «εξετάζουμε πάντα τις ευκαιρίες», είπε χθες σε δημοσιογραφική εκδήλωση.
Την περίοδο 2022–2024, η Coca-Cola 3E επένδυσε 142 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα, με αιχμή την εφοδιαστική αλυσίδα, τη μείωση αποτυπώματος άνθρακα και τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Σύμφωνα με τη μελέτη του ΙΟΒΕ, η συνολική συνεισφορά της εταιρείας στην ελληνική οικονομία ανέρχεται στα 2,2 δισ. ευρώ, αντιστοιχώντας στο 0,9% του ΑΕΠ.
Η εταιρεία υποστηρίζει 50.700 θέσεις εργασίας, άμεσες και έμμεσες – το 1% της συνολικής απασχόλησης στη χώρα. Για κάθε μία άμεση θέση στην Coca-Cola 3E, δημιουργούνται 21 επιπλέον θέσεις στην υπόλοιπη οικονομία. Τα φορολογικά έσοδα που προκύπτουν για το Δημόσιο φτάνουν τα 875 εκατ. ευρώ, ενώ η συμβολή της στην ελληνική κατανάλωση αποτυπώνεται σε 344 εκατ. ευρώ διαθέσιμο εισόδημα για τα νοικοκυριά. Με τον κ. Atanasov να επισημαίνει: «Η επιτυχία δεν είναι μόνο τα οικονομικά αποτελέσματα, αλλά και η διάρκεια τους στον χρόνο».