Η PwC παρουσίασε τη νέα επικοινωνιακή τοποθέτηση και την ανανεωμένη εταιρική της ταυτότητα μέσα από τη διεθνή διαφημιστική της καμπάνια, με τίτλο “So You Can”.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η νέα επικοινωνιακή τοποθέτηση και ταυτότητα της PwC αποτυπώνει με μεγαλύτερη σαφήνεια τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία υποστηρίζει σήμερα τους πελάτες της να «ξεκλειδώνουν» και να διασφαλίζουν επιχειρηματική αξία. Ταυτόχρονα, η νέα εταιρική ταυτότητα συνιστά την πλέον κατάλληλη πλατφόρμα για να εξυπηρετήσει τους στρατηγικούς της στόχους στο μέλλον.
Στον πυρήνα της νέας επικοινωνιακής προσέγγισης βρίσκεται η αποστολή της PwC να βοηθά τους πελάτες της στην οικοδόμηση, την εδραίωση και την επιτάχυνση του αναπτυξιακού τους “momentum”. Προς αυτή την κατεύθυνση, το ανανεωμένο λογότυπο φέρει διακριτικό σήμα που συμβολίζει την έννοια του “momentum”. Tην οπτική ταυτότητα συμπληρώνουν ακόμη το νέο χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα και σύγχρονες, δυναμικές εικόνες. Παράλληλα, η λεκτική ταυτότητα αποκτά έναν πιο καθαρό, δυναμικό τόνο απόλυτα ευθυγραμμισμένο με τα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την προσωπικότητα του brand: τόλμη, συνεργασία και αισιοδοξία.
Η διαφημιστική καμπάνια που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τις FutureBrand και McCann, είναι ήδη διαθέσιμη στο https://www.pwc.com/gr/en.html και αναμένεται να υλοποιηθεί τους επόμενους μήνες σε όλες τις χώρες.
Η Antonia Wade, Global Chief Marketing Officer της PwC, δήλωσε: «Η PwC εξελίσσει συνεχώς τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιεί την τεχνολογία και την τεχνογνωσία της με στόχο να ενισχύει την ικανότητα των πελατών της να δημιουργούν μακροπρόθεσμη αξία. Σήμερα, εξελίσσουμε ακόμη ένα σημαντικό στοιχείο της ταυτότητάς μας: το brand μας. Καθώς η τεχνολογία και άλλες μεγάλες τάσεις συνεχίζουν να μετασχηματίζουν την οικονομία, η νέα μας εταιρική ταυτότητα λειτουργεί ως μια στιβαρή και σύγχρονη πλατφόρμα για το μέλλον.
Στον πυρήνα αυτής της αλλαγής βρίσκεται η προσπάθεια να αποτυπώσουμε με μεγαλύτερη σαφήνεια τον ρόλο που καλούμαστε να διαδραματίσουμε για τους πελάτες μας. Στο σημερινό απαιτητικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις χρειάζονται έναν αξιόπιστο συνεργάτη που θα τις βοηθήσει να χτίσουν, να διατηρήσουν και να επιταχύνουν το αναπτυξιακό τους momentum. Αυτός είναι ο ρόλος της PwC».
Ο Κυριάκος Ανδρέου, Territory Strategy, Clients & Markets Leader της PwC Ελλάδας πρόσθεσε: «Στην PwC στεκόμαστε με συνέπεια δίπλα στους πελάτες μας, λειτουργώντας ως καταλύτης για τον μετασχηματισμό τους και την προετοιμασία τους για το αύριο, στις δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες της αγοράς. Διαθέτουμε τους ανθρώπους, τις δεξιότητες και την εμπειρία για να τους υποστηρίξουμε στην καλύτερη αξιοποίηση των ευκαιριών που αναδύονται σε έναν ραγδαία εξελισσόμενο κόσμο. Η νέα καμπάνια “So you Can” αντανακλά αυτή την αντίληψη ενώ θα επιτρέψει στα ταλέντα που θέλουν να ενταχθούν στην ομάδα μας να κατανοήσουν ξεκάθαρα την διακριτή μας θέση στην αγορά».
Η ανανέωση της εικόνας της PwC συμπίπτει με μια σειρά από πρωτοβουλίες της εταιρείας για την υποστήριξη των πελατών της στην προσπάθεια να ξεκλειδώσουν την αξία του AI σε επιχειρησιακή κλίμακα και να βρεθούν στην αιχμή των εξελίξεων. Αυτές περιλαμβάνουν δραστηριότητες γύρω από αυτοματισμούς με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, συμμαχίες με κορυφαίους τεχνολογικούς οργανισμούς και την εις βάθος αξιοποίηση πληροφοριών, διαδικασιών, τεχνολογιών και μοντέλων δεδομένων ώστε η εταιρεία να προσφέρει στις επιχειρήσεις ειδικά διαμορφωμένες υπερσύγχρονες λύσεις για κάθε κλάδο της οικονομίας.