Wednesday, April 30, 2025
14.4 C
Athens

Νέα εικόνα και επικοινωνιακή τοποθέτηση για την PwC

Η PwC παρουσίασε τη νέα επικοινωνιακή τοποθέτηση και την ανανεωμένη εταιρική της ταυτότητα μέσα από τη διεθνή διαφημιστική της καμπάνια, με τίτλο “So You Can”.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η νέα επικοινωνιακή τοποθέτηση και ταυτότητα της PwC αποτυπώνει με μεγαλύτερη σαφήνεια τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία υποστηρίζει σήμερα τους πελάτες της να «ξεκλειδώνουν» και να διασφαλίζουν επιχειρηματική αξία. Ταυτόχρονα, η νέα εταιρική ταυτότητα συνιστά την πλέον κατάλληλη πλατφόρμα για να εξυπηρετήσει τους στρατηγικούς της στόχους στο μέλλον.

Στον πυρήνα της νέας επικοινωνιακής προσέγγισης βρίσκεται η αποστολή της PwC να βοηθά τους πελάτες της στην οικοδόμηση, την εδραίωση και την επιτάχυνση του αναπτυξιακού τους “momentum”. Προς αυτή την κατεύθυνση, το ανανεωμένο λογότυπο φέρει διακριτικό σήμα που συμβολίζει την έννοια του “momentum”. Tην οπτική ταυτότητα συμπληρώνουν ακόμη το νέο χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα και σύγχρονες, δυναμικές εικόνες. Παράλληλα, η λεκτική ταυτότητα αποκτά έναν πιο καθαρό, δυναμικό τόνο απόλυτα ευθυγραμμισμένο με τα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την προσωπικότητα του brand: τόλμη, συνεργασία και αισιοδοξία.

Η διαφημιστική καμπάνια που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τις FutureBrand και McCann, είναι ήδη διαθέσιμη στο https://www.pwc.com/gr/en.html και αναμένεται να υλοποιηθεί τους επόμενους μήνες σε όλες τις χώρες.

Η Antonia Wade, Global Chief Marketing Officer της PwC, δήλωσε: «Η PwC εξελίσσει συνεχώς τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιεί την τεχνολογία και την τεχνογνωσία της με στόχο να ενισχύει την ικανότητα των πελατών της να δημιουργούν μακροπρόθεσμη αξία. Σήμερα, εξελίσσουμε ακόμη ένα σημαντικό στοιχείο της ταυτότητάς μας: το brand μας. Καθώς η τεχνολογία και άλλες μεγάλες τάσεις συνεχίζουν να μετασχηματίζουν την οικονομία, η νέα μας εταιρική ταυτότητα λειτουργεί ως μια στιβαρή και σύγχρονη πλατφόρμα για το μέλλον.

Στον πυρήνα αυτής της αλλαγής βρίσκεται η προσπάθεια να αποτυπώσουμε με μεγαλύτερη σαφήνεια τον ρόλο που καλούμαστε να διαδραματίσουμε για τους πελάτες μας. Στο σημερινό απαιτητικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις χρειάζονται έναν αξιόπιστο συνεργάτη που θα τις βοηθήσει να χτίσουν, να διατηρήσουν και να επιταχύνουν το αναπτυξιακό τους momentum. Αυτός είναι ο ρόλος της PwC».

Ο Κυριάκος Ανδρέου, Territory Strategy, Clients & Markets Leader της PwC Ελλάδας πρόσθεσε: «Στην PwC στεκόμαστε με συνέπεια δίπλα στους πελάτες μας, λειτουργώντας ως καταλύτης για τον μετασχηματισμό τους και την προετοιμασία τους για το αύριο, στις δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες της αγοράς. Διαθέτουμε τους ανθρώπους, τις δεξιότητες και την εμπειρία για να τους υποστηρίξουμε στην καλύτερη αξιοποίηση των ευκαιριών που αναδύονται σε έναν ραγδαία εξελισσόμενο κόσμο. Η νέα καμπάνια “So you Can” αντανακλά αυτή την αντίληψη ενώ θα επιτρέψει στα ταλέντα που θέλουν να ενταχθούν στην ομάδα μας να κατανοήσουν ξεκάθαρα την διακριτή μας θέση στην αγορά».

Η ανανέωση της εικόνας της PwC συμπίπτει με μια σειρά από πρωτοβουλίες της εταιρείας για την υποστήριξη των πελατών της στην προσπάθεια να ξεκλειδώσουν την αξία του AI σε επιχειρησιακή κλίμακα και να βρεθούν στην αιχμή των εξελίξεων. Αυτές περιλαμβάνουν δραστηριότητες γύρω από αυτοματισμούς με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, συμμαχίες με κορυφαίους τεχνολογικούς οργανισμούς και την εις βάθος αξιοποίηση πληροφοριών, διαδικασιών, τεχνολογιών και μοντέλων δεδομένων ώστε η εταιρεία να προσφέρει στις επιχειρήσεις ειδικά διαμορφωμένες υπερσύγχρονες λύσεις για κάθε κλάδο της οικονομίας.

Hot this week

Γεωπολιτικές εντάσεις, τσουνάμι δασμών, αστάθεια. Το σημερινό περιβάλλον – χαρακτηριζόμενο από διαρκείς ανατροπές – κρύβει τεράστιες προκλήσεις και παγίδες. Πόσο καλά είναι «εξοπλισμένη» η Ευρώπη για να αντιμετωπίσει τα όσα έρχονται; Πού θα πρέπει να δώσουν έμφαση οι κυβερνήσεις και πώς μπορεί να κινηθεί σε ένα τέτοιο περιβάλλον μία μικρή οικονομία όπως η Ελλάδα; Συζητήσαμε

Την εικόνα μίας πρωτεύουσας που βρίσκεται στην τελευταία φάση μιας προεκλογικής περιόδου δίνει σήμερα το Παρίσι, όπου πραγματοποιούνται τρεις πολιτικές συγκεντρώσεις. Η πρώτη άρχισε στις 13.00 ώρα Ελλάδας και διοργανώθηκε από δύο κόμματα της αριστεράς, την Ανυπότακτη Γαλλία και τους Οικολόγους. Η δεύτερη άρχισε στις 16.00 ώρα Ελλάδας και διοργανώθηκε από τον ακροδεξιό Εθνικό Συναγερμό

08:51, Σάββατο 19 Απριλίου 2025 πολιτική Φωτογραφία: Intime «Η νέα ανακοίνωση του οίκου Standard & Poor’s αποτελεί μια ακόμα διεθνή αντικειμενική αναγνώριση του μετρήσιμου αποτελέσματος που παράγει η συστηματική και αποφασιστική οικονομική πολιτική των κυβερνήσεων του Κυριάκου Μητσοτάκη, μια οικονομική πολιτική που συνδυάζει τη δημοσιονομική στοχοθεσία και σύνεση με την ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή»

Τι συζήτησαν θεσμοί, ΤτΕ, τράπεζες και servicers στις συναντήσεις της Αθήνας

"Απόβαση" στην Αθήνα πραγματοποίησαν αυτές τις ημέρες κλιμάκια εκ Βρυξελλών και Φρανκφούρτης, τα οποία είχαν back to back συναντήσεις, τόσο με την Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ), όσο και με τις τράπεζες, αλλά και τους servicers, προκειμένου να ενημερωθούν… από πρώτο χέρι για όλα τα ζητήματα που αφορούν στο εγχώριο χρηματοπιστωτικό σύστημα.  Πέρα

Σκλαβενίτης: Εκτακτο bonus 300 ευρώ σε όλους τους εργαζόμενους

Bonus ύψους 300 ευρώ χορηγεί σε όλους τους υπαλλήλους της η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης,  όπως επιβεβαίωσαν πηγές κοντά στην αλυσίδα. Η παροχή καταβάλλεται σε όλους τους εργαζόμενους, ανεξαρτήτως αν είναι πλήρους ή μερικής απασχόλησης, λόγω της καλής πορείας της αλυσίδας σούπερ μάρκετ.  To κόστος της έκτακτης παροχής εκτιμάται περίπου στα 10 εκατ. ευρώ.  

Related Articles

Popular Categories

READ MORE