24.4 C
Athens
September 29, 2024
Image default
BUSINESS

Ενα νέο πλοίο και δύο επιτυχείς ναυλώσεις για τη Seanergy

Η Seanergy Maritime Holdings (NASDAQ: SHIP) παρέλαβε ακόμα ένα πλοίο Capesize, στο πλαίσιο αγορών που έχει πρόσφατα ανακοινώσει. Πρόκειται για το M/V Iconship, χωρητικότητας 181.392 dwt, που ναυπηγήθηκε το 2013 στο Imabari Shipbuilding της Ιαπωνίας. Η εταιρεία έχει ήδη 18 Capesize πλοία στο δυναμικό της, ενώ αναμένει ακόμα ένα μέσα στη χρονιά.

Εκμεταλλευόμενη τις επικρατούσες συνθήκες της αγοράς, μάλιστα, η εταιρεία συνήψε συμφωνία χρονοναύλωσης του νέου της αποκτήματος για περίοδο 22 μηνών με την Costamare. Ο ημερήσιος ναύλος είναι συνδεδεμένος με τον δείκτη BCI, με δυνατότητα μετατροπής του κυμαινόμενου ναύλου σε σταθερό βάσει των FFA υπό προϋποθέσεις.

Επιπρόσθετα, η Seanergy προχώρησε σε ακόμα μια νέα συμφωνία χρονοναύλωσης με την Costamare, αυτή τη φορά για το M/V Lordship, Capesize του υφιστάμενου στόλου της με χωρητικότητα 178.838 dwt, που κατασκευάστηκε το 2010 στην Hyundai της Κορέας. Η χρονοναύλωση αναμένεται να αρχίσει στα τέλη Ιουλίου, μετά τον προγραμματισμένο δεξαμενισμό του πλοίου, για περίοδο 22 μηνών. Ο ημερήσιος ναύλος είναι συνδεδεμένος με τον δείκτη BCI, επίσης με δυνατότητα μετατροπής του σε σταθερό για περίοδο 2 έως 12 μηνών. Η Seanergy, επίσης, θα λαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του οφέλους από τη χρήση scrubber του πλοίου.

Ο Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seanergy, δήλωσε: «Η προσθήκη ακόμη ενός ιαπωνικού πλοίου Capesize στον στόλο της Seanergy ενισχύει περαιτέρω την παρουσία μας στον κλάδο. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τη νέα εμπορική μας συνεργασία με την Costamare, με την οποία επιτυχώς συνάφθηκαν δύο επωφελείς συμφωνίες χρονοναύλωσης».

Ο ίδιος πρόσθεσε: «Ολα τα πλοία του στόλου μας είναι χρονοναυλωμένα και ο ημερήσιος ναύλος τους είναι συνδεδεμένος με τον δείκτη BCI. Ταυτόχρονα, η δυνατότητα μετατροπής του κυμαινόμενου ναύλου σε σταθερό υποστηρίζει τη στρατηγική αντιστάθμισης κινδύνου που ακολουθούμε, επιτρέποντάς μας, τα τελευταία χρόνια, να αποδίδουμε καλύτερα από τον μέσο όρο της αγοράς Capesize».

«Παραμένουμε αισιόδοξοι», συμπλήρωσε, «για τις μελλοντικές προοπτικές της αγοράς, καθώς οι παραγγελίες νεότευκτων πλοίων παραμένουν σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, ενώ η ζήτηση για κύριες πρώτες ύλες φαίνεται σταθερά αυξανόμενη. Η παράδοση του πλοίου M/V Iconship τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή μας επιτρέπει να επωφεληθούμε από τις ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς».

«Η Seanergy παραμένει επικεντρωμένη στον τομέα Capesize με ισχυρή επιχειρησιακή δράση και συνεπή στρατηγική κατανομής κεφαλαίων, εστιάζοντας κυρίως στις ανταμοιβές των μετόχων και στην ποιοτική ανάπτυξη», κατέληξε ο κ. Τσαντάνης.

Η Seanergy, εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο, διαχειρίζεται στόλο πλοίων Capesize, για τη μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται πλέον από 18 πλοία (1 Newcastlemax και 17 Capesize), με συνολική μεταφορική ικανότητα 3.236.212 dwt και με μέση ηλικία τα 13,2 έτη.

Related posts

Γεωργία Τσιαούση και Γεωργία Ρούσσου, νέα στελέχη στην Howden Hellas

banks

Ανοιξε ξανά το κατάστημα ΔΕΗ στα Ιωάννινα

banks

Ι. Μασούτης: Το νέο ν/σχ εκσυγχρονίζει τις εργασιακές σχέσεις και επιλύει ζητήματα σε επίκαιρα πεδία

banks

Εμπορική συνεργασία Elpedison με τη Salesforce

banks

Ανάπτυξη 2% για την Ελλάδα το 2023

banks

Α. Γεωργιάδης: Αίτημα να ανοίξουν την επόμενη εβδομάδα τα εμπορικά κέντρα

banks