Η Netflix ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι πρόσθεσε περισσότερους από 8 εκατομμύρια συνδρομητές στο β’ τρίμηνο, καθώς η υπηρεσία streaming επωφελήθηκε από μια καταστολή της κοινής χρήσης κωδικού πρόσβασης και τίτλους όπως “Bridgerton”, “Baby Reindeer” και “The Roast of Tom Brady”.
Η πλατφόρμα ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις των αναλυτών ότι το Netflix θα προσέθετε περίπου 5 εκατομμύρια νέους πελάτες από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο. Οι νέες εγγραφές ανέβασαν τον συνολικό αριθμό των συνδρομητών του Netflix παγκοσμίως σε περισσότερους από 277 εκατομμύρια.
Η εταιρεία ανέφερε κέρδη ανά μετοχή στα 4,88 δολάρια, σε σύγκριση με τις συναινετικές προβλέψεις για 4,74 δολάρια ανά μετοχή, σύμφωνα με την LSEG. Τα έσοδα για το τρίμηνο ανήλθαν στα 9,56 δισ. δολάρια, αρκετά κοντά στις προβλέψεις.
Οι επενδυτές της Wall Street παρακολουθούν την ανάπτυξη της νέας υπηρεσίας που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, η οποία έχει τροφοδοτηθεί από την καταστολή από πλευράς της εταιρείας σχετικά της κοινής χρήση κωδικού πρόσβασης, τις αυξήσεις τιμών για τα πακέτα χωρίς διαφημίσεις και νέα πακέτα καταναλωτών, όπως το πακέτο “StreamSaver” της Comcast, που συνδυάζει το Netflix με το Peacock και το Apple TV+.
Η Netflix ανέφερε ότι οι συνδρομητές του στο πακέτο με διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά 34% από το προηγούμενο τρίμηνο, αλλά δεν είπε πόσοι συνδρομητές επέλεξαν αυτήν την επιλογή.
“Το σκέλος των πακέτων με διαφημίσεις αναπτύσσεται όμορφα και γίνεται πιο ουσιαστικός συνεισφέρων στη δραστηριότητά μας”, ανέφερε η Netflix στην επιστολή της προς τους επενδυτές. “Ωστόσο η οικοδόμηση μιας δραστηριότητας από το μηδέν απαιτεί χρόνο – και σε συνδυασμό με το μεγάλο μέγεθος των εσόδων από τις συνδρομές μας – δεν αναμένουμε ότι η διαφήμιση θα είναι ο κύριος μοχλός αύξησης των εσόδων μας το 2024 ή το 2025.”
Η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει αύξηση εσόδων το γ’ τρίμηνο κατά 14%, σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν. Προειδοποίησε ότι η αύξηση συνδρομητών θα κινηθεί χαμηλότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2023, που ήταν το πρώτο πλήρες τρίμηνο που επωφελήθηκε από την καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης από τη Netflix.
Τρία χρόνια μετά την πρωτοβουλία της για δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών, η Netflix ανέφερε ότι σχεδιάζει να κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι για πολλούς παίκτες βασισμένο στο “Squid Game” αργότερα μέσα στο 2024, όταν θα κάνει το ντεμπούτο της η δεύτερη σεζόν της δυστοπικής νοτιοκορεατικής σειράς. Σχεδιάζει επίσης παιχνίδια που συνδέονται με τα “Emily in Paris” και “Selling Sunset”.