Πρωτοκλασάτα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και σχεδόν σύσσωμη η Πολιτική Γραμματεία βρέθηκαν στη Θεσσαλονίκη για την 88η ΔΕΘ, με εξαίρεση τον «έκπτωτο» πρόεδρο Στέφανο Κασσελάκη, σε μια προσπάθεια να σταλεί μήνυμα ενότητας του κόμματος παρά τις πρόσφατες αναταράξεις στους κόλπους του.
Στο πλαίσιο της ΔΕΘ, πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τη διοίκηση στην οποία μετείχαν ο πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς, η γραμματέας της Κ.Ο., Ράνια Σβίγκου, αλλά και οι βουλευτές Σωκράτης Φάμελλος, Κατερίνα Νοτοπούλου, Χρήστος Γιαννούλης, Ράνια Θρασκιά, Κυριακή Μάλαμα, Θεοδώρα Τζάκρη, Καλλιόπη Βέττα, Γιώργος Γαβρήλος, Αλέξανδρος Μεικόπουλος, Ανδρέας Παναγιωτόπουλος, Γιάννης Σαρακιώτης, Γιώργος Καραμέρος, Παύλος Πολάκης, Θεόφιλος Ξανθόπουλος και ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Παυσανίας Παπαγεωργίου.
Επίσης, στη συνάντηση συμμετείχε και ο συντονιστής της Νομαρχιακής Οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Α΄ Θεσσαλονίκης, Βασίλης Μπουλούκος.
Υπενθυμίζεται ότι το μεσημέρι, ο Νίκος Παππάς θα έχει συνάντηση με εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων, όπου αναμένεται να παρουσιάσει τις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τη διαχείριση του ιδιωτικού χρέους και το ζήτημα της στέγης.
Επίσης πρόκειται να απευθύνει πρόσκληση στις προοδευτικές δυνάμεις να συμπράξουν στη στήριξη νοικοκυριών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, βάζοντας τα θεμέλια της προοδευτικής προγραμματικής (και μετέπειτα, εκλογικής) συνεργασίας.
Ο Νίκος Παππάς στη συνάντηση με τη διοίκηση υπογράμμισε τις καθυστερήσεις σε έργα υποδομής και στα προβλήματα με τον Flyover
Ο Νίκος Παππάς στο περίπτερο των Ενόπλων Δυνάμεων στην 88η ΔΕΘ
Παππάς: «Ατμομηχανή για την πόλη η ΔΕΘ»
Στη διάρκεια της συνάντησης με τη διοίκηση της ΔΕΘ – HELEXPO, ο Νίκος Παππάς επισήμανε στον πρόεδρό της, Τάσο Τζήκα, την ανάγκη να διασφαλιστεί ο δημόσιος χαρακτήρας της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Παππάς σημείωσε στη συνέχεια ότι ο δημόσιος χαρακτήρας δεν επιτυγχάνεται στο 100% με τη μέθοδο της ΣΔΙΤ, που θα γίνει το έργο της ανάπλασης του συνεδριακού και εκθεσιακού κέντρου και ότι «δυστυχώς το έργο δεν εντάχθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης ώστε να χρηματοδοτηθεί εξ ολοκλήρου με εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους».
Ακολούθως, έκανε λόγο για μεγάλες καθυστερήσεις μετά το 2019 σε αντίθεση με ό,τι ίσχυε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, καθώς τότε το έργο της ανάπλασης είχε προχωρήσει με ταχύτατους ρυθμούς. Οι καθυστερήσεις έγιναν για να προχωρήσει με τη μέθοδο της ΣΔΙΤ, υπογράμμισε ο ίδιος προσθέτοντας ότι πρέπει να εξασφαλιστούν και περισσότεροι χώροι πρασίνου.
«Η ΔΕΘ δεν είναι απλά ένα εργαλείο ανάπτυξης για την πόλη, είναι η ατμομηχανή, η οποία θέλει όμως και τα βαγόνια για να πηγαίνει. Τα έργα υποδομής τα οποία μπορούν να αναπτύξουν τη Θεσσαλονίκη στον ρόλο που της αξίζει δυστυχώς δεν προχωράνε», υπογράμμισε.
Για τον Flyover
O κ. Παππάς επέμεινε ιδιαίτερα στις καθυστερήσεις σε έργα υποδομής και στα προβλήματα από την κατασκευή του οδικού άξονα Flyover.
«Η ΔΕΘ αγωνιά για να κατακτήσει τον ρόλο της μέσα σε μία πόλη η οποία δεν έχει τις απαραίτητες υποδομές, οι οποίες θα συμπλήρωναν και θα ολοκλήρωναν τον ρόλο μιας πόλης που πραγματικά μπορεί να πρωταγωνιστήσει», σημείωσε τονίζοντας παράλληλα την ανάγκη η Θεσσαλονίκη να κοιτάξει δυνατά και αξιόπιστα και προς τον Βορρά.
Ο κ. Παππάς ξεναγήθηκε στα περίπτερα της 88ης ΔΕΘ μεταξύ των οποίων το περίπτερο των Ενόπλων Δυνάμεων. «Το ναυτικό πρέπει να ενισχυθεί» ανέφερε ο κ. Παππάς σημειώνοντας ότι όλες τις προμήθειες (εξοπλισμούς) τις κρίνουμε με βάση και το αν συμμετέχει στην παραγωγή και η Ελληνική αμυντική βιομηχανία.