Monday, December 23, 2024
9.7 C
Athens

Alpha Bank: Πάνω από 5.500 συνομιλίες την εβδομάδα διεξάγει ο ψηφιακός βοηθός

Περισσότερες από 5.500 ψηφιακές συνομιλίες την εβδομάδα διεκπεραιώνει ο νέος ψηφιακός βοηθός της Alpha Bank από τους πρώτους μήνες που τέθηκε σε εφαρμογή, παρέχοντας στους Πελάτες της Τράπεζας πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες καθώς και για τραπεζικές διαδικασίες, με το ποσοστό επιτυχημένης επίλυσης αιτημάτων των Πελατών να φτάνει έως και το 88%.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, ο ψηφιακός βοηθός της Αlpha Bank που ενεργοποιείται στο alpha.gr λειτουργεί ως το σημείο πρώτης επαφής στην ψηφιακή εξυπηρέτηση των Πελατών της Τράπεζας. Με τρόπο απλό και κατανοητό, καθοδηγεί τους Πελάτες στα αντίστοιχα κανάλια εξυπηρέτησης (Web, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, δίκτυο Καταστημάτων) ανάλογα με το ερώτημα που διατυπώνουν. Aπαντά και καλύπτει ένα ευρύ φάσμα τραπεζικών αναγκών των Πελατών, από την ενημέρωση για προϊόντα, όπως λογαριασμοί, κάρτες και δάνεια, μέχρι την εξυπηρέτηση για πρόσβαση στο e-Banking και τη διαχείριση του προγράμματος επιβράβευσης Bonus. Επίσης, παρέχει αναλυτικές οδηγίες και διευκρινήσεις για διαδικασίες και δικαιολογητικά, με στόχο να προσφέρει την πιο άμεση και βέλτιστη λύση εξυπηρέτησης.

Αξιοποιώντας τεχνολογίες επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (Natural Language Processing) και δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης (Generative AI), ο ψηφιακός βοηθός διασφαλίζει ταχύτητα και ακρίβεια στην επικοινωνία με κάθε Πελάτη. Μέσα από την ανάλυση των αιτημάτων που λαμβάνει, βελτιώνει διαρκώς την απόδοσή του, προκειμένου να προσφέρει ακριβέστερες και πιο καταρτισμένες απαντήσεις.

Η υλοποίηση του ψηφιακού βοηθού είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της Αlpha Bank με την καινοτόμο εταιρεία Moveo.AI, η οποία εξειδικεύεται στον τομέα του conversational AI. Η συνεργασία της Τράπεζας με τη Moveo.AI διασφαλίζει ότι ο ψηφιακός βοηθός εξελίσσεται διαρκώς, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκρίνεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των Πελατών.

Η Αlpha Bank αναγνωρίζει τη σημασία της καινοτομίας για την εκπλήρωση στόχων όπως η εξαιρετική εμπειρία στην ψηφιακή εξυπηρέτηση του Πελάτη και προς αυτήν την κατεύθυνση επενδύει πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ ετησίως σε υποδομές αιχμής, ψηφιακές τεχνολογίες και καινοτόμες εφαρμογές που αλλάζουν δραστικά την εμπειρία του Πελάτη. Με μία omni channel στρατηγική και μία πρωτοποριακή υποδομή που συνδυάζει την εξατομικευμένη ψηφιακή εξυπηρέτηση με την προσωπική υποστήριξη μέσω ψηφιακών συμβούλων στα Καταστήματα, η Αlpha Bank έχει καταφέρει να ενισχύσει τη λειτουργική της αποδοτικότητα και να επιτύχει σημαντική βελτίωση στους δείκτες ικανοποίησης των Πελατών. Η ανάπτυξη και αξιοποίηση του ψηφιακού βοηθού είναι ένα μόνο από τα πολλά παραδείγματα λύσεων και υπηρεσιών που υποστηρίζουν την omni channel στρατηγική της Τράπεζας, απελευθερώνοντας παράλληλα πόρους και επιτρέποντας στους προσωπικούς τραπεζικούς συμβούλους να εστιάζουν στη διαχείριση σύνθετων τραπεζικών αιτημάτων για λογαριασμό των Πελατών. Η υποδομή αυτή ενεργοποιεί UX & UI experts, αλλά και εξειδικευμένα στελέχη στην ανάπτυξη εφαρμογών και την υλοποίηση τεχνολογικών συστημάτων, την ανάπτυξη και αξιοποίηση ΑΙ τεχνολογιών, με πάνω από 55 μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης σε εφαρμογή, αλλά και ειδικά εκπαιδευμένους ψηφιακούς σύμβουλους στα Καταστήματα.

Ο Μιχάλης Τσαρμπόπουλος, Chief Digital Officer της Αlpha Bank αναφέρει σχετικά:

«Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με τη Moveo.AI. Από τον Μάρτιο του 2024, που ξεκίνησε η σταδιακή ένταξη του στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας, ο ψηφιακός βοηθός βελτιώνει συνεχώς τις επιδόσεις του και έχει εξελιχθεί σε ένα σημαντικό εργαλείο επικοινωνίας με τους Πελάτες μας, συμβάλλοντας αποφασιστικά στη βέλτιστη αξιοποίηση των πόρων και στην αναβάθμιση της νέας ψηφιακής εμπειρίας εξυπηρέτησης που προσφέρουμε στους Πελάτες μας. Πέραν του εξαιρετικού προϊόντος, στη Moveo.AI έχουμε βρει μία πολύ ταλαντούχα και αξιόπιστη ομάδα συνεργατών, με εξειδίκευση στην αιχμή της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης».

Από τη μεριά του, ο Πάνος Καραγιάννης, CEO της Moveo.AI, δήλωσε:

«Η συνεργασία μας με την Αlpha Bank αποτελεί ένα ορόσημο στον επαναπροσδιορισμό της εξυπηρέτησης Πελατών μέσω καινοτόμων λύσεων τεχνητής νοημοσύνης. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που βοηθήσαμε την Τράπεζα να βγει πρώτη στην ελληνική αγορά με ψηφιακό βοηθό που χρησιμοποιεί Generative AI και να είναι από τις πρώτες και λίγες τράπεζες διεθνώς σε αυτό το πεδίο. Μαζί, δημιουργούμε μία νέα εποχή εξατομικευμένων αλληλεπιδράσεων που αναβαθμίζουν την εμπειρία των Πελατών της Τράπεζας, διαμορφώνοντας το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Στόχος μας είναι να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις που προσφέρουν μοναδική αξία, απόλυτα προσαρμοσμένη στις ανάγκες κάθε Πελάτη».

Hot this week

Ήπια άνοδος στην Wall Street- Οδεύει προς νέα κερδοφόρα εβδομάδα

Με ήπιες μεταβολές και μεικτά πρόσημα κινείται την Παρασκευή (11/10) η Wall Street, μετά τα στοιχεία για τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ. Στο άνοιγμα της συνεδρίασης, ο Dow Jones σημειώνει άνοδο 0,58% φτάνοντας τις 42.701,45 μονάδες, ο S&P 500 καταγράφει κέρδη 0,23% στις 5.803,69 μονάδες και ο τεχνολογικός Nasdaq σημειώνει ήπια άνοδο 0,10% στις 18.302,20 μονάδες. Οι βασικοί δείκτες κινούνται με μεικτά

Τι συζήτησαν θεσμοί, ΤτΕ, τράπεζες και servicers στις συναντήσεις της Αθήνας

"Απόβαση" στην Αθήνα πραγματοποίησαν αυτές τις ημέρες κλιμάκια εκ Βρυξελλών και Φρανκφούρτης, τα οποία είχαν back to back συναντήσεις, τόσο με την Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ), όσο και με τις τράπεζες, αλλά και τους servicers, προκειμένου να ενημερωθούν… από πρώτο χέρι για όλα τα ζητήματα που αφορούν στο εγχώριο χρηματοπιστωτικό σύστημα.  Πέρα

Southrock: «Πράσινη» πιστοποίηση EDGE για τα οικιστικά έργα στη Μύκονο

Τη διεθνή πιστοποίηση EDGE (Excellence in Design for Greater Efficiencies) από τoν ανεξάρτητο φορέα Green Business Certification Inc. (GBCI) απέκτησε η Southrock Asset Management για τα πολυτελή οικιστικά της έργα στις περιοχές Άγιος Ιωάννης και Φωκός στη Μύκονο. Σύμφωνα μάλιστα με σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για την πρώτη φορά που αντίστοιχα έργα στην Ελλάδα λαμβάνουν αυτή

Σκλαβενίτης: Εκτακτο bonus 300 ευρώ σε όλους τους εργαζόμενους

Bonus ύψους 300 ευρώ χορηγεί σε όλους τους υπαλλήλους της η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης,  όπως επιβεβαίωσαν πηγές κοντά στην αλυσίδα. Η παροχή καταβάλλεται σε όλους τους εργαζόμενους, ανεξαρτήτως αν είναι πλήρους ή μερικής απασχόλησης, λόγω της καλής πορείας της αλυσίδας σούπερ μάρκετ.  To κόστος της έκτακτης παροχής εκτιμάται περίπου στα 10 εκατ. ευρώ.  

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στον επόμενο τόνο η μετοχή θα γράφει τα 20 ευρώ

Κάποιος να αλλάξει την μπαταρία στο ακουστικό της αγοράς γιατί δεν άκουγε που δεν άκουγε τελευταία τα θετικά νέα των εταιρειών, τώρα έχει κουφαθεί τελείως. Ό,τι και να πλησιάσεις να της πεις στο αυτί, ό,τι και αν της φωνάξεις, ακόμα και μπόμπα από ένα μεγάλο επενδυτικό deal να της πετάξεις δίπλα της, αυτή στην κοσμάρα

Related Articles

Popular Categories

READ MORE