Saturday, April 19, 2025
21.8 C
Athens

Σειρά διακρίσεων για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ της Coca-Cola Τρία Έψιλον, απέσπασε συνολικά 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική δέσμευσή του στην υποστήριξη του αθλητισμού και την προώθηση ενός υγιεινού και ισορροπημένου τρόπου ζωής. Οι διακρίσεις αυτές αποτελούν επιστέγασμα της σταθερής και ουσιαστικής παρουσίας του Νερού ΑΥΡΑ σε πολλές, σημαντικές αθλητικές διοργανώσεις, όπως ο 41ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, καθώς και της στήριξης κορυφαίων αθλητών όπως ο Εμμανουήλ Καραλής, ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, για τη συνολική του προσφορά ως χορηγός, αλλά και για τις επιτυχημένες επικοινωνιακές του ενέργειες στο χώρο των αθλητικών διοργανώσεων κατά το περασμένο έτος, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ διακρίθηκε, με 5 βραβεία στα Sports Marketing Awards και με 9 βραβεία στα Sponsorship Awards, αναδεικνύοντας τις βέλτιστες πρακτικές και τις πιο αποτελεσματικές επικοινωνιακές εκστρατείες στο χώρο του Sports Marketing.

Πιο Συγκεκριμένα, το ΑΥΡΑ, απέσπασε τα εξής βραβεία:

Sports Marketing Awards (5 βραβεία)

  • Χρυσό βραβείο στη κατηγορία «Best NEW Sponsorship» για τη νέα συνεργασία με τον κορυφαίο αθλητή του άλματος επί κοντώ, Εμμανουήλ Καραλή
  • Αργυρό βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence in Social Media» για την ετήσια παρουσία του brand στα Social Media, εστιάζοντας στους τομείς της ενυδάτωσης, διατροφής και του ισορροπημένου τρόπου ζωής αλλά και τη συμμετοχή σε fitness events
  • Αργυρό βραβείο στην κατηγορία «Best Presence on Meta’s platforms», για το ολοκληρωμένο ετήσιο πλάνο επικοινωνίας του brand στις πλατφόρμες Facebook & Instagram
  • Αργυρό βραβείο στην κατηγορία «Most Innovative Use of Content Creators & Influencers for a Sports Related Activity» για την επιτυχημένη συνεργασία με τους Ολυμπιονίκες Νίκο Παπαγγελή και Εμμανουήλ Καραλή, μέσω της επιδραστικής καμπάνιας «Η ΑΥΡΑ του Νικητή»
  • Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Program – Strategy for Sportsman» για την ετήσια συνεργασία με τον Νίκο Παπαγγελή και τον Εμμανουήλ Καραλή, τόσο σε ψηφιακό όσο και σε τηλεοπτικό περιβάλλον

Sponsorship Awards (9 βραβεία)

  • Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «TV & Film Sponsorship» για την τηλεοπτική καμπάνια «Η ΑΥΡΑ του Νικητή», με πρωταγωνιστές τους Εμμανουήλ Καραλή και Νίκο Παπαγγελή
  • Για την ιδιά καμπάνια, επίσης, απέσπασε πλατινένια διάκριση στην κατηγορία «Best use of Activation Types», Χρυσό βραβείο ως «Brand Sponsorship», Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Branded Content» και Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Celebrity & Influencer Endorsement», προβάλλοντας όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στον καθένα να ξεχωρίσει και να ξεπεράσει τα προσωπικά του εμπόδια, ώστε να κατακτήσει τους προσωπικούς του στόχους
  • Χρυσό βραβείο «Social Media & Digital Sponsorship» για τη δημιουργία SoMe & Digital επικοινωνίας σε συνεργασία με τους αθλητές Νίκο Παπαγγελή, Εμμανουήλ Καραλή και Αναστασία Μαρινάκου
  • Δύο Αργυρά βραβεία στις κατηγορίες «Mass Participation Sponsorship» και «Sponsorship Continuity» για την υποστήριξη του ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ ΑΘΗΝΑΣ, στον οποίον συμμετέχει για 27η συνεχόμενη χρονιά με την πρωτοβουλία ενυδάτωσης «AVRA WAVE», με τις ενεργοποιήσεις του brand σε όλα τα στάδια του ιστορικού αγώνα
  • Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ αναδείχτηκε τέλος ως «Sponsorship Champion of the Year» λόγω του μεγάλου αριθμού σημαντικών διακρίσεων που έλαβε στο πλαίσιο των Sponsorship Awards

Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, σημείωσε σχετικά: «Οι διακρίσεις αυτές μάς τιμούν ιδιαίτερα και αποτελούν σημαντική επιβράβευση για τη στρατηγική μας κατεύθυνση και τις στοχευμένες δράσεις που υλοποιούμε προς μια αυθεντική και ουσιαστική σύνδεση με τον κόσμο του αθλητισμού. Η σύνδεση άλλωστε του νερού ΑΥΡΑ με τις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και τον ενεργό αθλητισμό είναι μακροχρόνια, αφού αποτέλεσε το 2004 το επίσημο νερό των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, ενώ τα τελευταία 27 χρόνια είναι το επίσημο νερό του Μαραθωνίου της Αθήνας».

Hot this week

Γεωπολιτικές εντάσεις, τσουνάμι δασμών, αστάθεια. Το σημερινό περιβάλλον – χαρακτηριζόμενο από διαρκείς ανατροπές – κρύβει τεράστιες προκλήσεις και παγίδες. Πόσο καλά είναι «εξοπλισμένη» η Ευρώπη για να αντιμετωπίσει τα όσα έρχονται; Πού θα πρέπει να δώσουν έμφαση οι κυβερνήσεις και πώς μπορεί να κινηθεί σε ένα τέτοιο περιβάλλον μία μικρή οικονομία όπως η Ελλάδα; Συζητήσαμε

Τι συζήτησαν θεσμοί, ΤτΕ, τράπεζες και servicers στις συναντήσεις της Αθήνας

"Απόβαση" στην Αθήνα πραγματοποίησαν αυτές τις ημέρες κλιμάκια εκ Βρυξελλών και Φρανκφούρτης, τα οποία είχαν back to back συναντήσεις, τόσο με την Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ), όσο και με τις τράπεζες, αλλά και τους servicers, προκειμένου να ενημερωθούν… από πρώτο χέρι για όλα τα ζητήματα που αφορούν στο εγχώριο χρηματοπιστωτικό σύστημα.  Πέρα

Southrock: «Πράσινη» πιστοποίηση EDGE για τα οικιστικά έργα στη Μύκονο

Τη διεθνή πιστοποίηση EDGE (Excellence in Design for Greater Efficiencies) από τoν ανεξάρτητο φορέα Green Business Certification Inc. (GBCI) απέκτησε η Southrock Asset Management για τα πολυτελή οικιστικά της έργα στις περιοχές Άγιος Ιωάννης και Φωκός στη Μύκονο. Σύμφωνα μάλιστα με σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για την πρώτη φορά που αντίστοιχα έργα στην Ελλάδα λαμβάνουν αυτή

Σκλαβενίτης: Εκτακτο bonus 300 ευρώ σε όλους τους εργαζόμενους

Bonus ύψους 300 ευρώ χορηγεί σε όλους τους υπαλλήλους της η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης,  όπως επιβεβαίωσαν πηγές κοντά στην αλυσίδα. Η παροχή καταβάλλεται σε όλους τους εργαζόμενους, ανεξαρτήτως αν είναι πλήρους ή μερικής απασχόλησης, λόγω της καλής πορείας της αλυσίδας σούπερ μάρκετ.  To κόστος της έκτακτης παροχής εκτιμάται περίπου στα 10 εκατ. ευρώ.  

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στον επόμενο τόνο η μετοχή θα γράφει τα 20 ευρώ

Κάποιος να αλλάξει την μπαταρία στο ακουστικό της αγοράς γιατί δεν άκουγε που δεν άκουγε τελευταία τα θετικά νέα των εταιρειών, τώρα έχει κουφαθεί τελείως. Ό,τι και να πλησιάσεις να της πεις στο αυτί, ό,τι και αν της φωνάξεις, ακόμα και μπόμπα από ένα μεγάλο επενδυτικό deal να της πετάξεις δίπλα της, αυτή στην κοσμάρα

Related Articles

Popular Categories

READ MORE