- 23.23
Η μητρική της Google, Alphabet, αποκάλυψε ένα πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων και ξεπέρασε τις εκτιμήσεις της αγοράς περί των εσόδων α’ τριμήνου της την Πέμπτη, επωφελούμενη από τη σταθερή ανάπτυξη της ψηφιακής διαφημιστικής της δραστηριότητας, η οποία βοήθησε να αντισταθμίσει την μάλλον υποτονική ανάπτυξη στη μονάδα cloud.
Η μετοχή της εταιρείας σημείωνε άνοδο 6% στις ηλεκτρονικές μετασυνεδριακές συναλλαγές.
Η εμπορική πολιτική του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ έχει προκαλέσει ανησυχίες για οικονομική ύφεση, ωθώντας τις εταιρείες να επανεξετάσουν τις δαπάνες τους για τη διαφήμιση. Ωστόσο, οι αναλυτές λένε ότι η αγορά ψηφιακών διαφημίσεων εξακολουθούσε να διατηρεί την ισχυρή θέση της το πρώτο τρίμηνο.
Τα έσοδα από τη βασική δραστηριότητα διαφημίσεων της Google, η οποία αποτελεί περίπου το 75% των συνολικών εσόδων της, αυξήθηκαν 8,5% στα 66,89 δισεκατομμύρια δολάρια στο τρίμηνο — επιβράδυνση από την αύξηση 10,6% του προηγούμενου τριμήνου, αλλά που υπερέβη τις προσδοκίες των αναλυτών για άνοδο 7,7%.
Το Google Cloud ανέφερε αύξηση εσόδων κατά 28% στα 12,26 δισεκατομμύρια δολάρια, επιβραδύνοντας από την ανάπτυξη 30,1% που αναφέρθηκε το προηγούμενο τρίμηνο. Οι αναλυτές περίμεναν ότι η μονάδα θα ανέφερε έσοδα 12,27 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με τη έρευνα της LSEG.
Η εταιρεία ανέφερε συνολικά έσοδα 90,23 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με τη μέση εκτίμηση των αναλυτών στα 89,12 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 2,81 δολ., έναντι προσδοκιών για 2,01 δολ.