Πτώση στις παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων κατέγραψε, για πρώτη φορά φέτος, η BYD τον Ιούλιο σε σχέση με τον Ιούνιο, εν μέσω του αυξανόμενου ανταγωνισμού που έχει προκληθεί από τον “πόλεμο τιμών” στην Κίνα.
Παράλληλα, ενώ και άλλες μεγάλες εταιρείες στην Κίνα που κατασκευάζουν ηλεκτρικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των Li Auto και Nio, κατέγραψαν επίσης μείωση στις παραδόσεις του Ιουλίου, η Xpeng ανακοίνωσε ρεκόρ στις παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων τον Ιούλιο. Θετικά ήταν τα σημάδια και για τις Xiaomi, Leapmotor και Aito, οι οποίες κατέγραψαν μηνιαία αύξηση.
Η BYD απέστειλε 341.030 μονάδες τον Ιούλιο – μειωμένες από 377.628 τον Ιούνιο – σηματοδοτώντας την πρώτη μηνιαία πτώση της φέτος ενώ σε ετήσια βάση, οι παραδόσεις ήταν σχεδόν στα ίδια επίπεδα. Σε σχέση με τον Ιούνιο σημειώθηκε πτώση 10%, ενώ σε σχέση με πέρυσι οριακή αύξηση 0,6%. Η πτώση έρχεται μετά από μήνες σταθερής ανάπτυξης από τις αρχικές 296.446 παραδόσεις τον Ιανουάριο.
Η μετοχή της σημείωσε βουτιά άνω του 4% στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ.
Η Li Auto ανακοίνωσε ότι οι παραδόσεις ανήλθαν σε 30.731 μονάδες τον Ιούλιο, μειωμένες από 36.279 τον Ιούνιο και σημειώνοντας μείωση 39,7% σε ετήσια βάση.
Η Nio κατέγραψε επίσης απότομη πτώση στις παραδόσεις του Ιουλίου, με 21.017 μονάδες – μειωμένες από 24.925 τον Ιούνιο, οπότε και είχε καταγραφεί υψηλό έτους. Σε ετήσια βάση, οι παραδόσεις μειώθηκαν κατά 2,7%.
Εν τω μεταξύ, η Xiaomi ανακοίνωσε περισσότερες από 30.000 παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων, από 25.000 τον Ιούνιο – στην ισχυρότερη αύξηση από τον Μάρτιο.
Η Xpeng, συνεχίζοντας το σερί νικών της, παρέδωσε ρεκόρ 36.717 οχημάτων τον Ιούλιο – σημειώνοντας μέτρια αύξηση από τον Ιούνιο και καταγράφοντας τον ένατο συνεχόμενο μήνα με παραδόσεις που ξεπέρασαν τα 30.000 οχήματα.