24.2 C
Athens
September 28, 2021
Image default
BUSINESS

Convert Group: Ανάπτυξη 122% στο α’ εξάμηνο για τα online supermarket

Με αλματώδεις ρυθμούς συνεχίζει να αναπτύσσεται ο κλάδος των οnline supermarket, καθώς το α’ εξάμηνο του 2021 παρατηρήθηκε μια αύξηση 122% στην αξία των πωλήσεων συγκριτικά με το αντίστοιχο α’ εξάμηνο του 2020. 

H συνολική αξία των online αγορών σε τιμές λιανικής άγγιξε το α’ εξάμηνο τα 140,6 εκατ. ευρώ και είναι βέβαιο πως θα ξεπεράσει κατά πολύ τα 163,8 εκατ. ευρώ με τα οποία έκλεισε συνολικά ο κλάδος το 2020. Οι προ πανδημίας πωλήσεις του κλάδου φαντάζουν πλέον μακρινό παρελθόν αφού μόνο το α’ εξάμηνο του 2021 ο τζίρος ήταν παραπάνω από 3πλάσιος από το συνολικό τζίρο του 2019.

Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στο εξαμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit. Στο δείγμα του eRetail Audit, που περιλαμβάνονται 7 από τους 9 βασικούς παίκτες και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online supermarket, ο ρυθμός ανάπτυξης το α’ εξάμηνο του 2021 άγγιξε το +148%. Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών το διάστημα που μελετά η έρευνα, αναδεικνύονται τα εξής: +192% σε προϊόντα για κατοικίδια, +179% σε προϊόντα αρτοποιίας, +173% σε ποτά και αναψυκτικά, +155% σε φρέσκα τρόφιμα, +144% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +143% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +142% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +139% σε διάφορα προϊόντα, +133% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού και +99% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά

Η μέση αξία του αγοραστικού καλαθιού φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί το α’ εξάμηνο του 2021 στα 78,70 ευρώ με το ΦΠΑ και να κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα με το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Μάλιστα τα σχεδόν 15 τεμάχια από τα συνολικά 37,5 που περιέχει το αγοραστικό καλάθι, αποτελούν φρέσκα τρόφιμα.

Ο δείκτης μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, τον οποίο θα συναντήσουν οι ενδιαφερόμενοι στο report της εταιρείας, συνεχίζει να αυξάνεται το πρώτο εξάμηνο του 2021, αγγίζοντας το 3,9% και πάνω από 1,5 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2020.

Ανάμεσα στα ευρήματα της εταιρείας όσον αφορά τα marketing κανάλια, σημειώθηκε νέο ρεκόρ με το 37% της αξίας των πωλήσεων να προέρχονται από direct επισκέψεις στα online supermarkets (δηλαδή οι καταναλωτές πληκτρολογούν απ’ ευθείας την ηλ. διεύθυνση του site ή την έχουν αποθηκεύσει στους σελιδοδείκτες τους), οι οποίες γνωρίζουν μια άνευ προηγουμένου ανάπτυξη, με χαρακτηριστική αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το α’ εξάμηνο του 2020. Από την άλλη πλευρά, σημειώθηκε μια πτώση 7,5 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το α’ εξάμηνο του 2020 στις πωλήσεις που προήλθαν από οργανικά αποτελέσματα (21% το πρώτο τρίμηνο και 16% το δεύτερο τρίμηνο του 2021).

-

Related posts

Grant Thornton: Aνοίγει διάλογο με τις επιχειρήσεις με πρώτο θέμα «Κίνα»

banks

Νέα δράση Black Weekends από την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

banks

Frigoglass: Πτώση πωλήσεων 54% τον Απρίλιο, αύξηση στα 136 εκατ. ευρώ στο Q1

banks

ΘΕΣγάλα: Έναρξη Συνεργασίας με τα My Market

banks

Προσωρινό «λουκέτο» στην ΠΡΕΣΤΟ ΑΒΕΕ από τον ΕΦΕΤ

banks

Τι προσδοκά η Energean από το τρίτο κοίτασμα πετρελαίου της Καβάλας

banks