12.9 C
Athens
December 8, 2021
Image default
BUSINESS

Interamerican: 4.140 πελάτες εξυπηρετεί καθημερινά το Contact Center

Στην αιχμή της στρατηγικής για την εστίαση στον πελάτη, το Contact Center της INTERAMERICAN τίμησε και φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Αυτή η αναφορά στον πελάτη έχει θεσμοθετηθεί κατά την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, ως μια υπενθύμιση της προτεραιότητας για τη συνεχή δημιουργία και απόδοση αξίας για τον πελάτη σε περισσότερες από 60 χώρες του κόσμου, σημειώνει η σχετική ανακοίνωση.

Η εταιρεία συμμετείχε για δεύτερη χρονιά στη γιορτή που οργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, με σύνθημα «Στην Εξυπηρέτηση συνεχίζουμε ΜΑΖΙ», για να αναδείξει την αξία της Εξυπηρέτησης. Ήταν μια ευκαιρία, ταυτόχρονα, να επιβραβευθούν οι άνθρωποι που εργάζονται καθημερινά στην «πρώτη γραμμή» δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό, υπό συνθήκες συχνά δύσκολες – ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας, ώστε να έχουν μία θετική και συχνά ξεχωριστή εμπειρία οι πελάτες τους, όπως παρατηρεί η Αθανασία Δημητρέλη, επικεφαλής του Κέντρου Εξυπηρέτησης της εταιρείας.

Στην INTERAMERICAN, οι εργαζόμενοι του Contact Center υπηρετούν με ενσυναίσθηση, ως μια μοναδική περίπτωση, τον κάθε ασφαλισμένο. Μέσα από συνεχείς βελτιώσεις στις διαδικασίες και στις δεξιότητες χάρη στην μεθοδική εκπαίδευση, η εταιρεία επενδύει στην ομαδικότητα και στις εσωτερικές συνέργειες. Το αποτέλεσμα ήταν, κατά το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου να εξυπηρετηθούν περισσότερες από 1.130.088 κλήσεις και αιτήματα, δηλαδή ημερησίως, κατά μέσο όρο, 4.140 πελάτες! Ο δείκτης ποιοτικού ελέγχου NPS (Net Promoters Score), που αφορά κυρίως στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους, ξεπέρασε το ιδιαίτερα υψηλό όριο 70.

Κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης, η INTERAMERICAN επεφύλαξε δώρα για τους πελάτες της, καθώς και για τους ανθρώπους της. Ακόμη, μοιράστηκαν ενδιαφέροντα άρθρα σχετικά με τις σωστές πρακτικές στην εξυπηρέτηση, υπήρξε συμμετοχή των εργαζομένων της σε roll plays και quiz εκπαιδευτικού περιεχομένου, και ανταλλαγή εμπειριών προσέγγισης του πελάτη και εξυπηρέτησης από την καθημερινότητα μεταξύ του προσωπικού του οργανισμού από όλους τους τομείς λειτουργιών.

Το μήνυμα αποστολής της INTERAMERICAN για την εστίαση στον πελάτη: «Θέλουμε να βοηθάμε τους ανθρώπους να ζουν πιο ασφαλείς, περισσότερο και καλύτερα» παραμένει οδηγός για την κουλτούρα και τις συμπεριφορές όλων των ανθρώπων του οργανισμού, από τις διοικητικές υπηρεσίες μέχρι τους συνεργάτες και τη διανομή, αλλά και τους ανθρώπους της Βοήθειας που βρίσκονται συνεχώς στους δρόμους, ανταποκρινόμενοι σε κάθε έκτακτη ανάγκη πελατών – και όχι μόνο. Παράλληλα, το μήνυμα αυτό εκφράζει απόλυτα και το βαθύ αίσθημα κοινωνικής ευθύνης που χαρακτηρίζει την INTERAMERICAN στον δρόμο προς τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την υποστήριξη των 17 Sustainable Development Goals του Ο.Η.Ε., όπως επισημαίνει ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας και Υπευθυνότητας της εταιρείας.

Related posts

Παπαστράτος: Με 237 εθελοντές στο Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι»

banks

Άδ. Γεωργιάδης: Χρηματοδότηση όλων των εγκεκριμένων αιτήσεων στο ΤΕΠΙΧ

banks

Έρευνα ΣΕΒ: Οι 7 στις 10 επιχειρήσεις θα διατηρήσουν το προσωπικό τους

banks

Ελλάκτωρ: Διασφαλίζεται η Άκτωρ με Bridge Financing 50 εκατ. ευρώ

banks

Βarilla Hellas: Προσφέρει 3 τόνους ζυμαρικών σε διαφόρους φορείς ανά την Ελλάδα

banks

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση του κύκλου εργασιών του Ομίλου στα 439,4 εκατ. ευρώ

banks