Η L’Oréal, η μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών στον κόσμο, αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από μεγάλες πολυτελείς μάρκες και μικρότερες εταιρείες που αξιοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παρά τις δυσκολίες που προκαλούν οι δασμοί των ΗΠΑ και η αβεβαιότητα στην κινεζική αγορά, ο CEO της L’Oréal, Nicolas Hieronimus, παραμένει αισιόδοξος για την εταιρεία και τις προοπτικές ανάπτυξής της.
Σε δηλώσεις του στο CNBC, ο Hieronimus ανέφερε ότι δεν ανησυχεί υπερβολικά για την επίδραση των δασμών που επιβλήθηκαν από την κυβέρνηση Τραμπ. Η L’Oréal παράγει τα περισσότερα προϊόντα της στις ΗΠΑ, ενώ ορισμένα πολυτελή προϊόντα εξακολουθούν να εξάγονται από την Ευρώπη. Ο CEO της εταιρείας τόνισε ότι η καινοτομία και η στρατηγική τιμολόγησης θα επιτρέψουν στην εταιρεία να διαχειριστεί οποιαδήποτε νέα πρόκληση προκύψει.
Αναφερόμενος στην κινεζική αγορά, ο Hieronimus παραδέχθηκε ότι η ζήτηση έχει υποχωρήσει λόγω διάφορων παραμέτρων, όπως η καταστολή κατά της διαφθοράς και η πανδημία COVID-19. Παρά τις προκλήσεις, παρέμεινε αισιόδοξος για τις μελλοντικές προοπτικές, δηλώνοντας ότι το 2025 ίσως φέρει βελτιώσεις, αν και δεν αναμένει άμεση αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η στρατηγική της L’Oréal επικεντρώνεται στην καινοτομία, με τον Hieronimus να σημειώνει ότι το 10-15% των εσόδων της προέρχεται από νέα προϊόντα κάθε χρόνο. Η εταιρεία συνεχώς επενδύει στην ανάπτυξη νέων προϊόντων που ικανοποιούν τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών, ενώ παράλληλα αναζητά νέες αγορές και ευκαιρίες επενδύσεων, όπως η πρόσφατη τοποθέτησή της στην αγορά των ενέσιμων καλλυντικών.