Με εξαιρετικά ισχυρά μεγέθη ολοκλήρωσε το δεύτερο τρίμηνο η McDonald’s, που είδε τις πωλήσεις της να εκτινάσσονται έναντι των ανταγωνιστών της με φόντο τις επιπρόσθετες προωθητικές ενέργειες που έκανε.
Ειδικότερα, ο παγκόσμιος κολοσσός του φαστ φουντ παρουσίασε στο β’ τρίμηνο προσαρμοσμένη κερδοφορία 3,19 δολαρίων ανά μετοχή, ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 3,15 δολ/μτχ.
Παρομοίως, ο τζίρος της McDonald’s ανήλθε στα 6,84 δισ. δολάρια αυξημένος κατά 5% από πέρυσι και αφήνοντας πίσω την πρόβλεψη της αγοράς για 6,7 δισ.
Σε απόλυτα μεγέθη η αλυσίδα ταχυφαγίας κατέγραψε καθαρά κέρδη ύψους 2,25 δισ. δολαρίων ή 3,14 δολ. ανά μετοχή, από τα 2,02 δισ. ή 2,8 δολ/μτχ την ίδια περίοδο πέρυσι.
Μεγάλο πλεονέκτημα της McDonald’s ήταν οι συγκρίσιμες πωλήσεις της, ένα μέτρο της πορείας της έναντι των ανταγωνιστών της, που παρουσίασαν ισχυρή αύξηση κατά 3,8% παγκοσμίως. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αύξηση που έχει καταγράψει η εταιρεία τα τελευταία δύο χρόνια και εξαιρετικά μεγαλύτερη από το +2,4% που προέβλεπαν μεσοσταθμικά οι αναλυτές.
Παρομοίως, στη μεγαλύτερη αγορά όπου δραστηριοποιείται, των ΗΠΑ, οι συγκρίσιμες πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 2,5% την ώρα που την ίδια περίοδο πέρυσι είχαν εμφανίσει μείωση κατά 0,7%.
Σε αυτό το κλίμα, ο τίτλος της McDonald’s διαπραγματεύεται με κέρδη 3,5% στις προσυνεδριακές συναλλαγές λίγο πριν το άνοιγμα της Wall Street.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία, οι πωλήσεις της αλυσίδα έλαβαν σημαντική ώθηση από τις προωθητικές ενέργειες που έκανε στο τρίμηνο, κατά τη διάρκεια του οποία λάνσαρε μια περιορισμένης διάρκειας προσφορά Happy Meal για παιδιά και ενήλικες, συνδεδεμένη με την προώθηση της ταινίας “Minecraft” τον Απρίλιο, ενώ τον Μάιο εισήγαγε ως μόνιμο στοιχείο στο μενού της τις κοτομπουκιές McCrispy.
Οι εν λόγω ενέργειες ήρθαν επιπρόσθετα της προσφοράς γεύματος 5 δολαρίων και στις προσφορές “αγοράστε ένα, προσθέστε ένα για 1 δολάριο” που ξεκίνησαν πέρυσι.