Έσοδα και κέρδη που ξεπέρασαν τις προβλέψεις της αγοράς για το β’ τρίμηνο ανακοίνωσε την Τετάρτη η Meta, ενώ σηματοδότησε ότι η διαφημιστική δραστηριότητα της εταιρείας εξακολουθεί να αναπτύσσεται αρκετά γρήγορα για να υποστηρίξει τις επιθετικές δαπάνες για την τεχνητή νοημοσύνη, με τη μετοχή του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού να σκαρφαλώνει έως και 10%.
Ειδικότερα, η εταιρεία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε κέρδη ανά μετοχή στα $7,14 έναντι εκτιμήσεων $5,92.
Όσον αφορά στα έσοδα, αυτά διαμορφώθηκαν στα $47,52 έναντι εκτιμήσεων για έσοδα $44,80 δισ.
Οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου θα διαμορφωθούν στα 47,5 δισ. έως 50,5 δισ. δολάρια, ανέφερε η Meta σε ανακοίνωσή της, ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών (46,2 δισ. δολ).
Η Meta ανέβασε το όριο των προβλέψεών της για τις ετήσιες κεφαλαιουχικές δαπάνες, καθώς συνεχίζει να επενδύει σε μεγάλο βαθμό στο ταλέντο, τις υποδομές, τα κέντρα δεδομένων και την ενέργεια που απαιτούνται για να ανταγωνιστεί εν μέσω της κούρσας του ΑΙ, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Η μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram αναμένει τώρα ότι οι κεφαλαιουχικές δαπάνες θα διαμορφωθούν μεταξύ 66 και 72 δισ. δολαρίων, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψή της για 64 και 72 δισ. δολάρια.
Η κίνηση αυτή ακολουθεί μια παρόμοια ανακοίνωση της ανταγωνίστριας Alphabet (Google), οποία την περασμένη εβδομάδα αύξησε τις προβλέψεις της για τις κεφαλαιακές δαπάνες κατά 10 δισ. δολάρια στα 85 δισ. δολάρια, λόγω της ισχυρής ανάπτυξης που καθοδηγείται από την τεχνητή νοημοσύνη στις επιχειρήσεις αναζήτησης και cloud.
Η μετοχή της Meta είχε αυξηθεί κατά 18,7% φέτος πριν από τα σημερινά αποτελέσματα.
Ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει δεσμευτεί να δαπανήσει εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία τεράστιων κέντρων δεδομένων τεχνητής νοημοσύνης, έχοντας δώσει 14,3 δισεκατομμύρια δολάρια για το 49% της startup Scale AI.
Η Meta αναδιάρθρωσε πρόσφατα το εσωτερικό της τμήμα AI, το οποίο μετονόμασε “Meta Superintelligence Labs”, σε μια προσπάθεια να εφαρμόσει την τεχνολογία αυτή σε όλα τα προϊόντα της εταιρείας. Επικεφαλής της ομάδας είναι ο Αλεξάντερ Γουάνγκ, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Scale AI, ο οποίος εντάχθηκε στη Meta τον Ιούνιο.
Ο Ζούκερμπεργκ δήλωσε ότι η Meta έχει τη δυνατότητα να δαπανήσει “επιθετικά” για να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά τεχνητής νοημοσύνης χάρη στη συνεπή διαφημιστική δραστηριότητα της εταιρείας.
“Πιστεύω βαθιά στην οικοδόμηση προσωπικής υπερ-νοημοσύνης (superintelligence ) για όλους”, είπε την Τετάρτη σε ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο Instagram. “Στη Meta, έχουμε τους πόρους για να δημιουργήσουμε την απαιτούμενη τεράστια υποδομή και την ικανότητα να παραδώσουμε νέα τεχνολογία σε δισεκατομμύρια ανθρώπους”.
Το Instagram, του οποίου το προϊόν Reels ανταγωνίζεται το TikTok της ByteDance και το YouTube Shorts για διαφημίσεις στη δημοφιλή μορφή βίντεο μικρής διάρκειας, πρόκειται να αντιπροσωπεύσει περισσότερα από τα μισά διαφημιστικά έσοδα της Meta στις ΗΠΑ φέτος, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer.