Monday, December 22, 2025
13.6 C
Athens

my1521: Ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης από την ΑΑΔΕ στην υπηρεσία των φορολογουμένων

Η επικοινωνία του πολίτη με τη Δημόσια Διοίκηση αλλάζει σελίδα. Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) προχώρησε στη δημιουργία ενός νέου, δυναμικού μοντέλου εξυπηρέτησης μέσω του my1521, του ολοκληρωμένου πανκαναλικού συστήματος υποστήριξης, που καθιστά τη δημόσια εξυπηρέτηση πιο προσιτή και αποτελεσματική για τον πολίτη.

Πρόκειται για μια ψηφιακή μεταρρύθμιση με επίκεντρο τον πολίτη, που συγκεντρώνει σταδιακά όλα τα κανάλια επικοινωνίας με την ΑΑΔΕ, από τηλεφωνική υποστήριξη έως πλήρως ψηφιοποιημένες διαδικασίες,  προσφέροντας γρήγορη πρόσβαση σε απαντήσεις, λύσεις και καθοδήγηση.

Ένας αριθμός.  Μια πλατφόρμα. Σύντομα και Chatbot.

Το νέο σύστημα βασίζεται σε τρεις πυλώνες:

  • 1521: Η τηλεφωνική γραμμή που παρέχει άμεση υποστήριξη
  • 1521.aade.gr: Η ψηφιακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης για ερωτήματα κάθε τύπου
  • Σύντομα και έναρξη λειτουργίας Chatbot

Μέσα από αυτά τα κανάλια, πολίτες και οργανισμοί έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν με την υπηρεσία με τρόπο εύκολο, ανθρώπινο και τεχνολογικά εξελιγμένο.

Πώς λειτουργεί η πλατφόρμα;

Η χρήση του my1521 είναι εξαιρετικά απλή:

  • Συνδέεστε με τους προσωπικούς σας κωδικούς TaxisNet
  • Υποβάλετε το ερώτημά σας ψηφιακά
  • Παρακολουθείτε την πορεία του, βήμα-βήμα, μέσα από τον Προσωπικό σας Λογαριασμό

Σε ποιους απευθύνεται;

Σε κάθε πολίτη ή επαγγελματία που χρειάζεται:

  • Φορολογική ενημέρωση
  • Διευκρινίσεις για διαδικασίες
  • Καθοδήγηση για τη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ
  • Εξειδικευμένη υποστήριξη σε θέματα τελωνείων, ΦΠΑ, εισοδήματος, myDATA, ακόμη και πλοίων ή λατομείων

 Τι κάνει τη διαφορά;

Το my1521 είναι ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης, δομημένο σε τρία επίπεδα υποστήριξης:

  1. Εκπρόσωποι Εξυπηρέτησης για απλές πληροφορίες και πρώτες οδηγίες
  2. Εξειδικευμένοι Εκπρόσωποι για σύνθετα αιτήματα και έλεγχο στοιχείων
  3. Υπηρεσίες Υψηλής Εξειδίκευσης για θεσμικά ή διοικητικά ζητήματα

Όλα αυτά διασφαλίζουν ότι κάθε ερώτημα αντιμετωπίζεται με αποτελεσματικότητα, διαφάνεια και αξιοπιστία.

Θεματικές Ενότητες (ενδεικτικά):

  • Φορολογία εισοδήματος & κεφαλαίου
  • ΦΠΑ, τέλη και ειδικές φορολογίες
  • Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα & myDATA
  • Μητρώο & Είσπραξη Δημοσίων Εσόδων
  • Οχήματα & Ναυτιλιακά
  • Τελωνεία,
  • Γενικό Χημείο του Κράτους
  • Κοινωνική πολιτική
  • Εφαρμογές κινητών συσκευών …και πολλές ακόμη.

Δείτε όλες τις θεματικές στο webchannel.1521.aade.gr →

Γιατί δημιουργήθηκε με στόχο να αλλάξει τη σχέση των πολιτών με τη Δημόσια Διοίκηση. Και το κάνει:

  • Απλοποιώντας τη διαδικασία επικοινωνίας
  • Μειώνοντας το κόστος και τον χρόνο εξυπηρέτησης
  • Διασφαλίζοντας προσβασιμότητα, νομιμότητα και αξιοπιστία
  • Ενισχύοντας τη διαφάνεια με πλήρη ιχνηλάτηση ενεργειών
  • Παρέχοντας δυνατότητα για στατιστική αξιολόγηση και συνεχείς βελτιώσεις

Το τηλεφωνικό κέντρο 1521 είναι διαθέσιμο τις εργάσιμες ημέρες από 7:00 έως 20:00.

Δημόσια Διοίκηση με επίκεντρο τον πολίτη

Το my1521 δεν είναι απλώς μια τεχνολογική λύση. Είναι μέρος ενός μεγαλύτερου έργου για τη μεταμόρφωση του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, με στόχο τη δημιουργία ενός σύγχρονου, λειτουργικού και “ζωντανού” μηχανισμού επικοινωνίας κράτους–πολίτη.

Hot this week

Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας

Έπειτα από μια περίοδο πρωτοφανών προκλήσεων, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ο ακρογωνιαίος λίθος της ελληνικής και ευρωπαϊκής οικονομίας, στρέφουν το βλέμμα τους στο μέλλον και είναι έτοιμες να κάνουν με μεγαλύτερη σιγουριά τα επόμενα βήματα για να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Η Εθνική Τράπεζα, αναγνωρίζοντας τη δυναμική και την σημασία των ΜμΕ, στηρίζει έμπρακτα την ανάπτυξή τους

Alpha Bank: Άμεσες πληρωμές μέσω του διατραπεζικού πανευρωπαϊκού συστήματος SEPA

Την υπηρεσία των άμεσων πληρωμών για συναλλαγές εντός της ελληνικής Επικράτειας μέσω του διατραπεζικού πανευρωπαϊκού συστήματος SEPA,ανακοίνωσε ότι εφαρμόζει πρώτη η Αlpha Bank.   Ειδικότερα, από τα ξημερώματα της Κυριακής, 10 Ιανουαρίου 2021, η Alpha Bank είναι η μόνη τράπεζα στην Ελλάδα που έχει ενταχθεί πλήρως στη νέα υποδομή 24/7/365 του διατραπεζικού πανευρωπαϊκού συστήματος πληρωμών SEPA, έχοντας ολοκληρώσει…

Eurobank:Ζημιές 1,081δισ. €

Το συνολικό αποτέλεσμα της Eurobank Holdings ήταν αρνητικό σε...

World Central Kitchen: Η πολωνική ηγεσία καταγγέλλει τις δηλώσεις του ισραηλινού πρεσβευτή στη Βαρσοβία

Οι πολωνικές αρχές καταγγέλλουν τις δηλώσεις του ισραηλινού πρεσβευτή στην Βαρσοβία μετά την ισραηλινή επιδρομή στην Λωρίδα της Γάζας κατά την οποία σκοτώθηκαν οι επτά εργαζόμενοι στην ανθρωπιστική οργάνωση World Central Kitchen (WCK), ανάμεσά τους και ο 35χρονος Πολωνός Ντάμιαν Σόμπολ. Ο ισραηλινός πρεσβευτής, ο Γιάκοβ Λίβνε, έδωσε χθες συνέντευξη σε ηλεκτρονικό πολωνικό μέσο ενημέρωσης

Γεωπολιτικές εντάσεις, τσουνάμι δασμών, αστάθεια. Το σημερινό περιβάλλον – χαρακτηριζόμενο από διαρκείς ανατροπές – κρύβει τεράστιες προκλήσεις και παγίδες. Πόσο καλά είναι «εξοπλισμένη» η Ευρώπη για να αντιμετωπίσει τα όσα έρχονται; Πού θα πρέπει να δώσουν έμφαση οι κυβερνήσεις και πώς μπορεί να κινηθεί σε ένα τέτοιο περιβάλλον μία μικρή οικονομία όπως η Ελλάδα; Συζητήσαμε

Related Articles

Popular Categories

READ MORE

Translate »