20.9 C
Athens
September 20, 2024
Image default
BUSINESS

MyMarket: Στο -2% ο εσωτερικός πληθωρισμός στην αλυσίδα τον Ιούνιο

Τα My market, σε συνεργασία με τους προμηθευτές τους, επενδύουν σταθερά σε προσφορές και χαμηλές τιμές στηρίζοντας τους καταναλωτές στη δύσκολη οικονομική συγκυρία των τελευταίων ετών.

Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνει η αλυσίδα σε σχετική ανακοίνωση, για το 1ο 6μηνο του 2024, το 48% των πωλήσεων της αλυσίδας αντιστοιχεί σε αγορές προϊόντων που βρίσκονταν σε καθεστώς προσφοράς ή μειωμένης τιμής.

Το ποσοστό αυτό είναι σημαντικά υψηλότερο έναντι του μέσου όρου της αγοράς, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία της Nielsen, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι οι καταναλωτές, για να καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες, αναζητούν χαμηλές και συμφέρουσες τιμές και τις βρίσκουν στα My market.

Το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας είναι η μείωση, κατά μέσο όρο, 13% κατά το 1ο 6μηνο του 2024 από τις εκάστοτε αρχικές τιμές ραφιού, σημειώνει η αλυσίδα.

Τους τελευταίους μήνες του 2024 έχει επιτευχθεί αρνητικό πρόσημο στον εσωτερικό πληθωρισμό της αλυσίδας, με τον Ιούνιο να αγγίζει σχεδόν το -2%, γεγονός που οφείλεται στην εντατική προσπάθεια & φροντίδα της εταιρείας, σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, για να προσφέρει καθημερινά σε χαμηλές τιμές προϊόντα βασικών αναγκών του νοικοκυριού, συνεισφέροντας σημαντικά από την κερδοφορία της στην τελική ανταγωνιστική τιμή, καταλήγει η ανακοίνωση της MyMarket.

Related posts

ΑΣΕΠ: Οριστικά αποτελέσματα κατηγορίας ΤΕ του γραπτού διαγωνισμού

banks

ΕΕΑ: Αποφασίστηκε παράταση των εκπτώσεων μέχρι τέλος Μαρτίου

banks

Τα ντολμαδάκια του Β. Κάτσου και οι λογαριασμοί με την ΑΑΔΕ

banks

ΔΕΗ: Δεν έχουμε μπει σε συζητήσεις για εξαγορά της Nova

banks

Attica Bank: Τον Γενάρη οι αποφάσεις για τη μείωση NPEs

banks

ΕΛΤΟΝ: Οριακή μείωση σε κέρδη και τζίρο το 2019 – Σχέδιο δράσης για Covid-19

banks