Η Natech Banking Solutions ανακοινώνει την ενσωμάτωση προηγμένων δυνατοτήτων Τεχνητής Νοημοσύνης σε ολόκληρο το φάσμα των τραπεζικών της λύσεων.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι τεχνολογικές αυτές καινοτομίες θα αρχίσουν να εφαρμόζονται σταδιακά τόσο σε νέους όσο και σε υφιστάμενους πελάτες, καλύπτοντας το Core Banking System το AML και όλα τα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης πελατών (web και mobile).
Μέσω προηγμένων τεχνολογιών μηχανιστικής μάθησης (ML) και επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP), τα εργαλεία AI της Natech έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν ακόμη πιο έξυπνες εμπειρίες πελατών προάγοντας την αύξηση της παραγωγικότητας των χρηστών και προωθούν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, οδηγώντας έτσι σε αύξηση εσόδων και μείωση κόστους για όλους πελάτες της εταιρείας.
Τα νέα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης περιλαμβάνουν:
Ψηφιακούς Bοηθούς AI
Οι ψηφιακοί βοηθοί της Natech είναι πλέον ενσωματωμένοι σε όλες τις πλατφόρμες, προσφέροντας υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο, εξατομικευμένες προτάσεις και αυτοματοποιημένη προετοιμασία εγγράφων. Τα ευφυή αυτά εργαλεία βοηθούν τους relationship και account managers να προσφέρουν εξατομικευμένες και προσαρμοσμένες συμβουλές στους πελατες τους, ενώ επιτρέπουν στις ομάδες back-office να εστιάσουν σε δραστηριότητες υψηλότερης αξίας.
Πραγματικά προσωποποιημένη πελατειακή πολιτική
Με ανάλυση συμπεριφορικών και χρηματοοικονομικών δεδομένων, οι αλγόριθμοι της Natech συνθέτουν το μοναδικό προφίλ κάθε πελάτη, λαμβάνοντας υπόψη τον κίνδυνο, τις συναλλακτικές συνήθειες και τις τάσεις της αγοράς, προκειμένου να προσφέρουν δυναμική τιμολόγηση και εξατομικευμένα δανειακά προϊόντα. Το αποτέλεσμα είναι βελτίωση της απόδοσης των προσφερόμενων προϊόντων και η ενίσχυση της σχέσης με τους πελάτες.
Ανάλυση Δεδομένων σε Πραγματικό Χρόνο
Τα νέα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης εξετάζουν διαρκώς και αυτοματοποιημένα όλα τα δεδομένα συναλλαγών αναγνωρίζοντας τάσεις, ανάγκες ρευστότητας και πρώιμα σημάδια κινδύνου. Με αυτό τον τρόπο, οι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί αποκτούν προληπτική ικανότητα παρέμβασης, ενισχύοντας την ανθεκτικότητα , την προσαρμοστικότητα και τη κανονιστική συμμόρφωση.
Ανθρωποκεντρικό Reporting
Με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης πλέον όλα τα συστήματα της Natech παράγουν σύνθετες οικονομικές αναφορές, διευκολύνοντας τη συνεργασία των ομάδων, μειώνοντας τις όποιες παρερμηνείες και βελτιώνοντας τη λήψη αποφάσεων.
Βελτιστοποίηση Λειτουργιών με Έξυπνες Αυτοματοποιήσεις
Ο Natech Intelligent Automation Agent αναδιαμορφώνει τις λειτουργίες του back-office, περιορίζοντας σημαντικά χειροκίνητες, επαναλαμβανόμενες και χρονοβόρες εργασίες. Οι πελάτες της Natech θα μπορούν μετρήσιμα να επιτυγχάνουν μείωση κόστους, αυξημένη ακρίβεια και απελευθέρωση πόρων προς την αύξηση της αξίας και της ανάπτυξής τους.
Ο Γιώργος Νικολαρόπουλος, Chief Technology Officer, Natech Banking Solutions, δήλωσε: «Αντιμετωπίζουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη όχι απλώς ως τεχνολογική καινοτομία, αλλά ως καταλύτη επαναπροσδιορισμού της τραπεζικής εμπειρίας. Ενσωματώνοντάς τη στα βασικά συστήματα και ψηφιακά κανάλια μας, δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να εξελίσσονται δυναμικά και να προσφέρουν ανώτερες εμπειρίες εξυπηρέτησης στους δικούς τους χρήστες».
Ο Γιώργος Ρογκάκος, Chief Product Officer, Natech Banking Solutions, δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των προϊόντων μας βασίζεται σε τρεις θεμελιώδεις αρχές: τον πελάτη-χρήστη, την προσαρμοστικότητα στις εξελίξεις και την τεχνολογική υπεροχή. Τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης που παρουσιάζουμε σήμερα είναι μόνο η αρχή. Δημιουργούμε ένα οικοσύστημα προϊόντων που μαθαίνει και εξελίσσεται μαζί με τους πελάτες μας, διασφαλίζοντας ότι βρίσκονται πάντα ένα βήμα μπροστά».
Η Natech προσκαλεί χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, fintech εταιρείες και συνεργάτες του οικοσυστήματος να ανακαλύψουν πώς οι δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης μπορούν να τους βοηθήσουν να καινοτομούν ταχύτερα, να λειτουργούν πιο έξυπνα και να προσφέρουν κορυφαίες εμπειρίες πελατών.