Η PepsiCo βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες για να αγοράσει το brand αναψυκτικών Poppi, σύμφωνα με άτομα με γνώση του θέματος που μίλησαν στο πρακτορείο Bloomberg.
Ο κολοσσός του κλάδου ποτών Purchase, με έδρα τη Νέα Υόρκη, θα μπορούσε να ανακοινώσει τη συναλλαγή την επόμενη εβδομάδα, είπε ένας από τους ανθρώπους, που ζήτησε να μην κατονομαστεί συζητώντας εμπιστευτικές πληροφορίες. Η τιμή αγοράς που συζητείται είναι πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια, είπε το άτομο.
Η PepsiCo είχε σχεδιάσει να λανσάρει το δικό της λεγόμενο “λειτουργικό αναψυκτικό” υπό την επωνυμία Soulboost, ωστόσο αποφάσισε να καταργήσει αυτή την προσπάθεια λόγω των πρώτων ενδείξεων ότι δεν θα πετύχαινε.
Αν και οι διαβουλεύσεις βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, θα μπορούσαν να καθυστερήσουν, ανέφεραν οι πηγές. Εκπρόσωπος της PepsiCo αρνήθηκε να σχολιάσει. Εκπρόσωπος της Poppi δεν απάντησε σε αίτημα για σχόλιο.
Η κατηγορία “λειτουργικών αναψυκτικών” βρίσκεται σε άνοδο, ειδικά σε σύγκριση με τα τυπικά αναψυκτικά. Τα ποτά με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη μπορεί να περιλαμβάνουν συστατικά που δεν βρίσκονται στα τυπικά αναψυκτικά, όπως πρεβιοτικά, προβιοτικά και πρόσθετες φυτικές ίνες και λένε ότι στοχεύουν στη βελτίωση της υγείας του πεπτικού συστήματος.
Η Coca-Cola κυκλοφόρησε πρόσφατα το δικό της πρεβιοτικό αναψυκτικό, το Simply Pop.
Η Poppi με έδρα το Όστιν ιδρύθηκε από τους Allison Ellsworth και Stephen Ellsworth. Κέρδισε τη φήμη το 2018 όταν η εταιρεία – τότε γνωστή ως Mother – έλαβε μια επένδυση από τον Rohan Oza της Cavu Venture Partners στην τηλεοπτική εκπομπή Shark Tank. Μια σειρά από διασημότητες, όπως η Nicole Scherzinger και η Ellie Goulding, έχουν επίσης υποστηρίξει την εταιρεία.
Η PepsiCo έχει στραφεί πρόσφατα σε εξαγορές πιο υγιεινών εμπορικών σημάτων. Τον Οκτώβριο, ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εξαγοράσει τη Siete Foods για 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Τον επόμενο μήνα, είπε ότι θα αγόραζε το υπόλοιπο 50% της Sabra Dipping και της PepsiCo-Strauss Fresh Dips & Spreads International.
“Υπάρχει υψηλότερο επίπεδο ευαισθητοποίησης των Αμερικανών καταναλωτών για την υγεία και την ευεξία”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Ramon Laguarta στην τηλεδιάσκεψη της PepsiCo τον Φεβρουάριο με τους επενδυτές.