Υπερδιπλασιασμό των πωλήσεων της στην ελληνική αγορά πέτυχε το 2023 η σερβική εταιρεία λιανικής αθλητικών Sport Vision, η οποία ήρθε στην ελληνική αγορά μόλις το 2020, αναπτύσσοντας τρία brands και ακολουθώντας τη διεθνή πρακτική του multibrand και omnichannel.
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών το 2023 ανήλθε σε 13 εκατ. ευρώ έναντι 5.333.821,00 ευρώ το 2022, καταγράφοντας ανάπτυξη κατά 144,60%. Το μικτό αποτέλεσμα το 2023 ήταν 5 εκατ. ευρώ (2,1 εκατ. ευρώ το 2022), καταγράφοντας αύξηση κατά 137,18%.
Η εταιρεία η οποία βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης και επενδύει στην ανάπτυξη του δικτύου της και της αναγνωρισιμότητας της στην ελληνική αγορά εμφανίζεται ζημιογόνος με τα αποτελέσματα EBIT το 2023 να διαμορφώνονται σε ζημιές ύψους 2,36 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,19 εκατ. το 2022. Τα αποτελέσματα προ φόρων το 2023 ανήλθαν σε ζημιές ύψους 2,4 εκατ. ευρώ. Τέλος τα αποτελέσματα μετά από φόρους το 2023 μεταφράστηκαν σε ζημιές 2,44 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία δεν διαθέτει μακροπρόθεσμο δανεισμό, ωστόσο το σύνολο βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων το 2023 ήταν 11,7 εκατ. ευρώ.
Η SPORT VISION αποτελεί σημαντικό αθλητικό multibrand concept στα Βαλκάνια και λειτουργεί μέσω περισσότερων από 150 σύγχρονων καταστημάτων στις αγορές της Σερβίας, του Μαυροβουνίου, της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης, της Βόρειας Μακεδονίας, της Κροατίας, της Σλοβενίας, της Αλβανίας, της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας.
Στην Ελλάδα ελέγχει πλέον δίκτυο 20 καταστημάτων υπό τις επωνυμίες Sport Vision (9 καταστήματα), buzzsneaker (10 καταστήματα) και Tike με ένα κατάστημα στη πολύ ανταγωνιστική αγορά του Συντάγματος στο αθηναϊκό κέντρο.
Διαθέτει επίσης ηλεκτρονικά καταστήματα και για τα τρία λιανικά concepts, υποστηρίζοντας τη στρατηγική της.