Η Visa ανέφερε υψηλότερα κέρδη α΄ τριμήνου την Πέμπτη, καθώς οι πελάτες της μεγαλύτερης εταιρείας επεξεργασίας πληρωμών στον κόσμο εκτίναξαν τις δαπάνες τους για τα πάντα, από ταξίδια μέχρι φαγητό κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.
Η εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια παρουσίασε προσαρμοσμένα κέρδη 5,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ή 2,75 δολαρίων ανά μετοχή, το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου. Αυτό συγκρίνεται με 4,9 δισεκατομμύρια δολάρια ή 2,41 δολάρια ανά μετοχή, έναν χρόνο νωρίτερα.
Οι έμποροι λιανικής πρόσφεραν μεγάλες εκπτώσεις για να προσελκύσουν αγοραστές σε καταστήματα και ιστότοπους κατά τη διάρκεια της Ημέρας των Ευχαριστιών, της Black Friday, της Cyber Monday και των Χριστουγέννων, με στόχο να αυξήσουν τη ζήτηση.
Τα ταξίδια εσωτερικού και εξωτερικού παρέμειναν επίσης ισχυρά, λόγω της βελτίωσης των τιμών των αεροπορικών εισιτηρίων και της απουσίας διαταραχών που να σχετίζονται με τις καιρικές συνθήκες.
Ο όγκος πληρωμών – ένας δείκτης των συνολικών καταναλωτικών και επιχειρηματικών δαπανών στο δίκτυο της Visa – αυξήθηκε κατά 9%.
Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 10% στα 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο.