Άλμα 30,5% στα έσοδα της ανακοίνωσε η Xiami για το τρίτο τρίμηνο, ενισχυμένα από κυκλοφορία του πρώτου ηλεκτρικού οχήματός, SU7.
Ειδικότερα, τα έσοδα της κινεζικής εταιρείας ανήλθαν σε 92,5 δισ. γιουάν (12,77 δισ. δολάρια) για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, ξεπερνώντας την εκτίμηση 15 αναλυτών σε δημοσκόπηση της LSEG για 91,1 δισ. γιουάν.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 4,4% στα 6,25 δισ. γιουάν, ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση για 5,92 δισ. γιουάν.
Σε σχέση με το SU7, η Xiaomi παρουσίασε το αυτοκίνητο τον Μάρτιο, εισερχόμενη σε μια ανταγωνιστική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στην Κίνα με μια εντυπωσιακή τιμή – κάτω από 30.000 δολάρια για το βασικό μοντέλο, 4.000 δολάρια φθηνότερα από το βασικό μοντέλο του Tesla Model 3 στην Κίνα.
Τη Δευτέρα μάλιστα αύξησε τον στόχο πωλήσεών της 130.000 φέτος, σημαντικά υψηλότερα από τον αρχικό στόχο των 76.000.
Σύμφωνα με τη Huatai Securities, η Xiaomi θα παραδώσει 400.000 ηλεκτρικά οχήματα το 2025, κάτι που θα αντιπροσωπεύει περίπου το 20% των εσόδων της, σε σύγκριση με το 8% φέτος.
Η επιχείρηση αυτοκινήτων της Xiaomi, ωστόσο, εξακολουθεί να λειτουργεί με ζημίες. Η μονάδα ανέφερε προσαρμοσμένη ζημία 1,5 δισ. γιουάν για το τρίμηνο, με περιθώριο μικτού κέρδους 17,1%.
Κατά το τρίμηνο, η Xiaomi διατήρησε τη θέση της ως ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones στον κόσμο, με αποστολές 42,8 εκατ. μονάδων, σημειώνοντας αύξηση 3% και καταλαμβάνοντας το 14% της αγοράς, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Canalys.