Σε μια αγορά όπου όλοι, από μεγάλες αλυσίδες μέχρι μικρότερους παίκτες, επιχειρούν να αποκτήσουν πρόσβαση, στη μικρή λιανική, δηλαδή στα καταστήματα της γειτονιάς και στην ανάπτυξη μέσω του μοντέλου της δικαιόχρησης, η OK Anytime είναι ήδη μέσα.
Το 2024, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 80,5 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 7,7% σε σχέση με το 2023. Τα μικτά κέρδη έφτασαν τα 15,47 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν κατά 28% σε ετήσια βάση, φτάνοντας το 1,39 εκατ. ευρώ ενώ τα καθαρά κέρδη άγγιξαν τα 960.405 ευρώ από 638.647 ευρώ το 2023.
Το δίκτυο καταστημάτων διευρύνθηκε, με την εταιρεία να στοχεύει στη διατήρηση της κερδοφορίας και στη βελτίωση της καθαρής της θέσης μέσα στο 2025. Η στρατηγική αυτή έρχεται σε ένα περιβάλλον που αλλάζει ραγδαία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ για το πρώτο πεντάμηνο του 2025, τα πολύ μικρά και μικρά σούπερ μάρκετ καταγράφουν αυξήσεις πωλήσεων 10,7% και 9% αντίστοιχα, απορροφώντας πλέον σχεδόν το 48,4% του συνολικού τζίρου των 6 δισ. ευρώ της αγοράς. Σε αναγωγή, αυτό σημαίνει πάνω από 2 δισ. ευρώ ετησίως μόνο για την κατηγορία της «γειτονιάς».
Η OK Anytime επιχειρεί να κεφαλαιοποιήσει αυτή τη μετατόπιση καταναλωτικής συμπεριφοράς. Παράλληλα, προχώρησε σε δύο προγράμματα ομολογιακών δανείων 1,5 εκατ. ευρώ το καθένα, με την Optima Bank και την Τράπεζα Πειραιώς, ενισχύοντας τη ρευστότητά της για μελλοντικά πλάνα ανάπτυξης.
Ωστόσο, η πορεία της εταιρείας δεν είναι χωρίς προκλήσεις. Ο ορκωτός ελεγκτής επισημαίνει δύο πράγματα. Ότι η συμμετοχή της σε 14 προσωπικές και τρεις κεφαλαιουχικές εταιρείες δεν συνοδεύεται από επαρκή τεκμηρίωση για την εύλογη αποτίμηση των επενδύσεων. Επίσης σημειώνει πως δεν έχει πραγματοποιηθεί πλήρης απομείωση επισφαλών απαιτήσεων ύψους 6,07 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα τα ίδια κεφάλαια να εμφανίζονται αυξημένα κατά 3,2 εκατ. ευρώ.