Το υπουργείο Ανάπτυξης της Ουκρανίας σχεδιάζει να υπογράψει συμφωνίες συνολικής αξίας άνω των 1,5 δισ. ευρώ στη Διάσκεψη για την Ανάκαμψη της Ουκρανίας, που θα πραγματοποιηθεί αυτή την εβδομάδα στην πολωνική πόλη Γκντανσκ, όπως δήλωσε ο αναπληρωτής πρωθυπουργός Ολεξί Κουλέμπα στο Interfax-Ukraine.
“Ανεξάρτητα από τυχόν πολιτικές εκτιμήσεις, μπορούμε να μιλήσουμε για επιτυχία, καθώς πρόκειται για την υπογραφή διαφόρων συμφωνιών, μνημονίων και άλλων εγγράφων – συνολικής αξίας άνω των 1,5 δισ. ευρώ”, ανέφερε ο Κουλέμπα, σύμφωνα με το πρακτορείο, όπως μεταδίδει το Reuters.


