Άλμα εσόδων 14% ανακοίνωσε η Alphabet, μητρική της Google, για το δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών, χάρη στην άνοδο των διαφημιστικών πωλήσεων και την υγιή ζήτηση για τις υπηρεσίες cloud computing.
Συγκεκριμένα, τα έσοδα του τεχνολογικού κολοσσού ανήλθαν στα 84,74 δισ. δολάρια το διάστημα Απριλίου – Ιουνίου, την ώρα που οι συγκλίνουσες εκτιμήσεις των αναλυτών μιλούσαν για έσοδα 84,19 δισ. δολαρίων.
Τα κέρδη το ίδιο διάστημα ανήλθαν στα 1,89 δολάρια ανά μετοχή έναντι εκτιμήσεων για κέρδη 1,84 δολαρίων ανά μετοχή.
Τα έσοδα από διαφημίσεις σημείωσαν άνοδο 11% και σκαρφάλωσαν στα 64,6 δισ. δολάρια, έναντι 58,14 δισ. δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, καταδεικνύοντας ότι ο τομέας των διαφημίσεων συνεχίζει να αναπτύσσεται μετά το πλήγμα που προξένησε την προηγούμενη διετία η άνοδος του πληθωρισμού και των επιτοκίων.
Ωστόσο, τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες παρότι αυξήθηκαν στα 8,66 δισ. δολάρια έναντι 7,66 δισ. δολαρίων το β’ τρίμηνο της προηγούμενης χρήσης.
Τα έσοδα από τις υπηρεσίες cloud computing, που θεωρούνται δείκτης για την πορεία των εταιρικών δαπανών τεχνολογίας, σημείωσαν άνοδο 28,8% και ανήλθαν στα 10,35 δισ. δολάρια, με τα λειτουργικά κέρδη να αγγίζουν το 1 δισ. δολάρια για πρώτη φορά. Οι αναλυτές περίμεναν ελαφρώς μικρότερα έσοδα από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, ύψους 10,16 δισ. δολαρίων.
Ο τίτλος της εταιρείας σημειώνει οριακές διακυμάνσεις στις μετασυνεδριακές συναλλαγές, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τριμήνου, κινούνται πέριξ των 183 δολαρίων η μετοχή.