23.2 C
Athens
September 18, 2024
Image default
WORLD

Target: Αναβάθμιση του guidance μετά την αύξηση των πωλήσεων – Άλμα 13% για τη μετοχή

Αύξηση 3% στις πωλήσεις της παρουσίασε η Target για το β’ τρίμηνο χρήσης, επιστρέφοντας σε περιβάλλον κερδοφορίας έπειτα από μια μακρά περίοδο υποτονικής δραστηριότητας. 

Τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών σε ό,τι αφορά στα έσοδα και τα κέρδη, καθώς αυξήθηκε η κίνηση των αγοραστών τόσο στα φυσικά καταστήματα της Target όσο και διαδικτυακά. 

Κάπως έτσι, η εταιρεία αύξησε το guidance της κερδοφορίας της για το υπόλοιπο του έτους, αναμένοντας τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή να κυμανθούν από 9 έως 9,70 δολάρια, έναντι προηγούμενου εύρους στα 8,60 και 9,60 δολάρια. 

Παρ’ όλα αυτά, παρέμεινε πιο επιφυλακτική αναφορικά με τις πωλήσεις, διατηρώντας τις προβλέψεις για αύξηση έως και 2%, διευκρινίζοντας ωστόσο πως αναμένει αυτές να κυμανθούν στα χαμηλά του σχετικού εύρους. 

Εν μέσω αυτού του κλίματος, η μετοχή της εταιρείας εκτοξεύτηκε έως και 13% κατά τις ηλεκτρονικές προσυνεδριακές διαπραγματεύσεις.  

Στα αποτελέσματα του τριμήνου, η Target ανακοίνωσε κέρδη 2,57 δολαρίων ανά μετοχή έναντι 2,18 δολαρίων ανά μετοχή σύμφωνα με τους αναλυτές, ενώ τα έσοδα ανήλθαν στα 25,45 δισ. δολάρια αντί εκτιμήσεων για 25,21 δισ. δολάρια.  

Τα καθαρά κέρδη της αυξήθηκαν σε 1,19 δισ. δολάρια ή 2,57 δολάρια ανά μετοχή, από 835 εκατ. δολάρια ή 1,80 δολάρια ανά μετοχή το προηγούμενο τρίμηνο – κάτι που συνιστά αύξηση άνω του 40% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν περισσότερο από 2% στο β’ τρίμηνο, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά στα τελευταία πέντε τρίμηνα που η Target σημείωσε κέρδη. Οι ψηφιακές πωλήσεις ηγήθηκαν των κερδών, σημειώνοντας αύξηση 8,7%, την ώρα που οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων αυξήθηκαν ελαφρώς, κατά 0,7%.

Η Target, γνωστή για την ευρεία γκάμα εμπορευμάτων σε χαμηλές τιμές, είχε πληγεί καθώς οι καταναλωτές αγόραζαν λιγότερα ρουχισμού ή για τη διακόσμηση του σπιτιού, καθώς εστίαζαν περισσότερο σε σε καθημερινά έξοδα όπως τρόφιμα και στέγαση. Η τάση αυτή φαίνεται να βελτιώθηκαν το δεύτερο τρίμηνο, καθώς η εταιρεία προσέλκυσε τους αγοραστές με νέα εμπορεύματα και μειωμένες τιμές.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Target, Michael Fiddelke δήλωσε ότι η εταιρεία υιοθέτησε μια “μετρημένη προσέγγιση” αναφορικά με τις προοπτικές της, επειδή είναι δύσκολο να προβλεφθεί η νοοτροπία των καταναλωτών και η κατάσταση της οικονομίας τους επόμενους μήνες.
 

Related posts

Άνδρας που υπηρετεί στην πολεμική αεροπορία των ΗΠΑ αυτοπυρπολείται μπροστά στην πρεσβεία του Ισραήλ στην Ουάσιγκτον

banks

Βενεζουέλα: Ο Μαδούρο ανακηρύχθηκε νικητής των εκλογών και κατήγγειλε ότι επιχειρείται πραξικόπημα

banks

Ανησυχία Κάμερον για τις εξελίξεις στη Γάζα – Συνάντηση με Γκαντς

banks

Γερμανία: Έρευνες σε τέσσερα κρατίδια σε σπίτια συμπαθούντων της Χαμάς και της οργάνωσης Σαμιντούν

banks

Γερ. Παπαδόπουλος από την Ιαπωνία: Πώς λειτουργεί το πρωτοποριακό σύστημα προειδοποίησης και ενημέρωσης των πολιτών για σεισμό

banks

Κάτοικοι της Γάζας λένε πως η πείνα προκαλεί κοινωνική κατάρρευση – Φόβοι για έξοδο προς Αίγυπτο

banks