20.9 C
Athens
September 20, 2024
Image default
BUSINESS

Teleperformance: «Best Remote Agent Program» σε Ευρώπη, Μ. Ανατολή και Αφρική

Η Teleperformance,τιμήθηκε για το 2024 με τη διάκριση ‘Best Remote Agent Program’ για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική από την Contact Center World, τον μεγαλύτερο παγκοσμίως φορέα κέντρων επικοινωνίας. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που ο όμιλος Teleperformance λαμβάνει το κορυφαίο βραβείο για το πρόγραμμα απομακρυσμένης εργασίας των εργαζομένων της σε αυτές τις περιοχές.

Πιο αναλυτικά η Teleperformance διακρίθηκε για το πρόγραμμα Cloud Campus, το οποίο επιτρέπει στην εταιρεία να παρέχει ευέλικτες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του πελάτη, και επιλογές smartshoring υπηρεσιών, που περιλαμβάνουν την εικονική, εγχώρια και διεθνή εύρεση προσωπικού, για την κάλυψη γλωσσικών αναγκών παγκοσμίως. Το μοντέλο smartshoring διαμορφώθηκε με στόχο την βέλτιστη, ασφαλή και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών σε ευέλικτο περιβάλλον εργασίας, συμπεριλαμβανομένης της εικονικής πρόσληψης, εκπαίδευσης και της συνεχούς υποστήριξης που παρέχεται στους εργαζόμενους – λειτουργίες που συντονίζονται μέσω των κεντρικών Cloud Campus Hubs.

Η Charlotte Foucteau, CEO της Teleperformance στην Ελλάδα, δήλωσε:

«Η βράβευσή μας με το Best Remote Agent Program αποδεικνύει τη δέσμευσή μας στην αδιάλειπτη επικοινωνία και συνεργασία, ανεξαρτήτως συνόρων, γλωσσών ή ζωνών ώρας. Στο επίκεντρο της επιτυχίας μας βρίσκεται η πολυπολιτισμική, πολυγλωσσική ομάδα μας, που ενσαρκώνει το όραμα της εταιρείας μας. Έχοντας επενδύσει στην κατάλληλη τεχνολογία και σε καινοτόμες λύσεις, διασφαλίζουμε ότι, όπου κι αν βρίσκονται οι εξειδικευμένες ομάδες μας στην εξυπηρέτηση πελατών, παραμένουν συνδεδεμένοι, δυνατοί και έτοιμοι να προσφέρουν άρτια υποστήριξη και υπηρεσίες απαράμιλλης ποιότητας στους πελάτες μας».

Το βραβείο ‘Best Remote Agent Program’ είναι μια από τις πολλές διακρίσεις με τις οποίες έχει τιμηθεί ο Όμιλος Teleperformance, για την ηγετική θέση που διατηρεί στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, ο Όμιλος βραβεύτηκε ως ‘General Motors 2023 Supplier of the Year’ για τη συμβολή του στον μετασχηματισμό της General Motors, που ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Η Teleperformance έλαβε επίσης εννέα βραβεία για την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCAs), τη μεγαλύτερη και μακροβιότερη διοργάνωση του κλάδου.

Related posts

Νέα λύση λιανικής Microsoft Cloud παρουσίασε η EY

banks

Rodseth: Επενδύσεις άνω των 4 δισ. ευρώ από την Janssen Ελλάδος

banks

ΣΕΒΕ: Προτάσεις για βελτιωμένα μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων και των εργαζομένων

banks

ΣΕΒΤ: Προκήρυξη 11ου εθνικού διαγωνισμού Ecotrophelia 2021

banks

Viohalco: Πού αποδίδεται η πτώση των κερδών 2023

banks

Διπλή διάκριση για την ElvalHalcor στα επιχειρηματικά βραβεία «Χρήμα» 2023

banks