20.7 C
Athens
May 20, 2024
Image default
BUSINESS

H Ogilvy νικήτρια στο Communication Strategy & Advertising spec της ΑΒ Βασιλόπουλος

Στην Ogilvy ανέθεσε τον διαφημιστικό της λογαριασμό η ΑΒ Βασιλόπουλος, έπειτα από κλειστό spec, διευρύνοντας τη συνεργασία της με το Agency.

Όπως δήλωσε η Όλγα Μιχαλοπούλου, VP Marketing στην ΑΒ Βασιλόπουλος «Ξεκινάμε με την Ogilvy μια νέα συνεργασία στο κομμάτι της στρατηγικής της επικοινωνίας της μάρκας. Είμαστε σίγουροι ότι μαζί θα οδηγήσουμε την επικοινωνία της μάρκας στην ‘’επόμενη μέρα’’ παραμένοντας αυθεντικοί και πιστοί στο DNA μας, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τις σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει για περισσότερα από 84 χρόνια με τους πελάτες μας».

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και απόλυτα έτοιμοι να αναλάβουμε τον ρόλο του στρατηγικού συνεργάτη της ΑΒ για να αντιμετωπίσουμε δημιουργικά τις προκλήσεις της αγοράς, να «μιλήσουμε» στον καταναλωτή και να πορευτούμε μαζί του προς τη νέα εποχή του retail” δήλωσε ο deputy CEO της Ogilvy, Γιώργος Κωτιώνης.

Στη σχετική ανακοίνωση υπενθυμίζεται ότι οι δύο εταιρείες συνεργάζονται ήδη για το σύνολο της Brand PR & Influence Marketing επικοινωνίας της ΑΒ Βασιλόπουλος, που αφορά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένων δράσεων engagement building, με στόχο την ενδυνάμωση της φωνής της μάρκας, καθώς και τη διαχείριση του συνόλου των SoMe καναλιών της.

Related posts

Πρώτη ήττα για Καλαμάτα στη Super League 2

banks

ΔΕΗ: Ετοιμάζει είσοδο στη «μεγάλη λιανική»- ενδιαφέρον για Κωτσόβολο

banks

Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη: Ρεκόρ επιστροφής ασφαλίστρων για τον «Ασφαλιστικό Γονέα»

banks

«Ροκάνισαν» τα κέρδη της ΔΕΠΑ Εμπορίας οι εκπτώσεις σε καταναλωτές

banks

Κατασκευές: Τα σήματα από περιθώρια κέρδους και νέες συμβάσεις

banks

Γ. Τσακίρης: Δράσεις υποστήριξης του γυναικείου επιχειρείν σχεδιάζει το ΥΠΑΝ

banks