21.7 C
Athens
May 22, 2024
Image default
ECONOMY

Εγνατία Οδός: Πιο κοντά στην υλοποίηση της διασυνοριακής γέφυρας Ελλάδας-Τουρκίας στον Έβρο

Στα τέλη Ιουνίου θα παραδοθεί, όπως γνωστοποίησε από τη Θεσσαλονίκη ο διευθύνων σύμβουλος της Εγνατία Οδός Α.Ε., Κωνσταντίνος Κουτσούκος, η οριστική μελέτη της νέας διασυνοριακής γέφυρας στον Έβρο (σ.σ. γέφυρα Κήπων Έβρου – Υψάλων).

Στη συνέχεια, με βάση το χρονοδιάγραμμα, όπως πρόσθεσε ο κ.Κουτσούκος σε δηλώσεις του μετά την 9η συνεδρίαση της Μεικτής Επιτροπής Σχεδιασμού και Παρακολούθησης Έργων που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, θα ακολουθήσει η δημοπράτηση του έργου της νέας διασυνοριακής γέφυρας στον Έβρο και από τις δυο πλευρές με τα τεύχη να είναι έτοιμα στο επόμενο εξάμηνο.

Πρόκειται για έναν ειδικό τύπο καλωδιωτής γέφυρας, συνολικού μήκους 800 μέτρων, και η κάθε χώρα θα κατασκευάσει το δικό της κομμάτι.

«Ένθερμη υποστηρίκτρια η Τουρκία»

Πάντως – όπως επισήμανε ο κ.Κουτσούκος, υπάρχει μια πολύ μεγάλη συνεργασία των δυο πλευρών, η τουρκική πλευρά σε αντίθεση με το παρελθόν πλέον είναι ένθερμη υποστηρίκτρια του έργου και έχει συμφωνηθεί να υπάρχει ομάδα επίβλεψης, η οποία θα είναι κοινή μεταξύ των δυο χωρών και θα επιβλέπει και την ελληνική πλευρά και την τουρκική. Τη μελέτη και για τις δυο πλευρές για τη νέα διασυνοριακή γέφυρα στον Έβρο εκπονεί η Εγνατία Οδός Α.Ε.

«Η κατασκευή της γέφυρας είναι αρκετά δύσκολη, και θα απαιτήσει σίγουρα σαν κατασκευαστικό χρόνο δυο χρόνια, οπότε αυτό πρέπει  να ληφθεί υπόψη. Είμαστε όμως σε πολύ καλό στάδιο οριστικοποίησης της οριστικής μελέτης και πιστέψτε με αυτό που μπορώ να μεταφέρω είναι ότι αυτό δεν ήταν ένα εύκολο στάδιο να επιτευχθεί, κάναμε μεγάλες προσπάθειες τα τελευταία χρόνια και ειλικρινά πρέπει να πούμε ότι και το υπουργείο Υποδομών το δικό μας έχει πολύ μεγάλη υποστήριξη στο θέμα αυτό και εμείς ως Εγνατία Οδός που έχουμε οριστεί ως η εταιρεία, η οποία αποκλειστικά κάνει τη μελέτη και για την τουρκική φυσικά και για την ελληνική πλευρά», πρόσθεσε ο CEO της Εγνατία Οδός Α.Ε.

Το εν λόγω έργο αναμένεται να έχει πολλαπλά οφέλη για τις μεταφορές και των δυο χωρών και όχι μόνο, ενώ επίσης αλλάζει σημαντικά προς το καλύτερο την εικόνα της ελληνικής πύλης εισόδου στους Κήπους.

Related posts

Ο δανεισμός για το ’21: Αξιοποίηση των 5,5 δισ. του Ταμείου Ανάκαμψης

banks

e-ΕΦΚΑ: Εκγύκλιος διευκρινίσεων για τη διαδοχική ασφάλιση

banks

Απίστευτη φοροπαγίδα για εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες με εξαρτώμενα τέκνα

banks

Τράπεζα Πειραιώς: Παγώνει τα επιτόκια στα ενήμερα στεγαστικά δάνεια

banks

Χατζηδάκης: Εθνικό Επενδυτικό Ταμείο για κλάδους αιχμής της ελληνικής οικονομίας

banks

Λογαριασμοί ρεύματος: Μείωση 10% -15% στις χρεώσεις Δεκεμβρίου

banks