24.1 C
Athens
May 3, 2024
Image default
BUSINESS

Γερμανός: Μειωμένα EBITDA και αύξηση τζίρου για το 2022

Αύξηση 0,5% στον κύκλο εργασιών παρουσίασε η Γερμανός το 2022 με το σύνολο του κύκλου εργασιών να διαμορφώνεται στα 388,324 εκατ. ευρώ από 386,302 εκατ. ευρώ το 2021. Τα EBITDA μειώθηκαν κατά 3,1%, στα 24,4 εκατ. ευρώ έναντι 36,1 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 8,9 εκατ. ευρώ από 21,5 εκατ. ευρώ το 2021. Οι καθαρές ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν στα 28,4 εκατ. ευρώ από 20,4 εκατ. ευρώ το 2021.

To 2022 πραγματοποιήθηκαν λίγο πάνω από 18 εκατομμύρια συναλλαγές στα καταστήματα του «δικτύου καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ» (αυξημένες κατά 2% σε σχέση με το 2021). Οι εισπράξεις λογαριασμών αυξήθηκαν κατά 3% και αντίστοιχα οι αποδείξεις συνολικά κατά 0,7%.

Οι συνολικές συνδέσεις κινητής (φωνής και data) ξεπέρασαν τις 222.000 ενώ αξιοσημείωτη ήταν η πορεία της οικιακής φορητότητας φωνής, η οποία παρουσίασε αύξηση 23%. Όσον αφορά τη σταθερή τηλεφωνία, οι συνδέσεις Broadband υψηλών ταχυτήτων (xDSL) ξεπέρασαν τις 85.000 συνδέσεις. Καταχωρήθηκαν επίσης περισσότερες από 30.000 συνδέσεις FTTH. Η παραγωγή νέων συνδέσεων Cosmote TV ξεπέρασε τις 40.000 συνδέσεις.

Η στρατηγική προσέγγισης του νεανικού κοινού και σύνδεσής του με τη μάρκα «ΓΕΡΜΑΝΟΣ» συνεχίστηκε το 2022 με δημιουργία original content στο κανάλι του YouTube, σε συνεργασία με creators που μιλούν στην καρδιά και στο μυαλό των νέων. Το strategy content της Εταιρείας στο κανάλι YouΤube αποτελεί ξεκάθαρο Best in Retail case, καθώς οι ποσοτικοί και ποιοτικοί στόχοι που είχαν τεθεί επιτεύχθηκαν, καθιστώντας για άλλη μία χρονιά το κανάλι της ΓΕΡΜΑΝΟΣ να είναι Νο 1 YouTube Branded channel ανάμεσα στα top 5 brands του ελληνικού YouTube με πάνω από 310 χιλ. συνδρομητές. Τα videos έχουν σταθερή παρουσία στα YouTube trends/ YouTube gaming trends, ενώ εντυπωσιακά είναι τα metrics όπως total views +68,4% και shares +33,8%.

Σημαντικό είναι να σημειωθεί ότι για το 2022, το germanos.gr προχώρησε σε redesign τόσο σε επίπεδο homepage με μοντέρνο και minimal layout, όσο και σε προϊοντικό επίπεδο με ανανεωμένη product page, βασισμένη σε best practices και functionalities σε mobile first λογική. Επίσης οι ανανεωμένες category pages προβάλλουν καλύτερα τις κατηγορίες, το checkout flow έγινε ευκολότερο και στο σύνολο ο χρήστης έχει ένα ευχάριστο customer journey.

Service κινητού

Και το 2022,διατηρήθηκε η ηγετική θέση της ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην αγορά των επισκευών, τόσο ως Νο 1 προορισμός για service κινητού, αλλά και ως Νο 1 προορισμός για service προϊόντων τεχνολογίας, όπου το 17% των καταναλωτών επιλέγουν την ΓΕΡΜΑΝΟ για το service του κινητού τους και αντίστοιχα το 14% για το service προϊόντος τεχνολογίας, σημειώνοντας αύξηση κατά 2 μονάδες. Η άμεση επισκευή και εξυπηρέτηση του πελάτη διατηρήθηκε σχεδόν στα ίδια επίπεδα μέσω της υπηρεσίας G instant repair, με το 65% των βλαβών να επισκευάζονται άμεσα εντός του καταστήματος. Επιπλέον, αυξήθηκαν οι προϊοντικές κατηγορίες στις οποίες υποστηρίζεται το service από 11 σε 14, με την προσθήκη τριών νέων.

Μερισματική Πολιτική

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα χρήσης 2022 και δεδομένου ότι η μερισματική πολιτική της Εταιρείας είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη στρατηγική της επέκταση, τη στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ και τις κεφαλαιουχικές της ανάγκες, θα προτείνει στη Γενική Συνέλευση των Μετόχων τη μη διανομή μερίσματος για τη χρήση 2022.

Προοπτικές για το 2023

Για το 2023, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα συνεχίζει να επενδύει στο ανθρωποκεντρικό προφίλ, στην ενδυνάμωση της εικόνας των καταστημάτων συνεχίζοντας το πλάνο ανάπτυξής τους, στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας των καταστημάτων, καθώς και στην ενίσχυση της εικόνας της μάρκας.

Το 2023, η Εταιρία θα δώσει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην εμπειρία του πελάτη, συνεχίζοντας να είναι δίπλα τους με νέα experiential καταστήματα, με βελτιωμένο e-shop, με ενίσχυση του service των συσκευών εντός καταστήματος, αλλά και με νέες προϊοντικές κατηγορίες. Το 2023, θα δοθεί έμφαση επικοινωνιακά στη νέα υπηρεσία αυθημερόν παράδοσης, με δυνατότητα παράδοσης στον χώρο του πελάτη σε μία ώρα.

Για όλα τα παραπάνω, η Εταιρεία έκρινε σκόπιμο να υλοποιήσει μία νέα επικοινωνία, μέσα από την οποία θα είχε στόχο να υπενθυμίσει στους πελάτες βασικές αξίες της μάρκας. Συγκεκριμένα, με αφετηρία τον Φεβρουάριο του 2023, η νέα Corporate καμπάνια, έχει στόχο να αναδείξει πρωταρχικά τις βασικές αξίες της μάρκας, όπως την εγγύτητα, (το μεγάλο δίκτυο καταστημάτων και e-shop), το εξειδικευμένο προσωπικό, τη μεγάλη ποικιλία προϊόντων, το εξουσιοδοτημένο service, αλλά και το συνδυασμό προϊόντων και υπηρεσιών, αξίες με τις οποίες άνθρωποι κάθε ηλικίας που είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία αναζητούν σε ένα κατάστημα τεχνολογίας.

Στα πλαίσια της ακόμα μεγαλύτερης ανάπτυξης της υπηρεσίας G Tattoo έχει προγραμματιστεί μέσα στο 2023 να επεκταθεί η συνεργασία με ΠΑΕ και ΚΑΕ (τουλάχιστον 1 ΠΑΕ και 1 ΚΑΕ), να εμπλουτιστεί με ακόμα περισσότερα η κατηγορία με εικαστικά σχέδια για το γυναικείο κοινό, αλλά και να διερευνηθούν νέα προϊόντα που μπορούν να ενταχθούν στην υπηρεσία και έχουν εμπορική αξία για το πελάτη. Στα πλαίσια της ανάπτυξης της υπηρεσίας G Photoprint, έχει προγραμματιστεί εντός του 2023 να λανσαριστούν νέα προϊόντα, Photobook, καθώς και ημερολόγια τοίχου και γραφείου.

Η Εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στο G Service για το 2023, προβάλλοντας τον ηγετικό ρόλο της υπηρεσίας, που αποτελεί στρατηγικό πυλώνα και συγκαταλέγεται στα δυνατά σημεία στην εικόνα της μάρκας, αλλά και αναδεικνύοντας τα δυνατά σημεία της υπηρεσίας. Επιπλέον, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ κατάφερε να γίνει επίσημος πάροχος για επισκευή iPhone από την Apple.

Μέσα στο 2023, σε συνέχεια της αλλαγής συστήματος πώλησης συμβολαίων για ασφάλεια ατυχήματος και για επέκταση εγγύησης, που πραγματοποιήθηκε εντός του 2022, η στόχευση είναι μέσα στα δυο επόμενα έτη, 2023 και 2024, να πουληθούν περισσότερα από 25.000 συμβόλαια ανά έτος και τα καταστήματα να λάβουν προμήθειες μεγαλύτερες από 200.000 ευρώ (απόλυτο ποσό) ανά έτος.

Παράλληλα, το κανάλι ΓΕΡΜΑΝΟΣ στο YouTube έχει ήδη ξεκινήσει δυναμικά αυξάνοντας τη βάση του κατά 18 χιλιάδες συνδρομητές, με ενδιαφέρον περιεχόμενο το οποίο κάνει match στις προτιμήσεις του νεανικού κοινού. Πρωταρχικός στόχος για το 2023, είναι να παραμείνει το Νο1 branded channel στο ελληνικό YouTube. Στο ήδη πλούσιο περιεχόμενο, έχει προστεθεί από τις αρχές της χρονιάς μια νέα εκπομπή G Tech Talk με ήρωα έναν Tech expert από τα καταστήματα, η οποία έχει στόχο εκτός του να προσεγγίσει το νεανικό κοινό και να ενισχύσει την εικόνα της μάρκας στο σύνολο, στους δείκτες τεχνογνωσία και πρωτοπορία.

Αναφορικά με τις προϊοντικές κατηγορίες, στόχος να διατηρηθεί η ηγετική θέση της μάρκας στις βασικές κατηγορίες των smartphone και αξεσουάρ και παράλληλα να συνεχιστεί η επένδυση στην ανάπτυξη των κατηγοριών με έμφαση στο κομμάτι της συνδεσιμότητας.

Related posts

Intralot: Ενας χρόνος παράταση στο συμβόλαιο με ΟΠΑΠ για τα αριθμοπαιχνίδια

banks

Επενδύει στις ΑΠΕ η «Μπαρμπα Στάθης»

banks

Κλωστουφαντουργία Ναυπάκτου: «Χαμένη χρονιά» το 2023

banks

B&F Ενδυμάτων: Κάλυψε ομολογιακό 20 εκατ. ευρώ η Εθνική Τράπεζα

banks

e-ΕΦΚΑ: Στα 1.153,57 ο μέσος μισθός στις επιχειρήσεις

banks

Ποιοι πρωτοετείς φοιτητές έλαβαν υποτροφίες από την Cosmote

banks