16.1 C
Athens
May 5, 2024
Image default
ECONOMY

Θεσσαλονίκη: Αύξηση κατά 45% σε σχέση με το 2023 στις προκρατήσεις από το ολλανδικό κοινό

Κατά 45% αυξήθηκαν φέτος σε σχέση με το 2023 οι προκρατήσεις για την τουριστική σεζόν από το ολλανδικό κοινό, σύμφωνα με τις εταιρείες ταξιδιών και τουρισμού SUNWEB και TUI. Αυτό έγινε γνωστό στη Διεθνή Τουριστική έκθεση «Vakantiebeurs 2024», που πραγματοποιήθηκε στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας, με τη συμμετοχή των Τουριστικών Οργανισμών Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Πιερίας και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Συγκεκριμένα, μεγάλη ήταν η προσέλευση στο περίπτερο των Οργανισμών ενώ παρατηρήθηκε έντονο ενδιαφέρον επισκεπτών της ηλικιακής ομάδας 50+ για πληροφορίες σχετικά με τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου, τη γαστρονομία, τα αξιοθέατα, τις φυσικές ομορφιές και τον περιπατητικό τουρισμό. Η πόλη της Θεσσαλονίκης κέντρισε για άλλη μία φορά το ενδιαφέρον των Ολλανδών ως citybreak όλο τον χρόνο ενώ είναι σημαντικό ότι η Πιερία με τον Όλυμπο και τα 80 χιλιόμετρα ακτογραμμής μπαίνει δυναμικά στον τουριστικό χάρτη. Σημαντικό είναι ότι κατά τη διάρκεια της έκθεσης μοιραζόταν δωρεάν το Ολλανδικό περιοδικόKALA Magazine που φιλοξενούσε εκτενή άρθρα για τη Χαλκιδική και τη Θεσσαλονίκη ως αποτέλεσμα του ταξιδιού εξοικείωσης δημοσιογράφων που υλοποιήθηκε από τους αντίστοιχους Οργανισμούς πέρσι.

Σε δηλώσεις της, η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου τόνισε ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός του Οργανισμού είναι να καταστήσει τη Θεσσαλονίκη ως έναν σύγχρονο city break προορισμό στην αγορά της Ολλανδίας. Πρόκειται, όπως είπε, για μια αγορά με υψηλά εισοδήματα, αρκετές επιλογές πτήσεων όλο τον χρόνο, ταξιδιωτική παιδεία και ευγένεια που ταξιδεύει και εκτός της σεζόν με την υψηλότερη κίνηση.

Ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος χαρακτήρισε την ολλανδική αγορά σημαντική και ανερχόμενη αγορά για τη Χαλκιδική, με ανοδικές τάσεις. «Πέρσι είχαμε μία αύξηση της τάξεως του 18% σε σχέση με το 2019, φτάνοντας τα 25.000 πακέτα ενώ αντίστοιχος ήταν και ο αριθμός των ανεξάρτητων ταξιδιωτών (20.000) που επισκέφτηκαν τον προορισμό. Η δυναμική που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια για τη Χαλκιδική, ιδιαίτερα με την καθημερινή απευθείας πτήση της Transavia τους θερινούς μήνες, φαίνεται να συνεχίζεται και για το 2024» πρόσθεσε.

Related posts

Airbnb: Οι ταξιδιωτικές τάσεις για την Ελλάδα το φετινό καλοκαίρι

banks

Εθνική Τράπεζα: Νέα πτώση του ΑΕΠ, αλλά πιο ήπια, το τέταρτο τρίμηνο

banks

Χρ. Σταϊκούρας: Πώς θα οικοδομηθεί το νέο αναπτυξιακό πρότυπο

banks

Στη Βουλή το οικονομικό πολυνομοσχέδιο για μισθούς Δημοσίου – αφορολόγητο – Pass

banks

B. Καραμούζης: Στην τελική ευθεία εξυγίανσης το ελληνικό τραπεζικό σύστημα

banks

Γ. Στουρνάρας: «Θέμα εβδομάδων αν όχι ημερών» η επενδυτική βαθμίδα

banks