Ξεπέρασαν τις προσδοκίες της αγοράς τα έσοδα πρώτου τριμήνου της μητρικής της Google, Alphabet, όντας ενισχυμένα από την άνοδο της διαφήμισης και τη σταθερή ζήτηση για υπηρεσίες cloud, όπως μεταδίδουν ξένα πρακτορεία.
Τα έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου ανήλθαν σε 69,79 δισεκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με εκτιμήσεις 68,95 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με στοιχεία της Refinitiv.
Η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη πρώτου τριμήνου 15,05 δισ. δολ. ή 1,17 δολ. ανά μετοχή, σε σύγκριση με καθαρά κέρδη 16,44 δισ. δολ. ή 1,23 δολ. ανά μετοχή το προηγούμενο τρίμηνο. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα από το FactSet ανέμεναν κατά μέσο όρο καθαρά κέρδη 1,08 δολάρια ανά μετοχή.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ένα σχέδιο επαναγοράς μετοχών 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων, στέλνοντας τις μετοχές να καταγράψουν κέρδη περίπου 3% στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.
Οι διαφημιστές, οι οποίοι συνεισφέρουν το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της Alphabet, έχουν μετατοπίσει τους προϋπολογισμούς τους σε δοκιμασμένες πλατφόρμες όπως τα προϊόντα της Google και το YouTube από μη δοκιμασμένα μοντέλα διαφήμισης.
Η εταιρεία, εντωμεταξύ, προσπάθησε να διατηρήσει αυστηρό έλεγχο στο κόστος εν μέσω φόβων για ύφεση, ενώ τον περασμένο Ιανουάριο ανακοίνσε ότι σχεδιάζει να περικόψει περίπου 12.000 θέσεις εργασίας. Επίσης, έχει εντείνει την εστίαση της στην τεχνητή νοημοσύνη.