27.1 C
Athens
May 21, 2024
Image default
BUSINESS

Eurolife FFH: Παρουσίασε νέο εργαλείο μάρκετινγκ και πωλήσεων

Μια εκδήλωση αφιερωμένη στις πιο πρόσφατες και σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες και τάσεις οργάνωσε η Salesforce, η κορυφαία εταιρεία CRM λογισμικού παγκοσμίως, την Τρίτη 21 Νοεμβρίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στο οποίο είχε συμμετοχή η Eurolife FFH.

Η εταιρεία παρουσίασε ένα νέο, δικό της πρωτοποριακό τεχνολογικό εργαλείο, το οποίο, κάνοντας χρήση του software της Salesforce, συνδέει πελάτες, μεσίτες και πράκτορες ασφαλίσεων σε μία πλατφόρμα, δίνοντας έτσι στους συνεργάτες της εταιρείας την ευκαιρία να αξιοποιούν στο μέγιστο τις δυνατότητες ενός CRM προγράμματος.

Όπως σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, μέσα από τη νέα τεχνολογική πλατφόρμα της Eurolife FFH, oι πελάτες, μεσίτες και πράκτορες ασφαλίσεων θα μπορούν να συνδέονται σε ένα ενιαίο οικοσύστημα, με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που συνεργάζονται με την εταιρεία να έχουν μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο πολλαπλές CRM καμπάνιες ταυτόχρονα, να τις αξιολογούν, να επικοινωνούν απευθείας με τον πελάτη, και όλα αυτά μέσα από ένα ενιαίο interface. Η νέα πλατφόρμα της Eurolife FFH θα είναι ενσωματωμένη στο EurolifePartners, το online πολυεργαλείο της εταιρείας.

Related posts

Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη: Ρεκόρ επιστροφής ασφαλίστρων για τον «Ασφαλιστικό Γονέα»

banks

Eurobank: Στις κορυφαίες τράπεζες παγκοσμίως για τις πρακτικές ESG

banks

Epsilon Net: Αύξηση 70% στα καθαρά κερδη το 2022

banks

Στη λίστα με τις πιο ηθικές εταιρείες στον κόσμο η Cosmote e-Value

banks

Την Κονσερβοποιία Βορείου Αιγαίου επαναπιστοποίησε η TÜV HELLAS

banks

EY: Η ασφαλής απομακρυσμένη πρόσβαση κυριότερη ανησυχία των ελληνικών επιχειρήσεων

banks