18.9 C
Athens
April 30, 2024
Image default
BUSINESS

Eurolife FFH: Παρουσίασε νέο εργαλείο μάρκετινγκ και πωλήσεων

Μια εκδήλωση αφιερωμένη στις πιο πρόσφατες και σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες και τάσεις οργάνωσε η Salesforce, η κορυφαία εταιρεία CRM λογισμικού παγκοσμίως, την Τρίτη 21 Νοεμβρίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στο οποίο είχε συμμετοχή η Eurolife FFH.

Η εταιρεία παρουσίασε ένα νέο, δικό της πρωτοποριακό τεχνολογικό εργαλείο, το οποίο, κάνοντας χρήση του software της Salesforce, συνδέει πελάτες, μεσίτες και πράκτορες ασφαλίσεων σε μία πλατφόρμα, δίνοντας έτσι στους συνεργάτες της εταιρείας την ευκαιρία να αξιοποιούν στο μέγιστο τις δυνατότητες ενός CRM προγράμματος.

Όπως σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, μέσα από τη νέα τεχνολογική πλατφόρμα της Eurolife FFH, oι πελάτες, μεσίτες και πράκτορες ασφαλίσεων θα μπορούν να συνδέονται σε ένα ενιαίο οικοσύστημα, με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που συνεργάζονται με την εταιρεία να έχουν μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο πολλαπλές CRM καμπάνιες ταυτόχρονα, να τις αξιολογούν, να επικοινωνούν απευθείας με τον πελάτη, και όλα αυτά μέσα από ένα ενιαίο interface. Η νέα πλατφόρμα της Eurolife FFH θα είναι ενσωματωμένη στο EurolifePartners, το online πολυεργαλείο της εταιρείας.

Related posts

Πέθανε ο πρώην πρόεδρος της Κίνας Τσιανγκ Ζεμίν

banks

Διαγωνισμός για δωρεάν check up από τη Γενική Κλινική του ΙΑΣΩ

banks

OK! Anytime: Επέκταση στην επαρχία – Συμφωνία με ΥΙΟΙ ΣΙΜΙΤΖΗ στην Πάτρα

banks

Τέλος στα «διακοσμητικά» μέλη του ΔΣ

banks

Απεριόριστα data για πέντε ημέρες με €1,90 προσφέρει η Vodafone

banks

Συζητήθηκε στο ΣτΕ η μεταφορά του Καζίνο Πάρνηθος στο Μαρούσι

banks