17.2 C
Athens
May 18, 2024
Image default
BUSINESS

Διακρίσεις απέσπασε το Chatbot της ERGO

Σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία, η αξιοποίηση της τεχνολογίας και των καινοτόμων λύσεων αποτελεί βασικό παράγοντα για την επιτυχία και τη βιωσιμότητα μιας επιχείρησης.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η ERGO Ασφαλιστική παρουσίασε το 2023 το νέο της Chatbot, τη «Χαρά». Πρόκειται για μια ψηφιακή βοηθό που προσφέρει γρήγορη, ποιοτική 24ωρη εξυπηρέτηση και σχεδιάστηκε για να παρέχει μια πιο άμεση εμπειρία στον χρήστη καινοτομώντας σε ολόκληρο το “ταξίδι” του πελάτη. Αυτό που καθιστά την «Χαρά» ιδιαίτερα μοναδική στην ελληνική ασφαλιστική αγορά είναι η δυνατότητα να κατανοεί τα συναισθήματα των χρηστών και να προσαρμόζει τη συνομιλία ανάλογα.

Η ψηφιακή αυτή εφαρμογή διακρίθηκε πρόσφατα στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη – Best use of Technology in User Experience», κερδίζοντας το βραβείο Customer Service Distinction Award».

Παράλληλα, διακρίθηκε και στα Ε-volution Awards στην κατηγορία «Best Omnichannel Experience για την Πληρότητα & Ποιότητα στην υλοποίηση του έργου» με το Bronze βραβείο.

Η κα Πανωραία (Ρέα) Θελερίτη, Διευθύντρια Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ERGO, δήλωσε σχετικά:

«Λόγω της ψηφιακής μετάβασης, η σχέση πελάτη/ασφαλιστή, από μια ετήσια συνδιαλλαγή, μπορεί πλέον να εξελιχθεί σε καθημερινή επαφή. Εμπλουτίζεται με εναλλακτικά κανάλια επικοινωνίας και με νέες εφαρμογές, που διευκολύνουν την επιλογή ή την αγορά ασφαλιστικών προϊόντων. Στην ERGO Ασφαλιστική είναι στρατηγική μας επιλογή να μετατρέψουμε την εταιρεία μας σε πρότυπο πελατοκεντρικού χαρακτήρα και ποιότητας υπηρεσιών, ενσωματώνοντας την τεχνολογία και τα δεδομένα στην καθημερινή λειτουργία και στην επαφή με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Μέσω της Ψηφιακής Βοηθού «Χαρά», που είναι διαθέσιμη 24/7, η ERGO κατάφερε να είναι δίπλα στους πελάτες της κάθε στιγμή. Οι διακρίσεις μας στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) αλλά και στα Ε-volution Awards 2024 μας τιμούν ιδιαίτερα και αποτελούν αναγνώριση των προσπαθειών μας για την ενίσχυση της πελατοκεντρικότητας. Η επιτυχία αυτή είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας και συνεργασίας.».

Η ψηφιακή βοηθός «Χαρά» που αναπτύχθηκε από την EBO.ai και υποστηρίζεται από τις τεχνολογίες της Microsoft.

Related posts

Avax: Στα 33,6 εκατ. ευρώ τα κέρδη στο εννεάμηνο

banks

ΕΥΔΑΠ: Πτώση 39% στα καθαρά κέρδη στο 9μηνο

banks

Attica Bank: Επαναπέκτησε τα ομόλογα των τιτλοποιήσεων Metexelixis και Omega

banks

Αναπτυξιακός: Καθορίστηκαν τα ποσά ενισχύσεων επενδυτικών σχεδίων

banks

ΕΛΓΕΚΑ: Στα €2,9 εκατ. τα καθαρά κέρδη το 2022

banks

Στο Προεδρικό Κύπελλο της Αιγύπτου η Κορακάκη

banks