21.9 C
Athens
May 11, 2024
Image default
POLITICS

Κασσελάκης: Θα είχα αποσυρθεί αν μου είχε πει η Αχτσιόγλου «ή βγαίνω πρόεδρος ή φεύγω»

Τις σκέψεις του μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία και τις αποχωρήσεις δεκάδων στελεχών και βουλευτών έκανε γνωστές ο Στέφανος Κασσελάκης, ο οποίος αναφέρθηκε και στη «μάχη» με την Έφη Αχτσιόγλου για την αρχηγία του κόμματος.

Γράφοντας στα κοινωνικά δίκτυα και απευθυνόμενος στους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ο πρόεδρος του κόμματος αναφέρθηκε στις τελευταίες εξελίξεις και την αποχώρηση της τάσης Αχτσιόγλου, που αφήνουν την αξιωματική αντιπολίτευση με 36 βουλευτές.

«Οι βουλευτές που έφυγαν χθες δεν είναι εκλεγμένοι με κάποιο προσωπικό τους ψηφοδέλτιο. Είναι βουλευτές που εκλέχτηκαν επειδή, σε πολύ δύσκολες στιγμές, ψηφίσατε ΣΥΡΙΖΑ και Αλέξη Τσίπρα» σημειώνει ο κ. Κασσελάκης.

Ο Στέφανος Κασσελάκης υποστήριξε ότι αν του είχε ζητηθεί από την πλευρά της Έφης Αχτσιόγλου θα είχε αποσύρει την υποψηφιότητά του για χάρη της ενότητας

Όπως τονίζει στην ανάρτησή του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, «προσωπικά, έχω ήσυχη τη συνείδησή μου ότι έκανα τα πάντα. Είπα από την πρώτη νύχτα της εκλογής μου ότι ο δεύτερος είναι πρώτος. Πρότεινα σημαντικές θέσεις και αξιώματα, επανειλημμένα».

Σύμφωνα με τον κ. Κασσελάκη, όσοι αποχώρησαν από τον ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία «ήταν αφόρτιστοι για την ενότητα. Ήταν φορτισμένοι για τη διάσπαση».

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις για τα χθεσινά δυσάρεστα γεγονότα.
Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ είστε εσείς.

Οι βουλευτές που έφυγαν χθες δεν είναι εκλεγμένοι με κάποιο προσωπικό τους ψηφοδέλτιο. Είναι βουλευτές που εκλέχτηκαν επειδή, σε πολύ δύσκολες στιγμές, ψηφίσατε ΣΥΡΙΖΑ…

— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) November 24, 2023

Η πρώτη μεταπολιτική διάσπαση

Όπως αναφέρει ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η αποχώρηση της ομάδας της Έφης Αχτσιόγλου μαζί με άλλους 8 βουλευτές από τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν η «πρώτη μεταπολιτική διάσπαση στην ιστορία της χώρας», τονίζοντας ότι τα συγκεκριμένα πρόσωπα έγιναν «διασπαστές όχι για ιδεολογικούς λόγους, αλλά επειδή δεν κέρδισαν τις εσωκομματικές εκλογές».

«Θα είχα κάνει πίσω»

Μάλιστα ο Στέφανος Κασσελάκης υπογράμμισε ότι αν του είχε ζητήσει η Έφη Αχτσιόγλου προεκλογικά τη θέση του προέδρου γιατί αλλιώς θα αποχωρούσε, θα είχε αποσύρει τη δική του υποψηφιότητα.

«Με το χέρι στην καρδιά, αν είχε έρθει προεκλογικά η Έφη Αχτσιόγλου και μου είχε πει ‘‘αυτή η καρέκλα είναι το όνειρό της ομάδας μου, ή βγαίνω πρόεδρος ή φεύγω’’, θα είχα κάνει πίσω. Θα είχα αποσύρει την υποψηφιότητά μου για χάρη της ενότητας».

«Εξάλλου ήμουν εκείνος που είχε δεσμευτεί ότι θα έμενε στον ΣΥΡΙΖΑ ανεξαρτήτως αποτελέσματος» συμπληρώνει ο κ. Κασσελάκης.

Η παρακαταθήκη του Τσίπρα

Σύμφωνα με τον Στέφανο Κασσελάκη «ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν ένας και θα μείνει ένας. Η παρακαταθήκη του Αλέξη Τσίπρα και εμείς, οι συνεχιστές του».

Όπως σημειώνει, μια σύγχρονη Αριστερά θα πρέπει να σέβεται το παρελθόν της, να είναι περήφανη για την κυβερνητική θητεία της και δεν διστάζει και να αναγνωρίσει λάθη.

«Για μια Σύγχρονη Αριστερά με ανθρώπους που είναι εδώ όχι γιατί ξέμειναν εδώ, αλλά γιατί θέλουν να ανήκουν εδώ και να αγωνίζονται εδώ. Για μια Σύγχρονη Αριστερά της ανανέωσης, των νέων στελεχών που θα ξεπηδήσουν μέσα από την ίδια την κοινωνία, χωρίς να περνούν το face control κάποιων δήθεν ιδιοκτητών. Για μια Σύγχρονη Αριστερά ενωμένη – μια γροθιά. Με όλα τα δάχτυλα ίσα. Σύγχρονη Αριστερά πραγματική» προσθέτει ο Στέφανος Κασσελάκης στην ανάρτησή του, καταλήγοντας πως «η ενότητα αρχίζει τώρα. Γιατί η ενότητα είστε εσείς».

Related posts

Νέα Υόρκη – Η τουρκική παραβατικότητα και το Κυπριακό στο επίκεντρο της συνάντησης Μητσοτάκη-Γκουτέρες

banks

Χρυσοχοΐδης για Φουρθιώτη: Η ΕΛ.ΑΣ με επαγγελματισμό ξεδιάλυνε ταχύτατα μια εξαιρετικά δυσώδη υπόθεση

banks

Μηνύματα ενότητας από Μητσοτάκη και Ερντογάν – Εκτός διαλόγου (ή δηλώσεων) η «βαριά» ατζέντα

banks

Hans-Paul Breuckner (CEO Boston Consulting) στον ΟΤ: Η Ελλάδα μπορεί να μετατραπεί σε hub ΑΠΕ

banks1

EE: Στόχος η μείωση των τροχαίων κατά 50% έως το 2030 και μηδενικοί θάνατοι στην άσφαλτο έως το 2050

banks

Τρένο: Πώς τέσσερα δυστυχήματα άλλαξαν την πορεία της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων στη Βρετανία

banks1