23.6 C
Athens
April 28, 2024
Image default
BUSINESS

H Space Hellas ολοκλήρωσε έργο ενοποιημένης επικοινωνίας στο Δήμο Ιωαννιτών

H Space Hellas ολοκλήρωσε με επιτυχία ένα σημαντικό έργο του Δήμου Ιωαννιτών, που αφορά στην ομαλή μετάβαση του Δήμου από την παραδοσιακή τηλεφωνία σε μια σύγχρονη, προηγμένη, κεντρική πλατφόρμα ενοποιημένης επικοινωνίας (Unified Communication Systems, UC), της κατασκευάστριας εταιρείας Cisco, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Το έργο περιλάμβανε την προμήθεια εξοπλισμού και υπηρεσιών για την υποστήριξη των αναγκών τηλεφωνίας του προσωπικού, σε όλα τα κτίρια του Δήμου, με σκοπό τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των υποδομών του, ώστε να παρέχει ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση στους πολίτες.

Ο εξοπλισμός διαθέτει πιστοποιήσεις που διασφαλίζουν τα δεδομένα και τις επικοινωνίες, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει τα πιο πρόσφατα πρωτόκολλα ελέγχου ταυτότητας, κρυπτογράφησης και επικοινωνίας.

Το σύστημα παρέχει αναβαθμισμένες δυνατότητες οι οποίες ενισχύουν πρωτίστως τη συνεργασία μεταξύ των δομών του Δήμου, με αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων και συμβάλλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, παρέχοντας απομακρυσμένη εξυπηρέτηση για τις διαδικασίες που είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν εξ΄ αποστάσεως, γεγονός που συμβάλλει τόσο στην ταχύτητα εξυπηρέτησης, όσο και στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, ελαχιστοποιώντας τις μετακινήσεις των πολιτών που ζουν εκτός κέντρου.

Η λύση προτάθηκε έπειτα από σχετική μελέτη για να παρέχει εκτεταμένες δυνατότητες στην υποστήριξη μετακινούμενων και απομακρυσμένων εργαζομένων σε περίπτωση υγειονομικής κρίσης, σε περίπτωση κινδύνου υγείας του υπαλλήλου, καθώς και σε περιπτώσεις υπαλλήλων με μόνιμα ή πρόσκαιρα προβλήματα υγείας, όπως ορίζει ο νέος νόμος 4807/2021 (πολύ-τοποθεσιακή τηλεργασία, ελεύθερη τηλεργασία, κινούμενη τηλεργασία, απομακρυσμένη τηλεργασία), με γνώμονα τη μέγιστη απόδοση του εργαζόμενου για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του δημότη, την εξοικονόμηση χρόνου μετακίνησης και την εξοικονόμηση πόρων.

Ο Δήμος στοχεύοντας να επεκτείνει τις υπηρεσίες του σε όσο δυνατόν περισσότερους πολίτες και επισκέπτες, θα διευρύνει το νέο σύστημα τηλεφωνίας, τα επόμενα χρόνια, με εφαρμογή τηλε-εξυπηρέτησης που περιλαμβάνει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, ώστε να εξυπηρετούνται και τα άτομα που ανήκουν σε ευαίσθητες ομάδες, (ΑμεΑ και φροντιστές, μονογονεϊκές οικογένειες, πολίτες τρίτης ηλικίας).

H Space Hellas ανταποκρίθηκε στην πρόκληση που έθεσε ο Δήμος συνδυάζοντας την αλλαγή των λειτουργικών συστημάτων/διαδικασιών που επιτάσσει η εποχή μας με νέες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, σχεδιάζοντας ένα επεκτάσιμο σύστημα σύγχρονης τεχνολογίας, υψηλών επιδόσεων και αποδόσεων, μέσα από τα υφιστάμενα δίκτυα δεδομένων, με ασφάλεια και αξιοπιστία.

Related posts

«Επανεκκίνηση Εστίασης»: Πάνω από 29.000 επιχειρήσεις- Έως 30/9 για αιτήσεις που απορρίφθηκαν

banks

Entersoft: Με 50-50% Olympia Group και Imker στη Verdalite, ελέγχουν το 21,85%

banks

Πύργος Πειραιά: Συμφωνία μίσθωσης για Zara και Zara Home

banks

Αξεπέραστη προϊοντική ασφάλεια με Ελληνική υπογραφή

banks

Η Pharmathen συζητά εξαγορά της CBL Patras

banks

Αυτοί είναι οι νικητές των Greek Accounting & Finance Awards

banks