19.3 C
Athens
May 2, 2024
Image default
ECONOMY

Ακρίβεια: «Πρεμιέρα» των νέων μέτρων – Κ. Σκρέκας: Μειώσεις τιμών σε 3.900 διαφορετικούς κωδικούς

Σε ισχύ τέθηκε από σήμερα το νέο πλέγμα μέτρων για την αντιμετώπιση της ακρίβειας με τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα να πραγματοποιεί «αυτοψία» σε σούπερ μάρκετ.

«Είχαμε μειώσεις τιμών μέχρι χθες το βράδυ σε 3.900 διαφορετικούς κωδικούς. Οι κωδικοί αυτοί ξεπερνούν το 15% του τζίρου ενός σούπερ μάρκετ άρα είναι σημαντικές» τόνισε ο κ. Σκρέκας.

«Μέτρα μόνιμου χαρακτήρα»

Υπογράμμισε ακόμη πως «αυτά τα μέτρα είναι μόνιμου χαρακτήρα, είναι μειώσεις μόνιμες» και «δεν είναι μέτρα περιοδικού ή προσωρινού χαρακτήρα». Όπως επισήμανε, οι μειώσεις σε κάποιες περιπτώσεις φτάνουν και το 20%, ενώ σε άλλα προϊόντα ξεκινούν από το 10%.

«Οι κατηγορίες στις οποίες περιμένουμε να μειωθούν οι τιμές, είναι βασικές κατηγορίες για το νοικοκυριό αφορούν απορρυπαντικά κάθε είδους, καθαριστικά κάθε είδους, προϊόντα προσωπικής υγιεινής όπως σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόπαστες, βρεφικές πάνες, προϊόντα εμμήνου ρύσεως» διευκρίνισε.

Ο κ. Σκρέκας διαβεβαίωσε πως «δεν θα σταματήσουμε την προσπάθεια για την αποκλιμάκωση του πληθωρισμού ώστε τα νοικοκυριά να δουν χαμηλότερες τιμές στα ράφια».

«Θέλουμε να επιταχύνουμε την αποκλιμάκωση του πληθωρισμού. Θα στηρίξουμε τα νοικοκυριά απέναντι σε αυτό το πρόβλημα» τόνισε.

(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

Ακρίβεια: Τα 7 είδη και τα 108 brands που από αύριο θα πωλούνται φθηνότερα

Ο «χάρτης» των μειώσεων

Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης, η απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στη μεταρρύθμιση που υποχρεώνει τους προμηθευτές να μειώσουν κατά 30% τις προσφορές προς τις εταιρείες λιανεμπορίου, με την υποχρέωση να μειώσουν ισόποσα τις τιμές τιμοκαταλόγου, οδήγησε σε μειώσεις σε περισσότερα από 3.000 προϊόντα.

Σύμφωνα με το υπουργείο, το μέτρο έχει επιφέρει σημαντική μέση μείωση τιμών τιμοκαταλόγου σε επτά κατηγορίες προϊόντων. Συγκεκριμένα, στις βρεφικές και παιδικές πάνες η μέση μείωση τιμής είναι 18,1%, στα σαμπουάν, τα αφρόλουτρα και τα conditioner 17%, στις οδοντόκρεμες 15,1%, στα απορρυπαντικά ρούχων 15,6%, στα απορρυπαντικά πιάτων 16%, στα καθαριστικά παντός είδους 15,8% και στα σαπούνια 12,7%.

Μέση μείωση τιμών τιμοκαταλόγου ανά κατηγορία προϊόντος:

Κατηγορία προϊόντος / Μέση μείωση

  • Βρεφικές και παιδικές πάνες -18,1%
  • Σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner -17,0%
  • Απορρυπαντικά πιάτων -16,0%
  • Καθαριστικά παντός είδους -15,8%
  • Απορρυπαντικά ρούχων -15,6%
  • Οδοντόκρεμες -15,1%
  • Σαπούνια -12,7%

Ενδεικτικά, η μέση μείωση τιμής στις ακόλουθες μάρκες είναι οι εξής: Pampers (βρεφικές και παιδικές πάνες) 18,9%, Colgate (οδοντόκρεμες) 18,8%, Ariel (απορρυπαντικά ρούχων) 19,5%, Syoss (σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner) 23,0%, Αva (απορρυπαντικά πιάτων) 17,5% και Old Spice (σαμπουάν, αφρόλουτρα και conditioner) 20,4%.

Related posts

Αλιεία: Δυνατότητα αύξησης αλιευτικής ικανότητας για επαγγελματικά σκάφη

banks

Σε νέα υψηλά οι ευρεσιτεχνίες στην Ελλάδα – Τα ΑΕΙ και τα ερευνητικά κέντρα που πρωταγωνιστούν

banks

Προς παράταση η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων «πόθεν έσχες»

banks

Έκθεση Πισσαρίδη: Ανάπτυξη με ήπια πλεονάσματα – Οι δράσεις που προτείνονται

banks

Υπεκμισθώσεις ακινήτων: Διευκρινίσεις από την ΑΑΔΕ – Παραδείγματα

banks

Παγκρήτια Τράπεζα: Στο πλευρό της πρωταθλήτριας στίβου Ειρήνης Βασιλείου που αναχωρεί για την Ολυμπιάδα του Τόκιο

banks