17.2 C
Athens
May 2, 2024
Image default
ECONOMY

ΔΥΠΑ: Ρεκόρ 854 εκατ. ευρώ για ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης το 2023

Ξεπέρασαν τα 850 εκατ. ευρώ οι συνολικές δαπάνες της ΔΥΠΑ για ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης το 2023, σημειώνοντας ιστορικό ρεκόρ. Συγκεκριμένα, την τριετία 2021-2023, η ΔΥΠΑ δαπάνησε 1,771 δισ. ευρώ σε δράσεις επιδοτούμενης απασχόλησης και κατάρτισης, ποσό κατά 62% αυξημένο συγκριτικά με το 1,094 δισ. που δαπανήθηκε την προηγούμενη τριετία 2018-2020, ενώ την περίοδο 2015-2017 είχαν δαπανηθεί 1,040 δισ. ευρώ.

Οι ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης περιλαμβάνουν προγράμματα δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας, κοινωφελούς εργασίας και νέας επιχειρηματικότητας, καθώς και συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, με επιδότηση της ΔΥΠΑ. Περισσότεροι από 50.000 άνεργοι εργάστηκαν μέσω προγραμμάτων απασχόλησης της ΔΥΠΑ το 2023, σημειώνοντας ρεκόρ προσλήψεων.

Ο διοικητής της ΔΥΠΑ, Σπύρος Πρωτοψάλτης, δήλωσε σχετικά: «Αξιοποιώντας τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, αλλά και του ΕΣΠΑ, τα τελευταία χρόνια η ΔΥΠΑ έχει δώσει απόλυτη προτεραιότητα στην επιδότηση της εργασίας και στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας, με στόχο την ταχύτερη δυνατή προώθηση των ανέργων σε νέες θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης. Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν την στρατηγική μας, καθώς οι δράσεις μας σημειώνουν ρεκόρ προσλήψεων, συνδράμοντας καίρια στη μείωση της ανεργίας κατά σχεδόν 50% την τελευταία τετραετία. Συνεχίζουμε, λοιπόν, ακόμα πιο εντατικά, να επενδύουμε σε στοχευμένες πολιτικές που βρίσκουν δουλειά στους ανέργους και προσωπικό στις επιχειρήσεις».

Για πληροφορίες σχετικά με όλες τις δράσεις της ΔΥΠΑ , επισκεφθείτε τον ιστότοπο www.dypa.gov.gr

Related posts

Παρίσι προς Κομισιόν: Να μη χαθεί άλλος χρόνος για τα εθνικά σχέδια οικονομικής ανάκαμψης  

banks

ΤτΕ: Ανοδικά οι τιμές γραφείων και καταστημάτων το 2019

banks

Επιστρεπτέα: Παράταση στην υποβολή δικαιολογητικών από τους δικαιούχους όλων των κύκλων

banks

«Endless Greek Summer»: Νέα καμπάνια από τη Marketing Greece

banks

NielsenIQ: Διψήφια αύξηση τζίρου στα σούπερ μάρκετ των νησιών – Οι κινητήριες δυνάμεις

banks

Μέχρι το καλοκαίρι θα αρχίσουν να στήνονται τα πρώτα εργοτάξια για τη Γραμμή 4 του Μετρό

banks