18.7 C
Athens
April 27, 2024
Image default
BUSINESS

Ολική επαναφορά της Flying Tiger στην ελληνική αγορά

Επιστροφή στην κανονικότητα παρουσίασαν το 2022 τα οικονομικά αποτελέσματα της δανέζικής αλυσίδας Flying Tiger, του δημοφιλούς δικτύου ειδών δώρου, διακοσμητικών κ.τλ., το οποίο παρά το μικρό του λιανικό αποτύπωμα στην Ελλάδα, διατηρεί υψηλά ποσοστά δημοφιλίας.

Συγκεκριμένα ο κύκλος εργασιών το 2022, που εν πολλοίς αποτέλεσε χρονιά κανονικής λειτουργίας του λιανεμπορίου ανήλθε σε 9,758 εκατ. ευρώ έναντι των 6,3 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2021. Σημειώνεται επίσης πως η αλυσίδα απέκτησε και Online κανάλι πωλήσεων στην Ελλάδα στα τέλη του 2022, ωστόσο η εμπορική της δύναμη παραμένει το φυσικό δίκτυο και οι αυθόρμητες αγορές, όπως εξάλλου συμβαίνει με ομοειδής εταιρείες του κλάδου (π.χ. Jumbo).

Τα μικτά κέρδη της περασμένης χρήσης διαμορφώθηκαν σε 5,185 εκατ. ευρώ έναντι 3,264 εκατ. ευρώ το 2021 με το μικτό περιθώριο κέρδους να διαμορφώνεται στο 53,14% το 2022, έναντι 52,04% το 2021. Παρόλα αυτά τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 704 χιλ. ευρώ μειωμένα έναντι των 2,011 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ τα κέρδη μετά φόρων ήταν 535.463 έναντι 1.736.219 το 2021.

Σημειώνεται ότι το 2021, η εταιρεία η οποία υπήρξε μικτή θυγατρική της δανέζικης μητρικής και του επιχειρηματία Π. Αμανατίδη πέρασε ολοσχερώς στον έλεγχο των Δανών. Το σύνολο των υποχρεώσεων υποχώρησε σε 1,28 εκατ. ευρώ έναντι 1,7 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση κατά 25,48%. Η αλυσίδα διατηρεί 13 καταστήματα στην ελληνική επικράτεια, ενώ διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους στο Βόλο, εντός του Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, στη Θεσσαλονίκη και εντός του Εμπορικού Κέντρου Athens Mall στο Μαρούσι Αττικής.

Σε ότι αφορά το διεθνές της αποτύπωμα η Flying Tiger Copenhagen το 2022 εμφάνισε αύξηση κύκλου εργασιών κατά 25%, αλλά και κέρδη EBITDA της τάξης του 1 δισεκατομμυρίου δανέζικων κορώνων, καθώς και οριακά θετικά καθαρά αποτελέσματα. Κατά τη διάρκεια του 2022, η Flying Tiger Copenhagen άνοιξε τρεις νέες αγορές στη Μέση Ανατολή με συνολικά 21 καταστήματα franchise. Τους πρώτους μήνες του 2023, η εταιρεία υπέγραψε πρόσθετες συμφωνίες franchise, οι οποίες θα οδηγήσουν σε επέκταση στην Ασία.

Η εταιρεία αναμένει να διπλασιάσει τον αριθμό των καταστημάτων της τα επόμενα πέντε χρόνια, προσθέτοντας 1.000 καταστήματα franchise στο χαρτοφυλάκιο. Στο τέλος του 2022 ο όμιλος απασχολούσε 7.000 εργαζόμενους παγκοσμίως και διέθετε 842 καταστήματα σε 27 χώρες στην Ευρώπη και την Ασία.

Related posts

Epsilon Net: Με 40% σε ευρεία συμμαχία στον χώρο του hospitality

banks

Νέα μείωση στις χρεώσεις της Φυσικό Αέριο τον Δεκέμβριο

banks

Παγκρήτια: Νέα σελίδα στην ιστορία της τράπεζας – Με πλήρη κάλυψη ολοκληρώθηκε η ΑΜΚ

banks

Απεβίωσε το ιστορικό στέλεχος της Intracom Γ. Άννινος

banks

ΟΤΕ: Την ακύρωση 8,24 εκατ. ιδίων μετοχών αποφάσισε η ΓΣ

banks

Καυκάς: Επέκταση στη Σίνδο και ενίσχυση δικτύου στα 68 καταστήματα

banks