18.1 C
Athens
April 30, 2024
Image default
BUSINESS

Το success story της Desquared: Πώς μπήκε στο στόχαστρο της DT

Η εταιρεία που κέρδισε την εμπιστοσύνη της Deutsche Telekom, λίγα χρόνια μετά τον ΟΤΕ έχει επίσης ελληνικές ρίζες και αποτελεί ένα ακόμα περίτρανο παράδειγμα ότι το ελληνικό startup οικοσύστημα δεν αποτελεί «φούσκα» αλλά μια αγορά που γεννά… διαμάντια.

Η Desquared σήμερα είναι ένας κορυφαίος συνεργάτης δημιουργίας και ανάπτυξης digital products (ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών).

«Στην Desquared, έχουμε μια αποστολή να δημιουργήσουμε τα πιο αγαπημένα ψηφιακά προϊόντα στον κόσμο, διαμορφώνοντας μόνιμες σχέσεις με πελάτες και μέλη της ομάδας, προωθώντας την επιχειρηματική ανάπτυξη. Τα εξειδικευμένα προϊόντα μας μας επέτρεψαν να συνεργαστούμε με κορυφαία ονόματα όπως η Deutsche Telekom, η Cosmote, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, η Alpha Bank, η Κρητικός, η Heron και η Public. Μέσω αυτών των συνεργασιών, επηρεάζουμε θετικά εκατομμύρια ανθρώπους κάθε μήνα. Οι άνθρωποι βρίσκονται στην καρδιά όλων όσων κάνουμε. Είμαστε ένας μοναδικός συνδυασμός νέων ταλέντων και βετεράνων της παγκόσμιας ψηφιακής βιομηχανίας. Προσεγγίστε και ελάτε να δημιουργήσουμε μαζί κάτι εκπληκτικό».

Αυτό είναι αναρτημένο στο προφίλ της εταιρείας στο LinkedIn όπου η ελληνική εταιρεία δείχνει με υπερηφάνεια τις συνεργασίες της με μεγάλα ονόματα που την εμπιστεύτηκαν. Αλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι τα τελευταία χρόνια χαρακτηρίζεται από την αγορά ως κορυφαία εταιρεία στο είδος της με αμέτρητες συνεργασίες.

Η Desquared ιδρύθηκε στην Ελλάδα, με έδρα την Αθήνα, το 2012 από τον Βαγγέλη Λιάσκα που παραμένει στο «τιμόνι» της εταιρείας. Πρόκειται για μια ομάδα αποτελούμενη από περισσότερους από 150 ειδικούς που καλύπτει το πλήρες φάσμα του digital product lifecycle (κύκλου ζωής των ψηφιακών προϊόντων) – από την προϊοντική στρατηγική, τον σχεδιασμό προϊόντων και την ανάπτυξη σε mobile και web περιβάλλοντα, έως τη διαχείριση προϊόντων, τη διαχείριση της εμπειρίας του πελάτη και το performance marketing.

Ο διευθύνων σύμβουλος κ. Βαγγέλης Λιάσκας αναφέρει πως η συνεργασία με την DT «ανοίγει νέους δρόμους ανάπτυξης και καινοτομίας» θέτοντας υψηλούς στόχους να κερδίσουν την παγκόσμια αγορά με νέα ψηφιακά προϊόντα.

Αλλωστε στην «φαρέτρα» της έχει ήδη κορυφαία τεχνολογικά assets όπως η πλατφόρμα delivery φαγητού Box, οι πλατφόρμες παραγγελιών και διαχείρισης εμπειρίας Wave και το καινοτόμο σύστημα ταχέος σχεδιασμού και ανάπτυξης εφαρμογών RAD (Rapid Application Design and Development).

Για το λόγο αυτόν η DT κρατά στο «τιμόνι» της εταιρείας την διοικητική ομάδα που την έφτασε ψηλά. Είναι μία τακτική που έχει η DT αν σκεφτεί κανείς ότι στον ΟΤΕ επικεφαλής παραμένει ο Μ. Τσαμάζ. Στόχος να υπερδιπλασιάσει την αξία της η οποία αποτιμάται από την DT σε 20 εκατ. ευρώ.

Related posts

Ελίν: Ανοδος 27% στα EBITDA το 1ο τρίμηνο

banks

ΣΦΕΕ: Οι φαρμακευτικές δεν έχουν όφελος από τις ελλείψεις φαρμάκων

banks

Καζάζογλου-Σκούρας (Alpha Bank): Η μεγαλύτερη πρόκληση για τις ελληνικές τράπεζες

banks

Πιστοποίηση για το εργασιακό της περιβάλλον έλαβε η Cardlink

banks

Οι πέντε στόχοι της Alpha Trust Ανδρομέδα

banks

Covid: Στο 13,79% η θετικότητα στα 2.263 rapid tests του ΕΟΔΥ το Σάββατο

banks