22.9 C
Athens
May 26, 2024
Image default
BUSINESS

Κρυμμένος θησαυρός για την Coca Cola HBC στο e-commerce

Η ψηφιοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη απ’ ότι φαίνεται ταιριάζει και σε παραδοσιακά προϊόντα που έχουμε συνηθίσει, ως καταναλωτές, να τα αγοράζουμε από το σούπερ μάρκετ και το περίπτερο ή να τα καταναλώνουμε σε ταβέρνες, εστιατόρια, καφετέριες και μπαρ. 

Παραδείγματος χάριν, για την Coca Cola HBC η συνεισφορά από το ψηφιακό εμπόριο έχει υπερτετραπλασιαστεί τα τελευταία τρία χρόνια σε πάνω από 9% των οργανικών εσόδων του ομίλου. Με την εταιρεία στην ετήσια έκθεσή της να σημειώνει πως η πλατφόρμα Business-to-business  (B2B), ενισχύει τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες της. Παράλληλα έχει αναπτύξει λύσεις eMarketplace με το SIRVIS, για να αντιμετωπίσει μια αυξανόμενη ανάγκη για μικρότερους πελάτες, αναπτύσσει λύσεις αυτόματης πώλησης και επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη.

Παράλληλα με το ψηφιακό κανάλι η Coca Cola HBC επενδύει και στην επιτόπια κατανάλωση. Πρόσφατα προχώρησε στην εξαγορά, μέσω της Ιρλανδικής θυγατρικής της, της BDS Vending Solutions που δραστηριοποιείται στην αγορά των αυτόματων πωλητών με 2.000 μηχανήματα.

Η εξαγορά αυτή, πρώτη της φετινής χρονιάς, είναι, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Coca Cola HBC, συνεπής με τη στρατηγική της να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά, συμπεριλαμβανομένης και της παράδοσης στο τελευταίο μίλι.

Παράλληλα της δίνει τη δυνατότητα, αξιοποιώντας και αυτό το κανάλι να διαθέσει στους καταναλωτές όλο το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της από κρύα έως ζεστά ροφήματα και σνακ, αναφέρει στην ανακοίνωσή της. 

Σήμερα τα ανθρακούχα αναψυκτικά αντιπροσωπεύουν το 70% των πωλήσεων της (το 2022 το ποσοστό αυτό ήταν στο 77%), οι χυμοί το 8% (το 2022 ήταν στο 7%), τα αλκοολούχα ποτά το 3% όσο και το 2022, τα σνάκς το 2% όπως και το 2022, το τσάι 2% στα ίδια επίπεδα με το 2022, τα ενεργειακά ποτά το 7% (το 2022 ήταν 6%) και κοντά στο 1% ο καφές όσο και το 2022. 

Πέρυσι η Coca Cola HBC ανακοίνωσε αύξηση 16,9% των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση, και αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 17,7% σε οργανική βάση. Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν το 1,08 δις. ευρώ και το συγκρίσιμο λειτουργικό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε κατά 50 μονάδες βάσης στο 10,6% σε δημοσιευμένη βάση, σημειώνοντας αύξηση 10 μονάδων βάσης σε οργανική βάση.

Related posts

Visa: Νέο εργαλείο καταπολέμησης επιθέσεων σε λογαριασμούς με χρήση ΑΙ

banks

Placement για έως το 15% της Austriacard

banks

MIG: Ορόσημο το 2023 με τη διάθεση της Attica Group

banks

Ανανέωση της σύμβασης Frigoglass με Coca-Cola 

banks

MIG: Συμφωνία με Πειραιώς για επιμήκυνση δανείου της θυγατρικής στη Σερβία

banks

Intralot: Αναβάθμισε το outlook της αξιολόγησης η Moody’s

banks