20.3 C
Athens
May 8, 2024
Image default
POLITICS

Ανδριάνα Ζαρακέλη : «Ο Πειραιάς του μέλλοντος το μεγάλο μας στοίχημα»

«Τα χρόνια που πέρασαν, στον Δήμο μας, έχουν γίνει πολλά και έχουν αλλάξει ακόμα περισσότερα. Με την ομάδα της Διεύθυνσης Εξωστρέφειας, Τουρισμού και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, στην όποια έχω την τιμή να είμαι Αντιδήμαρχος, εργαστήκαμε για να δώσουμε στην πόλη μας έναν αέρα αισιοδοξίας, εξωστρέφειας και ανάπτυξης» υπογραμμίζει η Ανδριάνα Ζαρακέλη.

Μέσα σε ένα εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον για την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τη χώρα, όπως εξηγεί η Αντιδήμαρχος, στον Δήμο Πειραιά εφάρμοσαν μια ολοκληρωμένη στρατηγική για την αλλαγή της εικόνας της πόλης. «Στόχος μας είναι η ανάδειξη του Πειραιά ως επιχειρηματικού, τουριστικού, πολιτιστικού, ναυτιλιακού και εμπορικού προορισμού, με διεθνή αναγνωρισιμότητα και εμβέλεια. Με στρατηγικό προσανατολισμό, ρεαλισμό, σύγχρονα μέσα και συγκεκριμένους πόρους», θα προσθέσει η ίδια.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια στην Διεύθυνση Εξωστρέφειας, συστήθηκε για πρώτη φορά Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού (DMO), στα πρότυπα Ευρωπαϊκών πόλεων.

«Στον Δήμο Πειραιά εφαρμόσαμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική για την αλλαγή της εικόνας της πόλης»

Παράλληλα , επανασχεδιάστηκαν τα «Χριστούγεννα στον Πειραιά» με νέα οικολογικά φωτιστικά led στολίδια σε ολόκληρη την πόλη, δράσεις και θεάματα, συνεχίστηκαν με επιτυχία, οι «Ημέρες Θάλασσας», το δεκαήμερο φεστιβάλ – θεσμός, σχεδιάστηκε και πραγματοποιήθηκε το γαστρονομικό φεστιβάλ «Piraeus Taste Festival, Sea Food and more», ενώ στο πλαίσιο του αθλητικού τουρισμού πραγματοποιήθηκε το «1ο Ferrari Road Show», το «Piraeus Long Jump» με τον Μίλτο Τεντόγλου και η συνεργασία με την UEFA για τις εκδηλώσεις και το branding της πόλης για το SuperCup.

Ο συνδυασμός «ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΝΙΚΗΤΗΣ» και ο Γιάννης Μώραλης, διεκδικεί και πάλι την ψήφο των Πειραιώτων ώστε να συνεχίσει το έργο των προηγούμενων ετών, οδηγώντας τον Πειραιά στο μέλλον.

Παράλληλα σχεδιάστηκαν δεκάδες νέες δράσεις όπως το «Σινεμά στη θάλασσα» στην Πειραϊκή, το «καλοκαίρι στην πόλη» επιδείξεις μόδας, συναυλίες και εκθέσεις. Ο Πειραιάς προβλήθηκε μέσα από πετυχημένες καμπάνιες , όπως το «πάρε το μετρό για Πειραιά», «τα τραγούδια της πόλης» και το «Piraeus from home».

Όσον αφορά τα σχέδια για την επόμενη πενταετία, «ήδη έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο για την εξωστρέφεια, την προώθηση και προβολή του Πειραιά» τονίζει η Ανδριάνα Ζαρακέλη.

Στις Αυτοδιοικητικές Εκλογές της Κυριακής, ο συνδυασμός «ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΝΙΚΗΤΗΣ» και ο Γιάννης Μώραλης, διεκδικούν και πάλι την ψήφο και την εμπιστοσύνη των Πειραιώτων ώστε πάνω στην ίδια πορεία σκληρής δουλειάς, μεθοδικότητας και παραγωγής αποτελεσμάτων να συνεχίσει το έργο των προηγούμενων ετών, οδηγώντας τον Δήμο Πειραιά στο μέλλον.

Related posts

Στέιτ Ντιπάρτμεντ για Πενταμερή: Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε λύση διζωνικής, δικοινοτικής ομοσπονδίας

banks

Σεισμός στην Κρήτη – Τι απαντά το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας για το νεογέννητο βρέφος που μένει σε σκηνή

banks

Κυπριακές εκλογές: Η μονομαχία Χριστοδουλίδη – Μαυρογιάννη και το Κυπριακό

banks1

Μαζική αποχώρηση στελεχών και μελών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ από τη Β’ Θεσσαλονίκης

banks1

Άδωνις Γεωργιάδης: Σε αναστολή οι εργαζόμενοι των πυρόπληκτων επιχειρήσεων

banks1

Παραιτήθηκε από τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ η Αθηνά Λινού

banks1